Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Aina kaupassa käydessä kassahenkilön huutaessa "Täällä on vapaa kassa!" minulle tulee tämä topa mieleen ;D
Myyjä huikkasi kassan takaa: Tervetuloa
Mietin:
Voinko tulla kun en ole täysin terve? Korkea kolesteroli ja verenpaine. Lääkitys niihin kyllä.
TerveTULOA, arvioiko kassa minut hyvätuloiseksi, että ostaisin paljon ja kallista?
Olen sittemmin vältellyt tätä kauppaa, onneksi on niitäkin, missä hymyttömät tuppisuukassat🙃
Yhtä törkeää kuin tämä meidän naapurin rouva joka kutsui autolleen naapurin miehiä .
Tulkee Saabin luo..tulkee Saabi lua... Tulkee Saa pil lua
Vierailija kirjoitti:
Nolointa, kun kassaneiti pyytää näyttämään kassit.
Tai tyhjentämään kassit hihnalle.
Vierailija kirjoitti:
Aina kaupassa käydessä kassahenkilön huutaessa "Täällä on vapaa kassa!" minulle tulee tämä topa mieleen ;D
***topa???
Vierailija kirjoitti:
Yhtä törkeää kuin tämä meidän naapurin rouva joka kutsui autolleen naapurin miehiä .
En tiedä kuinka vanha vitsi, mutta taisin kuulla jo 90 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin just ukkokullan yksin motonettiin, kai siellä on kassat sentään miespuolisia???
Kyllä nekin vapaata huutelee. Kai tiesit miehesi pitävän molemmista, vai onko salannut sen sulta kokonaan...?
Somia typyköitä on ainakin Oulun Motonetissä.
Liekö vapaita?
Puhelinmyyjä tarjosi joskus seuraa, kun en ollut kiinnostunut niin tarjosi apua. Ihme tapaus.
Eikö kassan/myyjän pitäisi toivottaa lähtijälle yhtä iloisella äänellä: Tervemenoa
kuin toivottaa Tervetuloa saapujalle...
Tuumailija
Vierailija kirjoitti:
Meillä taloyhtiömme eräs asukas vaihtoi autoaan. Käänteli ja peruutteli sitä parkkipaikalla, ja huuteli avoimesta auton ikkunasta Saabi eestä Saabi takkaa.
Onkohan se joteki liikaa vaadittu keskustelupalstan kehitykseltä että vanhat viestiketjut voitas lukita automaattisesti?
Ehkä tää tällänen 12 vuotta vois olla ihan hyvä raja. Ellei jopa pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se joteki liikaa vaadittu keskustelupalstan kehitykseltä että vanhat viestiketjut voitas lukita automaattisesti?
Ehkä tää tällänen 12 vuotta vois olla ihan hyvä raja. Ellei jopa pari kuukautta.
Jotkut ketjut on luotuja elämään, useimmat tukahtuvat alkuunsa.
Itse en käy ketjuissa, mitkä ei kiinnosta. Ihan sama säilyykö ne vai ei.
Joten:
Valitse ihan itse, mihin haluat osallistua!
Anna toisten pitää rauhassa pitkät ketjunsa, jooko?
Huh huh on taas jollakin ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä! Ei ollu hauska sun juttus, ei todellakaan.
Sinulta ei ole kukaan kysynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
voisitko sinä tehdä minulle Munsalan kansallispuvun.Tai tietäisitkö kuka voisi minulle tehdä?Asun vantaalla.
Vastaavassa tilanteessa pitää reagoida salamannopeasti:
1) neiti kassalla: "Hei täällä on vapaa kassa!"
Itse siihen äkäisen minkin tavoin pikaisesti reagoiden:
2) "joo, KASSA vapaana, mut NÄÄ KASSIT ON VARATTU!!! (näyttää keskaria)
(tilanne laukeaa käsiin)
Meidän Prismaan oli tullut nyt ne käsipelit. Mitenkäs niiden kanssa nyt toimitaan?
Olen ihan uskollinen perheenisä mutta kaverin puolesta vaan kyselen...
Vierailija kirjoitti:
Meidän Prismaan oli tullut nyt ne käsipelit. Mitenkäs niiden kanssa nyt toimitaan?
Olen ihan uskollinen perheenisä mutta kaverin puolesta vaan kyselen...
Muista hellä ote, vedä kevyesti etusormella aina kun tuote lähestyy vehjettä. Muist akäyttää käsidesiä ennen ja jälkeen toimituksen.
Tottakai. Kuka nyt uskoisi, kun vaimo tulee töistä ja sanoo että olipa kiirettä, niin etteikö siellä olisi lirkuteltu, kuiskailtu ja henkäilty korvaan, ellei ole pitäviä todisteita kelanauhalle magnetofonilla äänitettynä, että on pysytty asialinjalla eikä ehdoteltu sopimattomia.