Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisen epätodellinen olo Tramalista

Vierailija
29.10.2011 |

Mutta hyvin tehoaa kipuun. Oletteko koskaan joutuneet käyttämään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain sellasen rytmihäiriön, että oli todella lähdellä, ettei jouduttu rytmittään sydäntä uudelleen. Diapamilla sitten rauhottui yön aikana nuo sykkeet. En ota enää koskaan.

Vierailija
2/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä nyt miellyttäväksi olotilaksi kuitenkaan voi sanoa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään jatkuvasti :)

Muutaman käyttökerran jälkeen olo ei oo enää niin paha.. Eka kerta oli pahin

Vierailija
4/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämään. Kyllä se tästä, mutta ainakaan ei voi ajaa autoa. Tuskin pysyisin pyöränkään selässä!

Vierailija
5/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Tramalin depot 200 mg:n tabletit käytössä kyynärpään hermopinteen takia. Puolitin tabletit ja otin illalla n. klo 19. Yöllä en saanut nukuttua, koska jalat oli levottomat ja tuli aivan karmeita hallusinaatioita. Sitten kun vihdoin uni tuli, näin painajaisia. Kahtena iltana otin ja siihen jäi Tramalin käyttö. Ikinä en enää tuota myrkkyä halua! Eilen otin yskään Cocillanaa ja olin aivan pöllyssä. Sitä en myöskään ota toista kertaa. Yskä kyllä helpotti, mutta olo oli aivan kauhea!

Vierailija
6/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on annettua useammankin kerran ja voin niin pahoin, että en pysty sitä käyttämään. Tulee nesteet ja ruuat kaaressa ulos :(

Vierailija
7/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annostuksella koska tekee isommalla pahoinvointia. Ja myös aloittaessa. Epätodellinen olo ei tule enää, ts. sivuvaikutukset menee ajastaan ohi. Tehokas lääke minulle.

Vierailija
8/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko 200mg depot-valmiste kerran vuorokaudessa otettava? MInulla nyt tavallista Tramalia 50mg x3-4. Olisikin järkevää jokin pitkävaikutteinen valmiste pitemmän päälle. ap

Vierailija
9/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Tramalin depot 200 mg:n tabletit käytössä kyynärpään hermopinteen takia. Puolitin tabletit ja otin illalla n. klo 19. Yöllä en saanut nukuttua, koska jalat oli levottomat ja tuli aivan karmeita hallusinaatioita. Sitten kun vihdoin uni tuli, näin painajaisia. Kahtena iltana otin ja siihen jäi Tramalin käyttö. Ikinä en enää tuota myrkkyä halua!

Depot-tablettien puolittaminen ei ole kovin järkevää.

Vierailija
10/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 200 mg:n tbl oli kerran vuorokaudessa otettava. On pitkävaikutteinen. Lääkäri käski puolittaa. Kirjoitti tuota 200 mg:sta sen vuoksi, että jos 100 mg ei olisi ollut riittävä annos. Ja tiedoksi, että siinä 200 mg:n tabletissa oli jakouurre, että kyllä sen voi puolittaa.

Vierailija
11/11 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut syömään. Helposti tulee epätodellista tunnetta joka kyllä menee ohi. Eniten silloin nuorempana ärsytti että vei täydellisesti orgasmikyvyn useammaksi päiväksi :(. Jos syön yli 3 pv kaksikin tramal 50mg niin alkaa jumalaton päänsärky johon ei auta mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi