Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä tänään muita akateemisia kuin minä?

Vierailija
29.10.2011 |

Vaikuttaa nimittäin jutut niin väljähtyneiltä ja suoraan sanoen alemman luokan kirjoittamilta tänään :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tosin vain yhteen ketjuun.

Vierailija
2/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perustavat akateemisten äitien keskustelupalstan. Se olisi yhtä suosittu kuin raivoraittiiden ravintola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun profiloituu ensisijaisesti koulutuksensa perusteella?

FM

Vierailija
4/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin juuri aamulla seuraavaksi julkaistavaa artikkeliani. Nyt päästän sitten av:lla vapaalle. Kohta teen aloituksen Luca-nimestä! Odota vaan! Ja Reimateceistä!

Vierailija
5/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kauan en ehdi täällä taaskaan roikkumaan, täytyy lähteä kirjastolle...

Vierailija
6/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ajokorttikysely oli eka. Olen FK.

Vierailija
7/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ajokorttikysely oli eka. Olen FK.

edes kielioopi kunnossa.

ap

Vierailija
8/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllästyttää samat jutut kuin ap:ta. Iloitsen myös asiapitoisista aiheista. Asiallisuus on elämän suola:)

Vierailija
9/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käsittääkseni täällä on moniakin akateemisia.

Enihan ymmärrä, miksi aloittaja haluaa provoilla noin - ellei sitten ole itse ei-akateeminen ja pode sitä jotenkin.

Vierailija
10/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen olen, mutta en kyllä täällä edusta mitään akateemista vaan olen aihe vapaalla aivot vapaalla ja kirjoittelen mitä sylki suuhun tuo tai sormet näppäimistölle.

Pitäähän sitä akateemistenkin saada käydä aivot vapaalla ja lukea seiskaa ja katsoa bb:tä ja ei niissä nyt niiden juttujen tartte nyt niin syvällisiä, älykkäitä tai hienoja olla.

Jos keskustelupalstojen kielioppi ärsyttää, niin kannattaa ehkä pysyä pois. Tänne saa kirjoittaa mitä sontaa vaan koulutuksesta riippumatta, koska ei täällä ole mitään suodatinta. Lisäksi jos nyt haluaa elää täydellisessä maailmassa, niin ei kannata itsekään kirjoittaa kielioopi.

Täydellisyyttä etsimällä löytää viimekädessä vain pinnallisia ihmisiä ja hyväksymällä ihmisen epätäydellisyyden maailma saa ihan hurjasti eri värejä.

Vierailija
12/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käsittääkseni täällä on moniakin akateemisia.

Enihan ymmärrä, miksi aloittaja haluaa provoilla noin - ellei sitten ole itse ei-akateeminen ja pode sitä jotenkin.

Kun on lukenut riittävästi diipadaapa-otsikoita. Enkä itsekään ajattele, että pelkästään akateemisuus määrittelisi ihmistä, itseäni ainakin määrittelevät monet muutkin asiat. Mukavaa kyllä tässä palstassa on, että joihinkin keskusteluihin tulee hyvin asiantuntevia vastauksia.:)

Mielestäni ei-akateemisen keskustelun piirre on se, että mennään heti henkilökohtaisuuksiin tai että "keskustelu" muuttuu juupas-eipäs -jankutukseksi.

Vierailija
13/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen olen, mutta en kyllä täällä edusta mitään akateemista vaan olen aihe vapaalla aivot vapaalla ja kirjoittelen mitä sylki suuhun tuo tai sormet näppäimistölle. Pitäähän sitä akateemistenkin saada käydä aivot vapaalla ja lukea seiskaa ja katsoa bb:tä ja ei niissä nyt niiden juttujen tartte nyt niin syvällisiä, älykkäitä tai hienoja olla. Jos keskustelupalstojen kielioppi ärsyttää, niin kannattaa ehkä pysyä pois. Tänne saa kirjoittaa mitä sontaa vaan koulutuksesta riippumatta, koska ei täällä ole mitään suodatinta. Lisäksi jos nyt haluaa elää täydellisessä maailmassa, niin ei kannata itsekään kirjoittaa kielioopi. Täydellisyyttä etsimällä löytää viimekädessä vain pinnallisia ihmisiä ja hyväksymällä ihmisen epätäydellisyyden maailma saa ihan hurjasti eri värejä.

Sama täällä! :)

-luokanope

Vierailija
14/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han tietysti tähtäsi normaalisti niin sytyttävään keskusteluun siitä, ketkä kaikki ovat akateemisia ja ketkä eivät. Eli ovatko myös sairaanhoitajat akateemisia, vai täytyykö olla väitellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi