Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen löytäminen on niin vaikeaa?

Vierailija
30.10.2011 |

En millään onnistu, mun kanssa vaan pelleillään. Kuinka monta kertaa pitää pettyä, ennen kuin lakkaa yrittämästä? Haluaisin unohtaa koko miehet, olla stressaamatta, hyväksyä itseni yksin, jotta elämä olisi helpompaa. Haluan kyllä perheen, mutta pelkään, että masennun yrittäessäni.. On niin inhottavaa, kun ympärillä on perheitä, pareja, vauvoja, häitä, onnellisuutta ja mun tekis mieli vaan mennä peiton alle ja itkeä :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen usko pois! Yritä löytää hyvää edes pienistä asioista. Et tarvitse miestä ollaksesi onnellinen ja ilman lapsia voit matkustaa tai sisustaa tai tuhlata rahaa enempi itseensä. Yleensä ne jotka odottaa kauemmn saa paremman miehen. Usko pois. Halaus.

Vierailija
2/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että toistuvasti lyö päänsä seinään, on merkki siitä, että 1) haet vääräntyyppisiä (sinulle vahingollisia) miehiä tai 2) sulla on käsittelemättömiä asioita jossain (esim. lapsuuden hylkäämiskokemuksia jollain tasolla). Satsaat vaikka 6 kk oman päänupin selvittelyyn ja sit panostat mukaviin, ei ehkä ensisilmäyksellä niin hohdokkaisiin miehiin, mutta kun tutustut rauhassa (itsellä meni 2 vuotta hyväksy, et rakastan tätä miestä), voit löytää aarteen! Tsemppiä, äläkä usko noita muita, kyllä ainakin itsellä lämpöinen parisuhde 10 vuoden sinkkuajan voittaa mennen tullen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita tähän lista ominaisuuksista ja sitten perään lista omista ominaisuuksista ja katsotaan täsmääkö ne

Vierailija
4/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita tähän lista ominaisuuksista ja sitten perään lista omista ominaisuuksista ja katsotaan täsmääkö ne

Millaista haen ja millainen itse olen?

Mä haen miestä joka on avoin ja puhelias, rento, lapsirakas, hauska, urheilullinen ja määrätietoinen. Näitä olen itsekin. Lisäksi toivoisin, että mies olisi sovitteleva ja rauhallisempi kuin minä, kärsivällisempi. Nämä tulivat mieleen ensimmäisenä.

ap

Vierailija
5/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielenkiinto loppuu sänkyyn pääsemisen jälkeen?

Vierailija
6/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista haen ja millainen itse olen?

Mä haen miestä joka on avoin ja puhelias, rento, lapsirakas, hauska, urheilullinen ja määrätietoinen. Näitä olen itsekin. Lisäksi toivoisin, että mies olisi sovitteleva ja rauhallisempi kuin minä, kärsivällisempi. Nämä tulivat mieleen ensimmäisenä.

ap

jos kokeilisit kysyä ystäviltäsi millainen sinä olet? Monesti itsensä näkee eri valossa mitä toiset. Jos sieltä tulisikin yllättäviä vastauksia. Jos etsit vääränlaista miestä Omakuva ei olisi oikea tms.

Vierailija
7/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kokeilisit kysyä ystäviltäsi millainen sinä olet? Monesti itsensä näkee eri valossa mitä toiset. Jos sieltä tulisikin yllättäviä vastauksia. Jos etsit vääränlaista miestä Omakuva ei olisi oikea tms.

Miten tuo liittyy mihinkään? Jos nuo ovat ominaisuuksia, joita ap etsii, ei ap:n oma luonne ole mitenkään kovin oleellinen.

Toki perusongelma on siinä, että miellyttäviä ihmisiä ei ole kovin paljon. Ja niitä, jotka ovat vastavuoroisesti kiinnostuneita on vielä paljon vähemmän ja tässä jälkimmäisessä oma ulkonäkö ja luonne ovat tietysti oleellisia. Niitä vaan ei suuremmin voi muuttaa, jos nyt ei puhuta lihavuudesta tai täydellisestä tyylittömyydestä. Feikkaamalla ainakaan ei tule kovin pitkäaikaista suhdetta.

Vierailija
8/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa auttaa.

Vierailija
9/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielenkiinto loppuu sänkyyn pääsemisen jälkeen?

tuntuu vaan, että mua ei oteta tosissaan tai en tiedä mikä on, mutta kiinnotus lopahtaa ja sitten ei sanota sitä vaan ollaan vaan ottamatta yhteyttä tai jotain. Annetaan ymmärtää, mutta sitten se aina jää siihen. Rikon itseni uudestaan ja uudestaan, kun aina saa pettyä. Mä en ymmärrä, kun itse ei tulisi mieleen tehdä toiselle niin, että tyyliin ehdotetaan treffejä ja sitten ei miehestä kuulukaan enää mitään. Just viimeks kävi niin, että tapasin ravintolassa miehen, juteltiin ja numerot vaihdettiin siten, että mies pyysi ehkä jo kolmatta kertaa, ennen kuin annoin numeroni. Oli siis selvästi kiinnostunut. No, laitoin sitten viestiä, että nähdäänkö, niin hänestä ei kuulunut koskaan mitään. Ei ymmärrä..

ap

Vierailija
10/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sitä mieltä että nykyajan miehet on naisten hemmottelemia. Heillä saattaa olla vaikka 3-5 naista samaan aikaan koeajolla. Niistä valkkaavat sitten parhaimman. Siis tarkoitan näitä harvoja hyviä miehiä. Ehkä et ole päässyt kilpailussa vaan ykköspallille. Rupea etsimään miehiä jotka eivät ole niitä mister perfectejä. Jos haluat perheen niin varmaan tarvii tasoa laskea tai jos olet mielummin yksin kuin otata ns. kompromissimiehen niin ole sitten. Mutta valittamalla et mitään saa.

Vierailija
11/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sitä mieltä että nykyajan miehet on naisten hemmottelemia. Heillä saattaa olla vaikka 3-5 naista samaan aikaan koeajolla. Niistä valkkaavat sitten parhaimman. Siis tarkoitan näitä harvoja hyviä miehiä. Ehkä et ole päässyt kilpailussa vaan ykköspallille. Rupea etsimään miehiä jotka eivät ole niitä mister perfectejä. Jos haluat perheen niin varmaan tarvii tasoa laskea tai jos olet mielummin yksin kuin otata ns. kompromissimiehen niin ole sitten. Mutta valittamalla et mitään saa.

järkevältä, tuntuukin juuri siltä, että nämä miehet pitävät mua ehkä kakkosvaihtoehtona. En etsi täydellistä miestä, olen ollut valmis isoihinkin kompromisseihin ja kyllä se rima on tullut alas vuosien varrella ihan riittävästi.

ap

Vierailija
12/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut laittaa ilmoitusta treffipalstalle? Ilmoituksessa voi suoraan kertoa mitä elämältä ja mieheltä odottaa. Sieltä löytyy ehkä juuri niitä kunnollisempia miehiä, jotka eivät baareista halua etsiä (toki myös muitakin). Itse vastasin ilmoitukseen yhdeksän vuotta sitten ja sillä tiellä ollaan :)

Vierailija
13/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä vasta hörhöjä liikkuukin. Aika harva normaali siellä tuntuu olevan. On näitä gigoloita joilla 5 naista ja koko ajan etsivät tai sitten on luusereita ikisinkkuja. Tämä oma kokemukseni.

Vierailija
14/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut laittaa ilmoitusta treffipalstalle? Ilmoituksessa voi suoraan kertoa mitä elämältä ja mieheltä odottaa. Sieltä löytyy ehkä juuri niitä kunnollisempia miehiä, jotka eivät baareista halua etsiä (toki myös muitakin). Itse vastasin ilmoitukseen yhdeksän vuotta sitten ja sillä tiellä ollaan :)

On ollut pitkään profiili. Siellä on ihan ok-tyyppejä ja niitä vähemmän ok-tyyppejä, muutamat treffit on koettu ja aika huono onnistumisprosentti. Mut on "kaikki keinot" käytössä.

ap

Vierailija
15/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että aika moni nainen jakaa kanssasi saman tuskan. Joko on huonon miehen kanssa parisuhteessa tai ei löydä hyvää miestä. Ne jotka ovat onnellisia ja hyvässä onnellisessa suhteessa eivät täällä roiku se on totuus. Voisi vaikka sekstailla kun lapset katsoo tv:tä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi