Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä pettämisestä?

Vierailija
30.10.2011 |

Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Onko täällä kohtalotovereita? Voiko siitä päästä yli vai olisiko ero paras vaihtoehto? Meillä on reilun vuoden vanha lapsi ja elämme hoitovapaan ajan täysin mieheni tuloilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupea heti siirtämään rahaa tilille johon mies ei pääse käsiksi iahn varmuuden vuoksi.Vaikka olisitte yhdessä vielä 50 vuotta niin mies pettää uudelleen ja silloin on hyvä et sulla on kunnolla rahaa jemmassa.

Vierailija
2/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Meillä on omat rahat, miehellä paljon ja minulla vähän mutta hän anteliaasti on maksanut ihan kaiken. Meillä on myös iso asuntolaina joka on täysin minun nimissäni vaikkakin mies hoitaa tällähetkellä lyhennykset yksin. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on todella turta, tärisyttää ja vatsa kipeä eikä uni tule. En koskaan edes miettinyt että mies tekisi tälläistä, mutta niin varmaan kaikki uskoo omasta suhteestaan. Kaikki on ollut hyvin, mm. on ihana vauva, onnea ja säännöllistä seksiä, joten en tiedä miksi hän petti.

Vierailija
4/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies jäi kiinni? Mitä hän itse selittää? Ja mitä mies nyt haluaa?

Vierailija
5/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tapahtui viime yönä, olin lapsen kanssa toisella paikkakunnalla eikä mies ollut tullut kotiin ja valehteli asiasta. Eikä ollut vielä aamullakaan kotona vaan valehteli siitäkin. Tulin kotiin yllättäen koska jotenkin vain aavistin, halusin todistaa epäilykseni vääriksi ja kerätessäni pyykkejä löysin hänen alushousut joissa siemennestettä sekä roskikseen piilotetun t-paidan jossa myös sitä itseään. En ole vielä kysynyt asiasta, odotan hänen tuloaan kotiin. Tiedän että hän kieltää.

Vierailija
6/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sperma on housuissa ja paidassa, se ei ole naisessa. Voisiko kyse olla jostain muusta?

Vierailija
7/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon että kyse on jostain muusta mutta en osaa itselleni selittää valehtelua. Miehellä on tapana pyyhkiä itsensä aktin jälkeen ennen pesua.

Vierailija
8/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi asunnon tilasta yksityiskohtia jotka eivät ole totta, en viitsi eritellä tilannetta ettei kukaan tuttu tunnista.

Vierailija
9/9 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ollut yön ja päivän siis poissa? Tietääkö hän, että olet kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme