G: Facebook-päivityksesi tänään?
Jätä nimet mainitsematta tai keksi keksitty nimi.
Kommentit (13)
tänään sitten vielä salaattia lounaaks ja sitä kanaa ruuaks (lisukkeiden kanssa).
jossa kerroin kunka onnellinen olen! Elämä on niin ihanaa vaikeuksien jälkeen! Lopetin dokaamisen toukokuun 16 päivä ja se oli elämäni paras päätös. En usko, että fb kamuni tiesivät kuinka paljon join, mutta ovat varmasti huomanneet, että olen nyt tasapainoisempi, paremman näköinen, harrastan ja perhe-elämä sujuu.
että lapsen synttärit juhlittu ja tää äippä istahtaa nyt siiderin kanssa sohvalle. Terkkuja tutuille!
jossa kerroin kunka onnellinen olen! Elämä on niin ihanaa vaikeuksien jälkeen! Lopetin dokaamisen toukokuun 16 päivä ja se oli elämäni paras päätös. En usko, että fb kamuni tiesivät kuinka paljon join, mutta ovat varmasti huomanneet, että olen nyt tasapainoisempi, paremman näköinen, harrastan ja perhe-elämä sujuu.
ekaluokkalaisesta tytöstämme kun se sai päiväkirjan tänään. Eka asia mitä kirjoitti sinne oli "Nico-Petteri (pikkuveli, nimi keksitty) ei ole kiltti".
naamakirjaan!!
jonottamisen jälkeen. Ja nyt illalla kerroin iltapalana olevan juustoja ja keksiä. Harvinaisesti kaksi päivitystä. Toisinaan ei ole sitä yhtäkään.
alkavaa flunssaa ja mietin, millä sen saisi pois.
Tylsää kuin mikäkin...
kukaan ei kommentoi/tykkää kuitenkaan.
ja moneskohan viikko menossa ilman kontaktia tohon mediaan... Meinaa ihan hävettää, kun ei ole paljon muutakaan kontaktia ystäviin!=(
en yleensä päivitä kun n. kerran viikossa.
Viimeisin päivitys oli tyyliin ihanaa kun yövuorot loppui, nyt pääsee lämpimän peiton alle nukkumaan.
ekaluokkalaisesta tytöstämme kun se sai päiväkirjan tänään. Eka asia mitä kirjoitti sinne oli "Nico-Petteri (pikkuveli, nimi keksitty) ei ole kiltti".
tänään sitten vielä salaattia lounaaks ja sitä kanaa ruuaks (lisukkeiden kanssa).