Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajaako kukaan tuttavasi niin huonosti, että ihmettelet miten hänelle on myönnetty ajokortti?

Vierailija
29.10.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin hän lopetti kokonaan autolla ajamisen. Oli vaarallinen liikenteessä. enää ei ole tosin korttiakaan. ei saanut sitä uusittua.

Vierailija
2/5 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkkipaikalla, en hallitse auton laitteistoa yhtään, enkä ole koskaan autoa oppinut ajamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä ajaa hyvin, mutta parkkipaikat on hänelle todellinen kompastuskivi. Joka vuosi kolauttaa peruuttaessaan vähintään pari kertaa johonkin, betoniporsaaseen, toiseen autoon, pylvääseen. Ei vaan jotenkin hahmota parkkipaikalla etäisyyksiä.

Onpa käynyt niinkin, että on luullut että autossa on 1-vaihde päälle ja lähti ajamaan, no olikin peruutusvaihde... Onneksi takana oli vain betoniporsas eikä toista autoa tai ihmistä.

Onneksi ei ole koskaan ihmisen päälle ajanut.

Vierailija
4/5 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en ole koskenut auton rattiin kahteenkymmeneen vuoteen.

Vierailija
5/5 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan surkea kuski ja olen ajanut todella vähän. Viimeksi hyppäsin auton rattiin pari vuotta sitten ja silloinkin kolhin autoa parkkipaikalla.

Mulla ei ole auton ulottuvuuksien hahmotuskykyä, enkä kykene keskittymään liikenteeseen. Lisäksi menetän hermoni liikenteessä helposti ja kaasujalka on aivan liian painava.

Eli parempi antaa vain muiden ajaa jatkossakin. Live and let drive :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme