Mikä / mistä kaunis puukori olohuoneeseen?
Meillä on sellainen tavallinen pärekori, enkä oikeen tykkää sellaisesta kirsikan värisestä rottingistakaan. Ehdotuksia.
Kommentit (10)
Vissiin spraymaalilla?
maalausta olen myös miettinyt
Huonekaluliikkeissakin saattaa olla.
Vissiin spraymaalilla?
Mulla on siinä käsityölangat joita en kovin usein ropella että on ihan pysynyt. Tuossa meidän korissa ei ole lakkaa päällä, mutta voisihan sen teidän vielä lakatakin mattalakalla ainakin niistä osista jotka ovat kovassa kulutuksessa?
osta sellainen metallinen takkasetti, missä on ylensä kihveliä ja hiilihankoa ja sitten sellainen metallinen puunkantoteline. Saa ainakin rakennustarvikeliikkeistä.
Yksi tuttu käyttää puunkantoon sellaista ikean kassia. Varmaan se voisi olla joku vähän vähemmänkin hyökkäävästä väristä ja materiaalista tehty tukeva kassi.
Vissiin spraymaalilla?
Mulla on siinä käsityölangat joita en kovin usein ropella että on ihan pysynyt. Tuossa meidän korissa ei ole lakkaa päällä, mutta voisihan sen teidän vielä lakatakin mattalakalla ainakin niistä osista jotka ovat kovassa kulutuksessa?
osta sellainen metallinen takkasetti, missä on ylensä kihveliä ja hiilihankoa ja sitten sellainen metallinen puunkantoteline. Saa ainakin rakennustarvikeliikkeistä. Yksi tuttu käyttää puunkantoon sellaista ikean kassia. Varmaan se voisi olla joku vähän vähemmänkin hyökkäävästä väristä ja materiaalista tehty tukeva kassi.
en halua että se teline itsessään on kovin painava enää. Tuollaisia kasseja voisi harkita. kiitos. ap
Tuolta saa itse valita värit.
Pärekoreissa materiaalina kestävä muovipäre.
Oon itte ollu tyytyväinen.
korikauppa.nettisivu.org/etusivu/puunkantokorit/
Vaihdettiin meillä puukori kestävämpään puunkantimeen.
Oli tarjouksessa http://www.suomikoti.fi/category/74/puunkantimet
Käsityöverstas kaarnalaiva