Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Kyllä teillekin vielä tulee pahempia aikoja. Lapsi sairaana, ei nukuta, kotityöt tekemättä, tulee vähän ärähdettyä miehelle...
Uskallatko silloin päästää häntä kauppaan ilman hiipivää takalohkoajatusta, että mitenköhän on vapaidne kassojen laita. Veikkaan, että nuuhkaiset häntä vaivihkaa hänen takaisin tullessaan, viipyileekö vieraan naisen hajuvesi olkapäilään. Ja seuraavan kerran kaupassa imet kassaneidin tuoksua kituusisi. Onko sama?
nimi. ei niin sinisilmäinen
Mä olen nuori 21v vastasynnyttänyt äiti ja kyllä silti uskallan päästää mun miehen kauppaan yksin :) Itsekki aina katselen jospa niitä vapaita kassoja olis niin pääsis nopeempaa pois sieltä ryysiksestä... Ja kyllä itteeni pidän hehkeempänä kuin niitä nuoria kassatyttöjä joille on pakkomielle tunkea kymmenen kiloa pakkelia namaan... :D en mäkään töissä käydessäni käyttänyt meikkiä.. T. entinen huoltsikan kassa ;)
Nyt täytyy kyllä todeta että joko tämä keskustelu on huono vitsi tai sitten kyseessä on harvinaisen sairaalloinen mustasukkaisuus. Tuollaiset ihmiset eivät kyllä elämästään selviä, kun arkipäivät ja kaupassa käyminenkin on jo noin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Jos taas kassasta, jolla ei ole vielä jonoa ei olisi ilmoitettu, niin sitten ap olisi valittanut huonosta asiakaspalvelusta. Tuskinpa myyjää edes kiinnostaa sinun miehesi, saati muista tämän naamaa, kun asiakkaita ruokaostoksilla käy kuitenkin monen monta päivässä. Anna toisen hoitaa työnsä ja tarkistutahan hyvä nainen pääsi.
Terveisin, työ- ja organisaatiopsykologi
ja olen kyllä osin samaa mieltä kanssasi, arvostettu kolleega!
Naiset, ottakaahan nyt jämptimpi asenne niiden kassaneitien kanssa! Toisin kuin tässä ketjussa on ehdotettu, miehet kannattaa ottaa jatkossakin kauppaan mukaan (toimivat nimittäin kätevinä ostosten kantajina ja maksajina). Ehdotteleville kassaneideille pistätte stopin muilla tavoin. Ensinnäkin varustatte miehet peltoreilla ja hevosilla käytettävillä silmälapuilla, jotta katse ei pääse harhailemaan, eivätkä he joudu kuuntelemaan kenenkään vikitteleviä irstailuja. Samoin varustatte lapsenne (paitsi että peltorien tilalle peltor kidsit), jotta hekin säästyvät näiltä siveettömyyksiltä. Itsenne puolestaan varustatte hyvin vähillä vaatteilla (esim. rintaliivit ja minari), jotta ensinnäkin miehenne mielenkiinto ja katse pysyy koko ajan SINUSSA ja toiseksi, jotta kassaneidit näkevät, millaiset kilpailijat heillä on ja jättävät leikin suosiolla sikseen. Tämä tietysti edellyttää, että teillä on upeat, kiinteät kropat, mutta sehän tuskin on mikään ongelma av-naisille.
Tsemppiä naiset! Tämä on länsimaisten maiden jatkuvasti kasvava ongelma, jota vastaan on sodittava määrätietoisesti kekseliäillä aseilla. Älkää lannistuko ongelmaa vähättelevien kommenteista, sillä he elävät vielä itsepetoksen vaihetta.
Kun tilanne alkaa olla laajan piirin tietoisuudessa, pyydänkin nyt kaikkia liittymään yhteen ja toimimaan seuraavasti:
1) KUKAAN EI ENÄÄ MENE VAPAILE KASSOILLE, VAIKKA KUINKA HUUDELTAISIIN
2) KOHTELIAASTI MUTTA JÄMÄKÄSTI KEHOTAMME KANSSAIHMISÄ JÄTTÄMÄÄN VAPAAT KASSAT TYHJIKSI
Näin saamme ongelman kitkettyä yhdessä ja pelastettu meidän ja muidenkin perheet. Olen myös persutanut FB-ryhmän: EI VAPAILLE KASSOILLE.
Tervetuloa!
Kun tilanne alkaa olla laajan piirin tietoisuudessa, pyydänkin nyt kaikkia liittymään yhteen ja toimimaan seuraavasti:
1) KUKAAN EI ENÄÄ MENE VAPAILE KASSOILLE, VAIKKA KUINKA HUUDELTAISIIN
2) KOHTELIAASTI MUTTA JÄMÄKÄSTI KEHOTAMME KANSSAIHMISÄ JÄTTÄMÄÄN VAPAAT KASSAT TYHJIKSI
Näin saamme ongelman kitkettyä yhdessä ja pelastettu meidän ja muidenkin perheet. Olen myös persutanut FB-ryhmän: EI VAPAILLE KASSOILLE.
Tervetuloa!
Minäkin olisin halunnut persuttaa, ellet olisi ehtinyt ensin.
Kunnioitettavaa kansalaisaktivismia! Liittykää innolla sankkaan ja alati kasvavaan joukkoomme!
meidän lähikaupassa on suurin osa kassoista miespuolisia. Nuoria ihan kivan näköisiä miehiä... Ja kyllä siellä on kovat sutinat kassalla kun kysellään kanta-asiakkuuksia ja he-vi -osastolla asetellaan kurkkuja ja munakoisoja pilke silmäkulmassa. sinänsä se on ihan suloista, sillä nuo miehet on oikeastaan ihan poikia vielä, ainakin minun makuun. Kivahan niitten kanssa on pikkutuhmia puhua mutta ainakin minun kanssa se jää ihan vaan siihen kortin työntämiseen.
Tää oli ihan huippu.
Pitkästä aikaa sai nauraa oikein kunnolla. Mitenköhän tämän jälkeen pokka Prisman kassalla pitää. Vielä jos vapaata kassaa tyrkytetään.
(Jos vaimo nyt enää kaupaan edes päästää)
Oletko koskaan ajatellut olevasi luulosairas? En usko että viestiä on kirjoittanut kukaan muu kuin yksi "mamma", joten miksi sinä puhut monikosta? Viestissä oli puhe tietystä kassaneidistä, eikä sinun mainitsemistasi kaikista naisista. Miehen uskollisena pysyminen ei ole naisen tai kenenkään muun kuin ihmisen itsensä vastuulla, eikä tyytyväisenä pitäminenkään takaa yhtään mitään. Viestissä ei ollut edes kyse mistään miehen pitämistä silmäpeleistä vaan siitä kassaneidistä. Lisäksi kannattaisi miettiä hivenen tuollaisia puheita psykiatrisista sairauksista, ensinnäkin kirjoitit sen väärin, toisekseen tuo sana ei edes tarkoita sitä mitä hait, kolmanneksi se mitä hait on vakava SAIRAUS, jolle ihminen itse ei voi mitään, eikä välttämättä ymmärrä edes olevansa sairas. Viestisi alkuun kirjoitit vastaavasi koko viestiketjuun, mutta ainoat asiat jotka toit ilmi olivat se ettet selvästikään tiedä mistä puhut ja se että olet selvästikin joko luulosairas tai rasisti "mammoja" kohtaan.
Mikäli ihmisrodun kehitys on romahtanut tälle tasolle, että te ihan TOSISSANNE paasaatte täällä "kassaneitien flirttailevasta huutelusta perheellisille", niin voi ny hyvää päivää !
Ensin mä luulin et tää on vitsi, ja et ensimmäisen viestin kirjoittaja vaan heittää läppää tai jtn, mutta ei sit vissiin.
Mut ei kait siinä mtn, tähän sitä sitten vissiin ollaan tultu. Mustasukkaisuudella ei ole mtn rajaa ja naurettavuuden ja säälittävyyden raja on himmentynyt - ellei kadonnut kokonaan.
Mikäli miehenne sietää teitä hetken päästä enää minkään muun kuin lapsen takia - MINÄ IHMETTELEN.
Kiitän ja kuittaan.
Kun ajoin taksia, kuulin monesti asiakkaan avatessa tolpalla auton oven, kysymyksen "Ootsä vapaa?". Minä ne mua oikein piti?! Mä olin tullut tekemään TÖITÄ, en bongaamaan seuraa.
eiköhän ne kysyneet että onko taksi vapaa :DD
mä ainaki kysäsen ihan ensimmäisenä taksissa että onko se vapaa vai odottaako se jo asiakasta :DDhyvät ihmiset nyt jos voisitte lopettaa tuon KIRJAIMELLISESTI asioiden ottamisen nii säästyis kaikki tällaselta pelleilyltä joita TE aihautatte itse
sama pätis sit kans suhun...kai sä tajuut et toi oli vaan läppä!!!
PARAS TROLLAUS IKINÄ!! :DD SAA VAAN KOKO AJAN REPEILLÄ! :D
En löytänyt FB-ryhmää. Tämä se ei taida olla? http://www.facebook.com/search/results.php?q=el+valle+kaysville&init=sp…
Tällaista ryhmää ei fb:Stä löydy. Eli täällä on huijari!
nyt mammat hereille ihan oikeesti tää on naurettava keskustelu
Hei mammat nyt jokainen teistä hoitoon...
Olen työskennellyt kaupan alalla jo pitkään enkä ole ikänä kuullut moista. Teidän mammojen osalta tämä menee jo törkeyden puolelle. Me teemme vain työtämme ja yritämme olla ystävällisiä, emme ajattele siinä kiirreessä mahdollista sanojen toista tarkoitusta siinä työtahdissa kun ei ehdi.
Voisitte itse tulla tekemään sitten meidän työmme jos se on niin helppoa... Itse olen mies ja kaikki aisat joita tässä on nyt tullut luettua olen myös itse tainnut jossain vaiheessa sanoa, enkä ole kertaankaan ajatellut sanan toista puolta. Itselläni on vielä lukihäiriö joka vaikeuttaa lauseiden muotoilua oikeiksi. Jos mammat nyt vaan ihan vaikka nauhoittaisi omia puheitaan ja kuuntelisi niitä että mitä sitä itekkin tulee puhuttua. JA suosittelen niiden miesten jokka ovat näiden mammojen kanssa lähtemään paremmille vesille ja toisinpäin.
Teemme tosiaan vain työtämme. noin 80% alalla olevista naisista ja miehistä on vakituinen suhde.
ja voisitte myös miettiä miltä noi teidän kommentit myyjistä tuntuu. Ihan sama kun tulisin haukkumaan sinun työtäsi ja työtapaasi. Ja jos se todella on niin helppoa mene kauppaan töihin sitten ja kokeile. MIettikää se tuntuu ihan samalta kuin teitä kiusattaisiin sillä on aivan samat henkiset vaikutuksensa, kuin hakkumisella siitä että on vapaana oleva kassa, joka tarkoittaa kaikessa tapauksessa sitä, että siinä kassalla on vapaata tilaa ja sinne voi siirtyä maksamaan omat ostoksensa siinä ei ole mitään muuta. Ihminen on erehtyväinen ja se ei ole täydellinen ette myöskään tekään eikä myyjätkään.
Tällä keinolla kohta loppuu kaikilta työt ja sitten ihmetellään ketäs siellä marketissa sitä erno-villen tai liisa-maijukaa auttaa ostoksissa, kun tulevat vanhoiksi. ileisesti robotit. Ai niin ei voikkaan, KOSKA ovat ihmisen tekemiä ja ihminen on erehtyväinen niin voi tulla valmistusvirhe ja se robotti sanookin että olisi vapaa kassa. Jolloin se erno-ville tai liisa-maijukkalle oltaisiin ehdoteltu... HERÄTKÄÄ PAHVIT NYT ON TOSI KYSESSÄÄ ÄLKÄÄ PELLEILKÖ ja antakaa meidän myyjien tehdä työt rauhassa. 
Voin kertoa että kukaan kassa tuskin kattelee siellä niitä teiän kullanmuruja sillä silmällä. Ehkä huutelun tarkotuksena on saaha teiät nopeemmin takas vaan elämään sitä onnellista perhe-elämää, joka teillä ihan selvästi on kun kassatäti jo aiheuttaa tuommosia sydämentykytyksiä. :)
AP on joko vitun huono provo tai ei ole älykkyydeltään kehittynyt normaalisti.
Hei, olen rakastellut vaimonai elämäni aikana monta ihanaa kertaa,ikänä ei kukaan kassallta oo tullu huuteleen:)))
Kun täällä näkyy olevan lähinnä naisia,
kerron miehisen mielipiteeni.
Oli kassa vapaa tai ei, miehet yleensä valitsevat nuoren ja hyvännäköisen kassaneidin. Ihan silmän iloksi. Ja kyllähän sitä voi mielessään ajatella, että voikun tolta saisi bonusta edestä ja plussaa takaapäin...
Justiinoiden kanssa naimisissa oleville miehille on plussaa jo se, että pääsee edes vähän juttelemaan nuoren + kauniin tytön kanssa !!!
On muuttunut täysin eri asiaksi, kuin alussa. Nyt tänne kirjoitellaan jo tosi törkeitä juttuja, joka ei ollut alussa ollenkaan se tarkoitus. Ei yhtään hauska enää :( Niin kuin joku aiemmin totesikin: Huumori todellakin on vaikea laji!
siellä on joku smurffikeräys ja se myyjä kysyi että haluanko niitä tarroja. On tuttu myyjä, vanhempi nainen. En ottanut sitä tarraa mutta sanoi että antaa mulle tarvittaessa niin paljon kun haluun. Asioin ihan normaalisti siinä mutta jäin kyllä miettimään että mitähän se oikeasti tarkoitti.