VR veloitti 5 euron lisämaksun, VAIKKA asemalla ei ollut lipunmyyntiä ja lippuautomaatti oli rikki!
Siis junasta ostetusta lipusta. Konduktööri sanoi, että ennen oli mahdollista tällaisissa tapauksissa poistaa lisämaksu, mutta lippu-uudistuksen myötä tämä mahdollisuus poistettiin myyntilaitteista!
Uskomaton firma. Seuraavan matkan teen bussilla. Mur.
Kommentit (7)
eli junan laiturilta etsin konduktöörin, kerroin ongelman ja vaadin kanssani tarkistamaan asemalle tilanteen. Näin hänen oli pakko antaa se lippu ilman lisämaksua, koska lippua en muuten voinut ostaa.
Juna seisoi asemalla 10 min normaalin noin 2 min sijaan.
Eli siitä laitteestako siis pystyi poistamaan sen lisämaksun ?????
Eli valehdeltiinko minulle?
eli junan laiturilta etsin konduktöörin, kerroin ongelman ja vaadin kanssani tarkistamaan asemalle tilanteen. Näin hänen oli pakko antaa se lippu ilman lisämaksua, koska lippua en muuten voinut ostaa. Juna seisoi asemalla 10 min normaalin noin 2 min sijaan.
Eli siitä laitteestako siis pystyi poistamaan sen lisämaksun ????? Eli valehdeltiinko minulle?
konnarille, että kun tämä tapahtui viimeksi, antoi VR ohjeen, että kondukröörille pitää osoittaa, että lippua ei ole voinut ostaa. Sitä taas ei voi osoittaa kuin raahaamalla äijä loppuautomaatille, jolloin VR:n edustaja (se konnari) on tietoinen lipunmyynnin mahdottomuudesta ja silloin ei saa lisämaksua ottaa. Mutta jos junassa väittää, että ei voinut ostaa lippua, niin ei auta.
Mutta en kai minä voi joka toinen viikko uhata konduktööria ja näyttää VR:n joltain tiedottajalta saamaani sähköpostia, jonka mukaan se rikkinäinen lipunmyyntiautomaatti on kyettävä todistamaan siellä asemalla?
eli junan laiturilta etsin konduktöörin, kerroin ongelman ja vaadin kanssani tarkistamaan asemalle tilanteen. Näin hänen oli pakko antaa se lippu ilman lisämaksua, koska lippua en muuten voinut ostaa. Juna seisoi asemalla 10 min normaalin noin 2 min sijaan.
Eli siitä laitteestako siis pystyi poistamaan sen lisämaksun ????? Eli valehdeltiinko minulle?
konnarille, että kun tämä tapahtui viimeksi, antoi VR ohjeen, että kondukröörille pitää osoittaa, että lippua ei ole voinut ostaa. Sitä taas ei voi osoittaa kuin raahaamalla äijä loppuautomaatille, jolloin VR:n edustaja (se konnari) on tietoinen lipunmyynnin mahdottomuudesta ja silloin ei saa lisämaksua ottaa. Mutta jos junassa väittää, että ei voinut ostaa lippua, niin ei auta.Mutta en kai minä voi joka toinen viikko uhata konduktööria ja näyttää VR:n joltain tiedottajalta saamaani sähköpostia, jonka mukaan se rikkinäinen lipunmyyntiautomaatti on kyettävä todistamaan siellä asemalla?
Ja minä vielä sanoin siellä laiturilla konduktöörille, että automaatti ei toimi, niin se sanoi, että sisään junaan vaan!
vr lle, tottakai ne joutuu maksamaan sen. Näkevät kyllä automaatin olleen rikki. Uusavuttomia...
konnarille, että kun tämä tapahtui viimeksi, antoi VR ohjeen, että kondukröörille pitää osoittaa, että lippua ei ole voinut ostaa. Sitä taas ei voi osoittaa kuin raahaamalla äijä loppuautomaatille, jolloin VR:n edustaja (se konnari) on tietoinen lipunmyynnin mahdottomuudesta ja silloin ei saa lisämaksua ottaa. Mutta jos junassa väittää, että ei voinut ostaa lippua, niin ei auta. Mutta en kai minä voi joka toinen viikko uhata konduktööria ja näyttää VR:n joltain tiedottajalta saamaani sähköpostia, jonka mukaan se rikkinäinen lipunmyyntiautomaatti on kyettävä todistamaan siellä asemalla?
Ja minä vielä sanoin siellä laiturilla konduktöörille, että automaatti ei toimi, niin se sanoi, että sisään junaan vaan!
ja konduktöörille selventämään VR:n ohjeet.
eli junan laiturilta etsin konduktöörin, kerroin ongelman ja vaadin kanssani tarkistamaan asemalle tilanteen. Näin hänen oli pakko antaa se lippu ilman lisämaksua, koska lippua en muuten voinut ostaa.
Juna seisoi asemalla 10 min normaalin noin 2 min sijaan.