Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan kamala ihminen jos en mene vanhempieni luo jouluksi?

Vierailija
29.10.2011 |

Kaikki on heidän kanssaan niin hankalaa nykyään. Kaiken pitää mennä prikulleen niinkuin he haluavat, jos ehdotan jotain muuta, olen hankala ja vaativa ihminen. Esimerkiksi lasten säännölliset ruoka-ajat ovat vain sitä, että kiusaan vanhempiani vaatimuksillani. Jos laitan ruuat lapsille itse omiin aikoihini, niin vanhempani valittavat, miksi he "eivät kelpaa"!

Vanhempani saavat kiukutella, isäni esimerkiksi saa huutaa lapsilleni, koska hän nyt vain on sellainen. Heille sen sijaan ei saa sanoa vastaan missään asiassa, muuten nousee kauhea meteli ja syyttely ties mistä.

Olen yrittänyt lasten takia tässä muutaman joulun viettää vanhemmillani, mutta ei siitä tunnu tulevan mitään. Äitini inhoaa jouluvalmisteluita, muttei anna muiden kuitenkaan tehdä mitään. Koko ajan pitää olla vakuutelemassa, kuinka hyviä ne kaupan laatikot ovat jne.

Saiko kukaan mitään tolkkua tästä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää siinä on se, että he eivät tule :( Joko siis minä menen koko köörin kanssa heille, tai emme näe ollenkaan. Eikö olekin ihanat vanhemmat minulla?

Ajattele, olimme mehen kanssa 35-vuotiaita ennen kuin uskalsimme sanoa vanhemmillemme, että vietämme joulun oman perheen kesken.

Muotoile asia heille kauniisti tähän tyyliin: ajattelimme ruveta vähitellen luomana omia jouluperinteitä perheen kesken ja vietämme tänä vuonna kotijoulun. Tervetuloa joulupäivänä joulukahveille meidän luoksemme klo 16!

Vierailija
2/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapyhät ovat vihoviimeisiä viettää pakolla yhdessä, jos kemiat ei vaan natsaa.

Kaikki lataa aivan liikaa odotuksia johonkin tuollaiseen ja hermot piukeina sitten ihmetellään miksi ei mene kuin strömsössä...

Jos ei onnistu relaaminen puolin ja toisin , parempi olla omissa porukoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aloimme viettää omaa joulua, kun muutimme vuokralta omaan kotiin. Kerroimme jo hyvissä ajoin, että tänä jouluna olemme aaton kotona. Se oli ihan ok, menimme sitten joulupäivänä mun vanhemmille ja tapanina appiksille. Pari joulua tehtiin näin, mutta sitten kyllästyttiin lopullisesti.

Nykyään olemme jouluaaton omalla perheellä omassa kodissa. Joulupäivänä appikset tulee meille syömään. Tapanina menemme mahdollisesti mun vanhemmille, mutta jos siellä on ryypätty, emme mene. Meillä siis alkoholi mun vanhempien ongelma.

Vierailija
4/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivänä voitte käydä kahvilla tai syömässä vanhempien luona.(jos huvittaa)

Vierailija
5/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lasten takia viettää joulua paikassa jossa teistä ilmeisesti kukaan ei viihdy, eikä teillä ole keskenänne mukavaa? Mitäs ideaa siinä on? En mä ainakaan edes harkitsis hetkeäkään olevani ylipäätään missään tekemisissä tuollaisen porukan kanssa mitä tuossa kuvailet, olkoonkin lähisukua...niitä kun et voi valita. Mutta vältellä voit.

Vierailija
6/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, olimme mehen kanssa 35-vuotiaita ennen kuin uskalsimme sanoa vanhemmillemme, että vietämme joulun oman perheen kesken.

Muotoile asia heille kauniisti tähän tyyliin: ajattelimme ruveta vähitellen luomana omia jouluperinteitä perheen kesken ja vietämme tänä vuonna kotijoulun. Tervetuloa joulupäivänä joulukahveille meidän luoksemme klo 16!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme