35-40v naiset, kauneudenhoidostanne kysymyksiä!
1. Mitä päivä/yö-voidetta käytät?
2. Millä puhdistat meikit kasvoilta?
3. Mitä silmänympärysvoidetta käytät?
4. Mitkä 3 meikkiä ovat tärkeimmät päivittäisessa ehostuksessa, kerro myös esim puuterin merkki?
5. Iholaatusi?
Kommentit (44)
1. Mitä päivä/yö-voidetta käytät?
2. Millä puhdistat meikit kasvoilta?
3. Mitä silmänympärysvoidetta käytät?
4. Mitkä 3 meikkiä ovat tärkeimmät päivittäisessa ehostuksessa, kerro myös esim puuterin merkki?
5. Iholaatusi?
Olen näitä tuotteita käyttänyt jo vuosia:
1. päivävoiteena Dermosilin mattavoide, yövoiteena Lumenen couperosa-iholle tarkoitettu voide
2. meikit puhdistan Dermosilin kasvopesulla ja sen jälkeen Dermosilin kasvovedellä
3. en käytä silmänympärysvoidetta, koska minulla on herkät silmät ja saan rakkuloita noista silmänympärysvoiteista, vaikka niitä laittaisi miten vähän tahansa
4. tärkeimmät päivittäiset meikkini ovat Maybellinen Q10 värivoide (sellainen, joka on tuubissa jossa on sienipää, sillä saa hyvin levitettyä voiteen), Colosen irtopuuteri ja Lorealin pidentävä ripsari. Poskipunana käytän Dermosilin aurinkopuuteria.
5. minulla on sekaiho, poskipäissä couperosan alkua.
Ikää on kohta 43 v. Minusta nuo Dermosilin tuotteet ovat hinta-laatu -suhteeltaan parhaimpia. Olen myös kokeillut esim. Biotermiä ja Cliniqueta, mutta ei ne sen kummoisempia olleet.
1. Mitä päivä/yö-voidetta käytät? Marja Entrich-tuotteita. Tosin nekään eivät saaneet akneihoani kuntoon, vasta Roaccutan-kuurilla ihosta tuli tasainen ja heleä.
2. Millä puhdistat meikit kasvoilta? kts. yo
3. Mitä silmänympärysvoidetta käytät? kts yo tai välillä Cliniquen pallopäistä (ihanan viileä ja laskee turvotusta aamulla). Mulla ei ole ryppyjä silmien alla, sivussa, mutta kamalat silmäpussit on, kuten äidillänikin....
4. Mitkä 3 meikkiä ovat tärkeimmät päivittäisessa ehostuksessa, kerro myös esim puuterin merkki? 1) Käytin monta vuotta Smashboxin meikinalusvoidetta ja Helena Rubinstainin meikkivoidetta, mutta nyt löysin lehden välistä L´orealin Matte Morphose-näytteen ja se oli fantastinen eli vaihdan siihen. Ei tarvitse päälle puuteria. Kanebon 38 ripsari, ainoa joka pysyy. Poskipuna, en muista merkkiä.
5. Iholaatusi? Sekaiho, rasvoittuva, aikuisiän akne, johon olen nyt puoli vuotta syönyt Roaccutania. Eli nyt on kuivahko.
1. Käytän Lancômen päivä- ja yövoidetta
2. Meikinpoistoaineena ruokakaupasta ostettua puhdistusmaitoa, L'Oréalia tai Niveaa
3. En käytä silmänympärysvoidetta säännöllisesti
4. Tärkeimmät meikit: meikkivoide, valokynä, puuteri (hoitovapaalla ollessani olen suosinut Lumenea, Niveaa tms arkikosmetiikan merkkejä, muuten olen saattanut käyttää YSL:ia, Clarinsia tms)
5.Ihoni on normaali, ehkä vähän pintakuiva
Käytän öisin isotretioiinivoidetta, joka on aknetuote mutta auttaa myös rupsahtamiseen, jos sitä jaksaa kuukausitolkulla käyttää.
Päivämeikin alle paan silmänympärysvoidetta, joka täyttää ryppyjä jonkin verran, ja kosteuttavaa päivävoidetta. Välillä yritän jaksaa pitää kosteuttavaa naamiota ja hoitaa muutenkin ihoani.
Meikiksi Blascon päivävoidetta, ripsaria, huulipunaa ja huultenrajaus.
Nyt ihoni on aika kauhean näköinen, koska on toi voidekuuri päällä. Ryppyjä on toisen silmän alla; tulivat ihan fyysisen/mikrobiologisen vaurion seurauksena. Äh! Otsa kaipaisi ehkä jotain botoksia. Iho on kirjava ja harmaa. Vanhenen enemmänkin veltostumalla kuin rypistymällä. Ei tunnu kivalta.
Juu, minulla ON estenomitutkinto ja olen kauneudenhoitoalalla töissä. Mutta se oma iho on aika paskassa kunnossa.