Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
121/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös yleensäkin kassat huuda et tääl on kassa vapaana!!! haloo!! se on myyjien tehtävä!! olen nainen ja todella todella monta kertaa naiskassat huutavat et täällä vapaa kassa... ootte ihan hupsuja :D

Oletko jotenkin vähän miehekkään oloinen, lyhyt maskuliininen tukka jne? Katsos ei ne kaikki vapaat kassat heteroita ole. Sussa on varmaan sitten jotain vetoavaa ja lähetät sellaisia signaaleja että olisit kiinnostunut.

Entä olisiko mahdollista, että kauempaa katsottuna näytät mieheltä? Moni liikkuu marketissa aika unisex-lookissa tuulipuvussa ja erehtyminen on mahdollista.

Vierailija
122/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ihan eilisen teeren tyttöjä olla. Hienovaraisempikin flirtti on helppo tunnistaa. Olen kyllä sitä mieltä, että suorat ehdotukset menevät jo liian pitkälle. :/ Mutta tällaiseksi on näköjään maailma mennyt, että seksin tyrkytys pitää vain hyväksyä joka paikassa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mitä nuijia!

Itse huutelin aikanaan kans "täällä ois vapaa kassa" tai "tänne voi tulla" ihan vaan sen takia ettei ihmisten tartte jonottaa.

Lainaus unohtui, tunnekuohussa, käytiin äsken kaupassa.

Vierailija
124/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. Ainahan noita vapaita kassoja välillä tulee!! Voithan itsekin siirtyä siihen ja lopettaa samalla tuollaiset vainoharhaisuudet ja typerät narinat! Töitä kassaneidit on tulleet tekemään eikä iskemään miehiä! Vähän arvostusta heillekin! En ole itse kassaneiti, mutta tollaiset idiootit valittavat naiset tekee töistä välillä varmasti raskasta!

Vierailija
125/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en millään pysty arvostamaan täysin avoimesti itseään tyrkyttävää naikkosta. Taas yksi huuteli miehelleni, että "tänne voi tulla" kauppa raikuen, posket punaisena ja kiukkua kihisten jouduin seuraamaan tilannetta vierestä.

Vierailija
126/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeppä ostamaan nahkahanskat talveksi, niin heti on joku henttu kyselemässä, että pannaanko pussiin vai vedättekö tässä käteen.

Vierailija
127/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tuli kyllä sellainen tunne, että mitä jos joku oikeasti ottaa tämänkin keskustelun tosissaan. Alkoi ihan puistattaa. Taidan lähteä heikotuksineni lähikauppaan kun siellä on tänään ilmaiset iltapäiväkahvit.

Kuules, mene vaan itse sinne kahville ja katso tarkkaan ettei miehesi tule kavaisemaan siella vaikka ruokatunnilla.

Kahvin kanssa on nimittain usein piparia tarjolla ja siellahan ne miehet on heti sita maistelemassa .

Meidan lahikaupassa oli kahvitarjoilu ja ma olin siella varmuudenvuoksi koko paivan katsomassa ketka miehet siella kay.

Oma mies ei tullut, mutta naapurin Penan karaytin sen vaimolle. Otin nimittain Penasta kuvan kannykkakameralla. Oli just Penalla syy taynna piparia.

Nyt Pena ja sen vaimo eroaa.

Vierailija
128/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut miten kassaneiti huutaa joillekkin että otan sut kakkoseen!

Vierailija
129/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalaiseen kun siellä pussit kestää paremmin.. Mä oon luullu tähän asti et se on tarkottanu sitä et niiden muovikassit on vahvempia..

Vierailija
130/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tuli kyllä sellainen tunne, että mitä jos joku oikeasti ottaa tämänkin keskustelun tosissaan. Alkoi ihan puistattaa. Taidan lähteä heikotuksineni lähikauppaan kun siellä on tänään ilmaiset iltapäiväkahvit.

Kuules, mene vaan itse sinne kahville ja katso tarkkaan ettei miehesi tule kavaisemaan siella vaikka ruokatunnilla.

Kahvin kanssa on nimittain usein piparia tarjolla ja siellahan ne miehet on heti sita maistelemassa .

Meidan lahikaupassa oli kahvitarjoilu ja ma olin siella varmuudenvuoksi koko paivan katsomassa ketka miehet siella kay.

Oma mies ei tullut, mutta naapurin Penan karaytin sen vaimolle. Otin nimittain Penasta kuvan kannykkakameralla. Oli just Penalla syy taynna piparia.

Nyt Pena ja sen vaimo eroaa.

Kävin siellä iltapäiväkahveilla ihan itseni takia. Tuo lähikauppa kun on sellainen, ettei sieltä yleensä saa mitään asiakasetuja. Vaikka nainen olenkin, osaan kyllä arvostaa iltapäiväkahveja soman myymälänhoitajamiekkosen tarjoilemina. Otin piparin mukaan itse.

Eikä mitään moraalisaarnoja nyt! Nykymaailmassa nainenkin voi nauttia ostoksilla käynnistä.

Vierailija
131/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä nainen v***u tosissasi? luulet että kun kassa on vapaa ni se tarkoittaisi sun logiikan mukaan että "täällä on pillua vapaana tule hakemaan"?

Siis tämähän on humoristinen sarkasmilla täytetty ketju. Sitten tänne paukkaa joukko tuollaisia pässejä tosikkoja, jotka kovasti kauhistelee näitä kirjoituksia.

Hus pois täältä. Ei voi uskoa, että joku luulee näitä kirjoituksia tosissaan kirjoitetuiksi.

Vierailija
132/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

:D hehehe.. siis tän on oltava vaan joku vitsi että ihmiset saisivat taas purnattavaa.. :D

hohhoijaa.. kiitos päivän piristyksestä!

Toivon että seuraavalla kerralla ei kassaneiti teille ilmoita jos hän on siinä vapaana vaan toivottavasti antaa teidän jonottaa toiselle kassalle lasten ja täyden ostoskärryllisen ruokaa kanssa.. ;)

Vierailija
133/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä nainen v***u tosissasi? luulet että kun kassa on vapaa ni se tarkoittaisi sun logiikan mukaan että "täällä on pillua vapaana tule hakemaan"?

Siis tämähän on humoristinen sarkasmilla täytetty ketju. Sitten tänne paukkaa joukko tuollaisia pässejä tosikkoja, jotka kovasti kauhistelee näitä kirjoituksia. Hus pois täältä. Ei voi uskoa, että joku luulee näitä kirjoituksia tosissaan kirjoitetuiksi.

Voi myös olla, että kaikki eivät ole lukeneet koko ketjua ymmärtääkseen siinä viljeltyä huumoria. Sarkasmi ei vain avaudu kaikille, minusta se on huumorin lajeista paras :)

Tosiaan, pois pois kaikki yksinkertaiset tosikot ketjusta!

Vierailija
134/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika sentään.Ootpas sinä mustasukkainen miehestäsi.Kaupoissahan on KASSOJA.Jotkut kassat voivat olla tyhjiä & jotkut täynnä asiakkaita.Jos kassaneiti huutaa,että täällä on vapaa kassa,EI se tarkoita sitä,että se kassaneiti on vapaa,vaan se KASSA!Eli,siinä kassassa EI ole asiakkaita laittelemassa ostoksia kassaan.Kävimme tänään mieheni kanssa kaupassa ostoksilla.Menimme sitten KASSALLE,jossa oli muutama asiakas.Pienen hetken jälkeen tulee naismyyjä & menee viereiselle KASSALLE & sanoo,että KASSA on vapaa.ELI,RAUTAKANGESTA VÄÄNNETTYNÄ: NAISMYYJÄ PUHUI KASSASTA,EI ITSESTÄÄN!Olisko mun pitäny ruveta huutamaan pääpunaisena sille naismyyjälle,että mieheni on varattu & et sitä EI saa iskeä??Entäs jos kyseessä olis ollu miespuoleinen kassamyyjä??Olisitko sitten tullu tänne huutelemaan,et miesmyyjä huusi,että täällä on vapaa kassa & yritti iskeä sua????

Vierailija
135/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalaiseen kun siellä pussit kestää paremmin.. Mä oon luullu tähän asti et se on tarkottanu sitä et niiden muovikassit on vahvempia..

ei helvetti miten tyhmä sitä voikaan ihminen olla :(( tosi kusetettu olo.

Vierailija
136/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä palstalla haukutaan säännöllisesti kaikki ironiset ja sarkastiset kommentit typerien itseään täynnä olevien tyhjännaurajien hommiksi.

Ehkä me tosiaan nauretaan ihan tyhjälle, mutta parempi kai nauraa kuin itkeä. Kaupassa on kuitenkin pakko käydä ellei muuta Pälkäneelle omavaraisviljelijäksi (tunnen näitäkin nykyisen kulutusyhteiskunnan uhreja), ja traumaattisille kokemuksille nauraminen auttaa tunteiden käsittelyssä.

Taidan olla perverssi, mutta minusta on kuitenkin mukavampaa kuulla rivoja ehdotuksia kassatytöiltä kuin maksaa neuvostoliittotyyliselle kylmäkiskoiselle tantalle, joka vaan täydessä hiljaisuudessa runnoo koneeseen piparini ja miehen makkaran kuin liukuhihnalta :-( Ihmisiä mekin kuitenkin ollaan ja arvostetaan ihmisen huomiota.

Vierailija
137/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika sentään.Ootpas sinä mustasukkainen miehestäsi.Kaupoissahan on KASSOJA.Jotkut kassat voivat olla tyhjiä & jotkut täynnä asiakkaita.Jos kassaneiti huutaa,että täällä on vapaa kassa,EI se tarkoita sitä,että se kassaneiti on vapaa,vaan se KASSA!Eli,siinä kassassa EI ole asiakkaita laittelemassa ostoksia kassaan.Kävimme tänään mieheni kanssa kaupassa ostoksilla.Menimme sitten KASSALLE,jossa oli muutama asiakas.Pienen hetken jälkeen tulee naismyyjä & menee viereiselle KASSALLE & sanoo,että KASSA on vapaa.ELI,RAUTAKANGESTA VÄÄNNETTYNÄ: NAISMYYJÄ PUHUI KASSASTA,EI ITSESTÄÄN!Olisko mun pitäny ruveta huutamaan pääpunaisena sille naismyyjälle,että mieheni on varattu & et sitä EI saa iskeä??Entäs jos kyseessä olis ollu miespuoleinen kassamyyjä??Olisitko sitten tullu tänne huutelemaan,et miesmyyjä huusi,että täällä on vapaa kassa & yritti iskeä sua????

Minä kyllä tiedän, mitä nuo hetukat huudoillaan kaipaavat...

Vierailija
138/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää hyvältä nää keskustelut :D ei voi kun nauraa näille :D kiitos!

Vierailija
139/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
140/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta? Eivät varmaan kaikki kuitenkaan. Jotkut nyt ovat vain luonteeltaan hutsahtavia.

Ketä kiinnostaa. Ainahan noita vapaita kassoja välillä tulee!! Voithan itsekin siirtyä siihen ja lopettaa samalla tuollaiset vainoharhaisuudet ja typerät narinat! Töitä kassaneidit on tulleet tekemään eikä iskemään miehiä! Vähän arvostusta heillekin! En ole itse kassaneiti, mutta tollaiset idiootit valittavat naiset tekee töistä välillä varmasti raskasta!