Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paraneeko mies vaihtamalla?

Vierailija
28.10.2011 |

vai onko vain harvan herkkua ja mistä sen tietäisi kannattaako erota?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaihtamalla saattaisit saada paremman miehen. Vaikea toisaalta sanoa, on kuultu vain sinun näkemyksesi suhteestanne..

Minulla ei vaihtamalla todellakaan parantunut. Intohimon ja ihastuksen huumassa vaihdoin hyvän ja kunnollisen miehen itsekkääseen ja laiskaan kusipäähän.

No, siitä on jo useampi vuosi ja exä on jo mennyt uusiin naimisiin. Hyvä juttu että hänellä kaikki ok, on sen ansainnut. Meikäläinen on yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin päivä meni niin että mies haukkui ja teki minun käytöksestäni ison numeron ryhmässä. Oli kyllä inhottavaa. Sitten annoin myöhemmin hieroa hartioita. Jotenkin ällöttää omakin käytös. Aina annan anteeksi kun mies vaan pyytää.

ap

Vierailija
4/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmuudesta, mutta itselleni sopivamman sain, ja olen onnellinen hänen kanssaan.

Vierailija
5/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkuhuuman jälkee huomasin, että olin päästänyt käsistäni miehistä parhaan.

Hän on puolestaan iän myötä vielä "parantunut". Näinkin voi käydä. Saa katsoa peiliin.

Vierailija
6/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkuhuuman jälkee huomasin, että olin päästänyt käsistäni miehistä parhaan.

Hän on puolestaan iän myötä vielä "parantunut". Näinkin voi käydä. Saa katsoa peiliin.

Mutta jotenkin ette kuitenkaan sopineet yhteen kannattaa muistaa se! Vaikka kuin hyvä olisi nyt uudelle kumppanille niin ei ollut sinulle oikea.

ap

Vierailija
7/34 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/34 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin päivä meni niin että mies haukkui ja teki minun käytöksestäni ison numeron ryhmässä. Oli kyllä inhottavaa. Sitten annoin myöhemmin hieroa hartioita. Jotenkin ällöttää omakin käytös. Aina annan anteeksi kun mies vaan pyytää.

ap

Sananhelinää, ei muuta. Mitä jos jatkaisit keskustelua etkä kuittaa sanomalla että saa anteeksi?

Toinen pitää tulla anteeksiannetuksi, etkä sinä tee niin. Ymmärrätkö?

Ja sun kalkatus; sanatkin on väkivaltaa. Kuka siitä nyt tykkää?

Vierailija
9/34 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun vaihdoin niin exä parani heti ja se sai tosi kauniin ja fiksun naisen ja tuntuu olevan niin onnellinen ettei koskaan ollut minun kanssani. Hän ainakin parani, ehkä se johtui meidän huonosto suhteesta.

Vierailija
10/34 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää sanoa, että "ei se vaihtamalla parane" tai "ei ruoho ole vihreämpää aidan takana". Piru sitä kukaan tiedä toisen ruohojen vihreyttä aidan sisällä ja ulkona.

Minä sain paremman miehen vaihtamalla. Kaveri ei saanut ja on nyt sinkku.

Vierailija
11/34 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä liian hakuammunnalta. Jotkut onnistuu ja toiset ei. Mua ainakin ärsyttää se. Mikä teissä on eroa joka sanoit että itsellä parani ja kaverilla ei. Mikä kaverissa huonompaa? Ruma, kouluttamaton, lihava jne..vai paska luonne?

ap

Vierailija
12/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä paranee!

Vierailija
13/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 1000 dollarin kysymys. Kukaan ei tiedä muuta kuin että kaikki tätä miettii.

Vierailija
14/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olekaan se, että paraneeko mies vaihtamalla, vaan että saako vaihtamalla paremman miehen. Saa, jos osaa vaihtaa parempaan mieheen.

Elämässä kai ei ole varmaa kuin kuolema, joten sitä odotellessa tee mitä tykkäät. Jos puolison kanssa elo tuntuu pahalta, niin kai sen mielummin vaihtaa vaikka yksinoloon? Sitten se vaan jää tuurin varaan, että löytyykö sitä parempaa koskaan ja saako sitä nykyistäkään takaisin jos huomaa, että vaihtaminen oli huono veto.

Voiko kukaan tietää tosissaan, että onko sen parhaan jo löytänyt vai olisiko aina vara yrittää parempaa? Itse toivon ja uskon, että tuo rakas on se paras ja on ollut jo 14 vuotta. Mutta ollaanko yhdessä aina ja parhaat toisillemme, ken tietää?

Vierailija
15/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaihtamalla voi mies parantua. Varsinkin, kun mies ei ole ns. kunnon mies (väkivaltainen, jokin esim koko perheen talouden romuttava riippuvuus, narsisti tms.).

Mielestäni silloin kannattaa erota, jos yhteiselämä ei vain jostain syystä suju.

Vierailija
16/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vain on niin että ongelmat vain vahtaa paikkaa... ainakin kun alkuinnostus on mennyt ohi ja kykenee havainnoimaan laajemmin. Se sitten on vain siitä kiinni mitä ominaisuuksia ja arvoja painottaa paraniko vaiko eiko.

Vierailija
17/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaihtamalla voi mies parantua. Varsinkin, kun mies ei ole ns. kunnon mies (väkivaltainen, jokin esim koko perheen talouden romuttava riippuvuus, narsisti tms.).

helppo tilanne. Hankalaa on silloin kun toinen on periaatteessa ok, ja alkaa mietityttää, riittääkö se loppuelämäksi vai puoleksi vuodeksi.

Vierailija
18/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko narsisti. Miten määritellään? Haukkuu minua pahasti riidoissa ja sanoo aina syyksi että minä aloitin vaikka näin ei ole. =O Riidellään kyllä nykyään harvoin, seksiäkään ei ole kun jotenkin ällöttää. Mies ei tee aloitteita ja on flegmaattinen koko ajan. Minun pitäisi olla kaikin puolin aktiivinen hänen suuntaansa. En vain voi kun miehen olemuskin ällöttää. Ei ole kuitenkaan alkoholisti tai lyö.

ap

Vierailija
19/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne hyvät puolet ovat?

Vierailija
20/34 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne hyvät puolet ovat?

Hyvät puolet. Leikkii ja pelaa lasten kanssa. Tosin ei kertaakaan ole ulos mennyt heidän kanssaan. Käy töissä. Tuo ja hakee minulle jotain jos pyydän. Auttaa arjessa.

ap