Tihennetyt neuvola- ja äippäpolikäynnit, mutta olen liikuntakiellossa:(
Miten ihmeessä ratkaisen yhtälön? Neuvolaan on 2km matkaa ja ainoa keino päästä sinne 1v kanssa on vaunuilla. Autoa ei ole. Äippäpolille on 10km ja sielläkin pitäisi pystyä ravaamaan raskauden riskien seulonnan takia. Sinne täytyy mennä bussilla, mutta työlästä sekin on kipujen ja liikuntakiellon takia. Taksillako pitäisi mennä?
Voi kuulostaa avuttomalta, mutta väsyneet aivot eivät keksi nyt äkkiseltään mitään ratkaisua.. Ei ole ketään joka voisi heittää eikä yhtään sukulaisia kaupungissa.
Kommentit (5)
ÄPKL katsoo nuo matkat tarpeellisiksi ja kirjoittavat laput niistä. Omavastuu on jotain hiukan alle 10e per siivu, sen joudut maksamaan.
neuvolasta ja äippäpolilta TAKSILAPUT niin ei tarvi itse maksaa koko käyntiä. Neuvolaan kannattaa vinkata asiasta etukäteen, niin osaavat varautua. Tai jos ei heillä sellainen onnistu, niin kenties tulevat kotikäynnille? Äippäpolille saa ainakin taksilaput, omavastuu on 9.25e/matka (voi yrittää neuvotella että taksi odottaa...)
Mutta itse asiassa suurempi ongelma taitaa olla neuvola. Ketuttaa, kun neuvola on niin kaukana meidän tapauksessa. Tarkistin eniron reittihaun ja itse asiassa se on 2km 600m eli piitkä matka käveltäväksi. Sinne ei mene edes busseja joten se siitäkin... No, kai sitä jotain keksii kun pakko on. Ja tota taksia on kai ruvettava käyttämään..
ap
Vuokrataan itselle autokuski silloin kuin ei ole omaa autoa ajettavaksi eikä muuten pääse liikkumaan. Vinkki: taksi on kätevä myös isojen kauppaostosten tekoon vaikka kaksi ketaa kuussa. Ei tarvitse yksin kantaa mahaa, vauvaa, raahata vaunuja ja viittä ostoskassia ja vaippapusseja.
on taksi ainoa konsti.