Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi normpäivätyön (osa-aika) lisäksi ansaita hieman lisää kuukaudessa??

Vierailija
30.10.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollin sivuilla ei ole mitään.

Helsinki.

Vierailija
2/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että teen osa-aikahommia mahdollistaa sen, että lapsia ei tarvi laittaa päiväkotiin. Hoidan päivät lapsia, kun mies on töissä. Muutamana iltana käyn töissä ja parina lauantaina.

Lisätienestit nimenomaan pitäisikin olla sellaisia kotoakäsin tehtäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen ap-mamman mielestä asia on juuri noin yksinkertainen.

ap

Vierailija
4/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lisätyötä?

Vierailija
5/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa-aikaista ja/ tai tuntityötä Helsingissä?

Vierailija
6/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mainoksia ja ilmaisjakeluja

Vierailija
7/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forvever. Aloin ensin itse käyttää tuota aloe veraa ja nyt olen innostunut hommaan mukaan. Sinänsä aivan mahtava homma, kun hyvä tuote myy itse itseään: moni tykkää ja haluaa jatkaa käyttöä kerran kokeiltuaan ja saatuaan apua aloe verasta.

Vierailija
8/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein puolet kokoaikatyöstä, niin sain korvausta YTK-kassasta.

Saa kai liitostakin, joten johonkin knnattaa kuulua.

Sain siis ½ palkkaa lisineen + korvausta ja mistään en olisi saanut tällaista rahaa olemalla vain ½ työaikaa kokoaikaisesta työstä, vähän työtunteja saatuun rahaan. Ota selvää jos ap kuulut liittoon tai johonkin kassaan, YTk ihan hyvä ja halpa vuosimaksu, 99€/vuodessa vain

Vierailija
9/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä Helsingissä riittävän hommaa , jopa mistä valita ?

-siivoustyö ?

-postin kireapulainen

-ilta-ja viikonloppuhoitoa tarjoavat päiväkodit

Ymmärrän just tuon pointin, että päivähoitomaksuja suhteessa palkkaa kannattaa laskeskella. Meillä osapv-hoito ja itse keikkailen iltaisin ja viikonloppuisin vuoropäiväkodeissa. Esim. sunnuntaisin saa tuplapalkan niin siinä on 2 päivän työ yhdestä päivästä

Vierailija
10/15 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen osa-aikatöissä tavallaan. On siis vakituinen työ ja kokoaikainen virallisesti on tai on oikeus tehdä kokoaikahommia, mutta omasta tahdosta haluan tehdä osa-aikaa lasten ollessa pieniä.

Oon miettiny, että voisko satunnaisia lisätuloja saada, jos jossain myyjäisissä myis itse tehtyjä leipomuksia ja käsitöitä. Jäisköhän siinä oikeesti voitolle? Omalla paikkakunnallani joulumyyjäisissä pöytävuuokra on jotain 30 euroa. Jos myis kuivakakkuja ja villasukkia, myssyjä ym. niin oliskohan tarpeeksi asiakkaita... Itse ainakin joskus ostelen myyjäisissä jotain, mutta en ollenkaan tiiä kuinka kannattavaa tai kannattamatonta touhua se on.

Osaako joku kertoa?

Vierailija
11/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin joutuisit pyörittämään sitä kai lähinnä öisin. Yrittäjyys vaatii paljon!

Tai sitten voisit ehkä yhdistää päivän kuntoilulenkin lapsen kanssa vaikka mainosten jakamiseen?

Kirpputorimyynti on myös vaihtoehto, osta halvalla ja myy kalliimmalla. Livenä tai netissä.

Kirjoita artikkeleita harrastus- tai paikallislehtiin? Freelance- toimittajalla tosin on omat paperihommansa tehtävänään.

Ylipäätään kannattaa laskea miten verotus menee. Jos olet duunissa ja otat toisen verotettavan työn, voi käteen jäävä summa olla aika pieni.

Vierailija
12/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katso Taitomaa Googlesta.

Sinne kuvia töistä, Taitomaa ei ota mitään välityspalkkiota, vaan saat koko summan minkä ostaja maksaa. Lue sieltä kuinka toimii. Katsoin esim. Isoäidin aikaan niin ei kannata sinne käsitöitään, firma ottaa osansa.

Taitomaahan voi laittaa myyntiin/kuvat kaikki käsin tehdyt kuten puusta, langasta, kankaaasta, korut vaikka metallista, askarteluja esim. kortteja , nuken vaatteita jne. Kunhan on käsityötä, vaikka essut olisi koneella ommeltu...

Vierailija
13/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois tarjolla semmosta hommaa, mitä teet kotona joka päivä, josta voi pienellä vaivalla saada vähän lisätuloja ja kaikki on täysin laillista ja mukavaa... kaikki on itestä kiinni mitä paljon ja ja kuinka hommaa tekee... itse teen toistaiseksi harrastus pohjalta, muiden töiden ja lapsenhoidon ohessa :) jos kiinnostuit käy katsomassa www.maustemekka.fi niin saat tarvittavia lisätietoja halutessasi .

- Ma1kk1

Vierailija
14/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa sitten ihan satunnaisiin hommiin?

Vierailija
15/15 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen osa-aikatöissä tavallaan. On siis vakituinen työ ja kokoaikainen virallisesti on tai on oikeus tehdä kokoaikahommia, mutta omasta tahdosta haluan tehdä osa-aikaa lasten ollessa pieniä.

Oon miettiny, että voisko satunnaisia lisätuloja saada, jos jossain myyjäisissä myis itse tehtyjä leipomuksia ja käsitöitä. Jäisköhän siinä oikeesti voitolle? Omalla paikkakunnallani joulumyyjäisissä pöytävuuokra on jotain 30 euroa. Jos myis kuivakakkuja ja villasukkia, myssyjä ym. niin oliskohan tarpeeksi asiakkaita... Itse ainakin joskus ostelen myyjäisissä jotain, mutta en ollenkaan tiiä kuinka kannattavaa tai kannattamatonta touhua se on.

Osaako joku kertoa?

kokoaikatyötä mutta sitten valittaa kun ei tee, vaikka siihen olisi mahdollisuus. Sun tilanne on yksinkertainen; teet kokoaikatyötä ja unohdat myyjäiset. Ei niillä tienaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän