Tunneteko yhtään opettajaa, joka olisi normaali ihminen?
Kommentit (15)
Mutta vaikka tää on mun mielipide, niin sinä taitaisit olla minun sijassani täysin toista mieltä.
mutta myös niitä, jotka ei sitä ole. vähemmistöä kylläkin.
itse kuvittelen olevani normaali, mutta voisit olla eri mieltä
En tiä sit oonko minä normaali:) Lähes kaikki opettajat joita tunnen on vihreitä luonnonystäviä, ja muutenki realisteja ja maanläheisiä, ehkä se on jonku mielestä epänormaalia.
toinen on lapseni opettaja ja toinen vanha kaverini, erityisopettaja. Tunnen myös monta todella erikoista opettajaa, joille ns. normaalielämä on täysin vierasta. Moni ei ole koskaan ollut oikeissa töissä ja luulee, että muilla on aikaa järjestää pilkkuorgioita joka asiasta. Ja yksi tuntemani opettaja on maailman lapsellisin ihminen, jutut yläastetasoa. Valitettavasti on naapuri.
tai normaaleja kokoomuslaisia? Tai keskustalaisia tai demareita? Tai vihreitä?
Entä normaaleja opettajia, jotka äänestää vaikka puoluetta x?
mutta kyllä joukkoon mahtuu monenlaisia persoonia. Jotkut on kyllä aika erikoisia.
"tunnetko normaalia lasten vanhempaa";-)
toinen on lapseni opettaja ja toinen vanha kaverini, erityisopettaja. Tunnen myös monta todella erikoista opettajaa, joille ns. normaalielämä on täysin vierasta. Moni ei ole koskaan ollut oikeissa töissä ja luulee, että muilla on aikaa järjestää pilkkuorgioita joka asiasta. Ja yksi tuntemani opettaja on maailman lapsellisin ihminen, jutut yläastetasoa. Valitettavasti on naapuri.
knowitallia. teen töitä niiden kanssa päivittäin.
Ylipäätään tunnen vain normaaleja ihmisiä. Millainen on epänormaali ihminen?
Tuskinpa. Tai ehkä pari, mutta itseäni en voi kovin normaaliksi sanoa.
t. ope
No en tunne..kyllä yhtäkään. Ovat aina oikeassa ja mielellään delegoimassa muille tehtäviä, et silleen
Tunnen monta mielestäni mukavaa opettajaa, perheellisiä ja sinkkuja, vanhoja ja nuoria, lihavan ja monta hoikkaa, hiljaisen ja monta suulasta jne. Samanlaisen listan voisin tehdä esim. tuntemistani sairaanhoitajista tai kotiäideistä. Tosi epäNORMAALI kysymys...
Kontrollifriikkejä tai erikoisudentavoittelijoita, jotak eivät osaa pitää huolta edes itsestään.