Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko eri sodankäyntitaktiikat 1.WW:stä tähän päivään asti ja onko sinulla salainen bunkkeri? ov

Vierailija
29.10.2011 |

Asemasodan, salamasodan (blitzkrieg), sissisodan, kaupunkisodan jne.

Itse olen lukenut kaiken kaikista mahdollisista sodista nykyiseen tilanteeseen asti, kulloisestakin aseistuksista ja sotastrategioista yms. Käyttänyt siihen viimeiset 33 vuotta kaikesta vapaa-ajastani.

Neljävuotiaasta asti olen lukenut sotakirjallisuutta vänrikki-setäni opastuksella.

Vietkongin sisseillä oli mielestäni parhaat mahdolliset metodit ja taktiikat amerikkalaisia vastaan ja eivät antaneet periksi suurista tappioista huolimatta ja lopulta voittivat sodan.

Minulla on sotilaitten aikoinaan rakentama hylätty bunkkeri maan alla keskellä-ei-mitään, jossa pystyn tarvittaessa asumaan pitkiäkin aikoja. Sen sijaintia ei tiedä kukaan muu kuin minä.

Lähimaastoon voin asentaa liiketunnistimia, jotka aiheuttavat äänettömän hälytyksen bunkkerissani, jos liikettä havaitaan.

T:reservin jääkäri, joka on koulutettu kaupunkisotaan ja pioneerin hommiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta juomavettä, säilykkeitä, kuivatavaraa, kynttilöitä ja paristoja radioon, jotka käytetään/uusitaan tietyn systeemin mukaan. Auton tankki on aina vähintään puolillaan, että päästään pakenemaan tarvittaessa mökille asti. Bunkkeria ei ole, mutta taloyhtoössä on väestösuoja ja kaupungin suuri kalliosuoja puolen kilsan päässä.

Vierailija
2/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tiedä mitä tehdä niin koukkaa - ja jos et tiedä, mistä koukata, niin koukkaa oikealta.

Pihallamme on jommankumman maailmansodan aikainen kallioon louhittu bunkkeri, joka on osa pidempää puolustusketjua täällä Espoossa. Ihan julkinen siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaisessa sodankäynnissä muuta ei tarvita.

Vierailija
4/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä arvelet ap venäläisten sitten käyttävän Suomea vastaan jos nyt hyökkäisivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi