Hei, ens viikonloppuna ristiäiset ja ollaan jo melkeen päästy ´päätökseen nimien suhteen..
tytöille siis nimiksi: Nella Oona Emilia ja toiselle tytölle Veela Lumi Olivia tai Lilli Petra Lumia
ja pojalle nimeksi: Milo Sakari tai Lenni Eemeli/Eemil...
nämä yhdistelmät on siis minun ja miehen suosikeista kerättyjä ja mies sanoi että nää on hyvät yhdistelmät ja niitä ei enää muuteta *piste*...joten enää tarvitsee päättää...nuista nimistä... siis:
tytölle tulee siis nimeksi Nella Oona Emilia ja toiselle tytölle Veela Lumi Olivia sekä pojalle joko Milo Sakari tai Lenni Eemeli/Eemil...
Ja tuo että tytöt saa kolme ja poika vain kaksi nimeä johtuu siitä että minulla on vain kaksi nimeä (Johanna Tuulikki) ja miehellä kolme nimeä (Toni Eetu Oskari)...
T:Apua kaipaava kolmosten äippä.. =)
Kommentit (6)
Nella Oona Emilia, Veela Lumi Olivia (kivasti yhdistää nuo vikat nimet) sekä Lenni Eemeli.
Kivat nimet olette jättäneet päätöseenne! Kaikin puolin hyvät minusta. Poikien nimistäkin kummatkin nimiyhdistelmät on mukavia, mutta laittaisin ton Lenni Eemelin! Lenni sopii paremmin tyttöjen nimien kanssa ja on erittäin kiva ja reipas nimi pojalle!!
tuolleen kun esim. HYMYKUOPALLE kävi, eli Nella -> Neela ja Veela-> Vella. Tämä siis kun nimet sanoo peräkkäin.
Sen verran poikkean edellisistä, että mun suosikeiksi nousee Nella, Lilli ja Lenni. Toiselle tytölle antaisin mieluummin nimeksi Lilli kuin Veela.
Ensinnäkin vaan tykkään enemmän Lilli-nimestä ja toiseksi sointuu niin mukavasti Nellaan ja Lenniin :-)
Onnea ja paljon jaksamista kolmosten kanssa :-)
Onnea paljon lapsikatraasta! :o)
Minusta parhaat nimet Nella Oona Emilian ovat Lilli ja Lenni. Lillin toiseksi nimeksi laittaisin Lumi Olivia ja veljelle tuon Eemelin. Näin on kaikilla lapsilla täysin ässättömät ja ärrättömät pehmeät nimet! Lilli Petra Olivia olisi kyllä myös kaunis yhdistelmä.
Nella, Lilli ja Lenni sopivat mielestäni etunimiksi tosi hyvin eikä mene kieli solmuun niinkuin Nella ja Veela, Neela ja Vella- mahdollisesti...
Nämä ihanimmat minusta:
Nella Oona Emilia
Veela Lumi Olivia
Lenni Eemil