Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää mieheni lapsia

Vierailija
29.10.2011 |

Tunnen itseni maailman kamalimmaksi ihmiseksi ja haluaisin niin tuntea toisin.Olen ansainnut kaikki huonot kommentit,mutta eipä tälle mitään voi.Perheemme tilanne on mennyt siihen pisteeseen,etten voi sietää mieheni lapsia.Olemme riidelleet paljon monista asioista ja lapset ovat tietenkin syyttömiä niihin, mutta en haluaisi ukkoni lapsia meille.Meillä on 1 yhteinen 2 vuotias lapsi ja mieheni lapset ovat 5 ja 7 vuotiaat.

Suhteemme on kärsinyt paljon mieheni valehtelusta,jonka vuoksi riidat saavat välillä kauheat mittasuhteet.Mieheni oli jättänyt eräs ilta mailinsa auki ja huomasin postia hänen exvaimoltaan.Exvaimo kertoi ikävöivänsä vieläkin miestäni ja kyseli kaikkea perheestämme.Mieheni ei ollut vastannut luultavasti mitään,mutta ei myöskään kertonut asiasta minulle mitään.Maili oli saapunut 2 kk sitten.

Ajatukseni on välillä todella kamalia ja usein mietinkin,että miksi nuo mukuvat meille änkeävät.Tapaamiset on joka toinen vkonloppu.Pelkään,että lapset huomaavar kohta vihamielisen asenteeni heitä kohtaan.

Onko tämä normaalia uusperheessä vai olenko ainoa kamala "äitipuoli"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt normaalia ole. Eli kostat mustasukkaisuutasi viattomille lapsille. No onnea sulle, kohta sun lapset on jonkun kolmannen muijan inhottavina.

Vierailija
2/3 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä lasten parissa, enkä ole vielä tavannut yhtään huonoa lasta, aikuisia senkin edestä.

Ammattikasvattajana tuntuu tosi pahalta se, kun lapset itkevät ja kertovat, etteivät ole tervetulleita isänsä luokse, koska isän uusi nainen ei pidä heistä. Olen kuullut tämän niin monta kertaa suloisten ja ihanien lasten suusta, että ihmettelen mikä aikuisia ihmisiä vaivaa. Haluatteko tuhota niiden lasten itsetunnon ja elämän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat oman rauhan kodissasi ja lapsesi voi vierailla joka toinen viikonloppu tulevan ex-miehesi, hänen ensimmäisen vaimonsa ja sisarustensa luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi