Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Facebook-päivityksesi tänään?

Vierailija
28.10.2011 |

Jätä nimet mainitsematta tai keksi keksitty nimi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sitten vielä salaattia lounaaks ja sitä kanaa ruuaks (lisukkeiden kanssa).

Vierailija
2/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sitten vielä salaattia lounaaks ja sitä kanaa ruuaks (lisukkeiden kanssa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerroin kunka onnellinen olen! Elämä on niin ihanaa vaikeuksien jälkeen! Lopetin dokaamisen toukokuun 16 päivä ja se oli elämäni paras päätös. En usko, että fb kamuni tiesivät kuinka paljon join, mutta ovat varmasti huomanneet, että olen nyt tasapainoisempi, paremman näköinen, harrastan ja perhe-elämä sujuu.

Vierailija
4/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsen synttärit juhlittu ja tää äippä istahtaa nyt siiderin kanssa sohvalle. Terkkuja tutuille!

Vierailija
5/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerroin kunka onnellinen olen! Elämä on niin ihanaa vaikeuksien jälkeen! Lopetin dokaamisen toukokuun 16 päivä ja se oli elämäni paras päätös. En usko, että fb kamuni tiesivät kuinka paljon join, mutta ovat varmasti huomanneet, että olen nyt tasapainoisempi, paremman näköinen, harrastan ja perhe-elämä sujuu.

Vierailija
6/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaisesta tytöstämme kun se sai päiväkirjan tänään. Eka asia mitä kirjoitti sinne oli "Nico-Petteri (pikkuveli, nimi keksitty) ei ole kiltti".

naamakirjaan!!

Vierailija
7/13 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonottamisen jälkeen. Ja nyt illalla kerroin iltapalana olevan juustoja ja keksiä. Harvinaisesti kaksi päivitystä. Toisinaan ei ole sitä yhtäkään.

Vierailija
8/13 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavaa flunssaa ja mietin, millä sen saisi pois.

Tylsää kuin mikäkin...

Vierailija
9/13 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kommentoi/tykkää kuitenkaan.

Vierailija
10/13 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moneskohan viikko menossa ilman kontaktia tohon mediaan... Meinaa ihan hävettää, kun ei ole paljon muutakaan kontaktia ystäviin!=(

Vierailija
11/13 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensä päivitä kun n. kerran viikossa.

Viimeisin päivitys oli tyyliin ihanaa kun yövuorot loppui, nyt pääsee lämpimän peiton alle nukkumaan.

Vierailija
12/13 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaisesta tytöstämme kun se sai päiväkirjan tänään. Eka asia mitä kirjoitti sinne oli "Nico-Petteri (pikkuveli, nimi keksitty) ei ole kiltti".

Vierailija
13/13 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhen kuvan laitoin..