Ovatko miehet mielestäsi eläimiä, jotka haluavat paritella aina ja kaikkialla?
Ja käytös on heille ainoastaan tapa hillitä ja peitellä tätä viettiään?
Kommentit (12)
Jotkut vähä-älyiset voivat ollakin, jos seksuaalivietti ylittää henkiset kyvyt, joita itsehillintä vaatii.
mieheni ei ole rivo, irstas eikä hävytön,
mutta olen satavarma , että; jos minä ehdottaisin seksiä , hän suostuisi paikasta ja ajasta riippumatta ;-D
Mutta suostuisiko, jos vaikka minä tulisin ja ehdottaisin hänelle? Epäilenpä, vaikka ihan ok-näköinen ja siisti ihminen olenkin.
juu ei mun mies ainakaan!
haluu seksiä kahen kuukauden välein.
minä taas voisin vaikka kuinka usein.
Biologialla on merkitsevä osuus mutta ihmisen erottaa kuitenkin eläimestä kyky tehdä valintoja, biologialla ei voi perustella kaikkea.
No, yhtä hyvin naisella on hoivavietti (kellä enemmän, kellä vähemmän) ja monille naisille sekin tuntuu olevan välillä tiedostamatonta.
että noin 80 % miehistä suostuisi seksiin, jos sitä tulisi ventovieras nainen aivan yllättäen ehdottamaan.
Mutta onneksi av-mammojen miehet kuuluvat kaikki tuohon jäljelle jäävään viidennekseen ;-)
että noin 80 % miehistä suostuisi seksiin, jos sitä tulisi ventovieras nainen aivan yllättäen ehdottamaan.
Mutta onneksi av-mammojen miehet kuuluvat kaikki tuohon jäljelle jäävään viidennekseen ;-)
ellei joko nainen olisi yli viisikymppinen tai muuten liian vastenmielinen tai itse olisi sairas, kiireinen tms.
koettavat pidätellä itseään, mutta taas se pikkujouluissa nähdään.. ne joista ei enää ole parittelemaan, puhuvat härskejä sen edestä