Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuimme mieheni kanssa keittiönpöydän ääressä 8 tuntia

Vierailija
28.10.2011 |

Söimme ja joimme viiniä, juttelimme. Aamuviideltä siirryimme vuoteeseen, rakastelimme ja nukahdimme.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen puolestasi :) Samasta haaveileva.

Vierailija
22/36 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aluksi myös paljon keskusteltavaa, nykyään lopahtanut. Koittakaa pitää tuosta kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tuntia...:)

Hei, ihan oikeesti. Kuka ihme jaksaa kykkiä keittiön pöydän ääressä viiniä lipittäen ja pulisten työpäivän verran. Ehkä minä olen sitten tunteeton ja kova nainen, mutta kyllä sitä juteltavaa keittiön pöydän ääressä piisais hiukan vähemmän ja mieluummin menisin kainaloon köllimään ja juttelemaan ja hellimään toista.

Mutta toki kukin tavallaan. Mutta minulle tuo ei kyllä ole mikään suhteen romanttisuuden huippu. Jos suhteen alussa mies olisi kökkinyt 8 tuntia (uskomatonta) jutellen keittiössä, olisin kyllä jossain vaiheessa jo miettinyt, että mikä tässä äijässä on vikana kun tästä köksästä ei päästä pois vaan pitää pöydän ääressä epäromanttisesti kykkiä.

Tosin aika kliseinen... Ja mun mielestä feminismin/tasa-arvoliikkeen seuraav askel voisi olla vapauttaa miehet noista tunteettomien, pelkkien fyysisten tarpeiden varassa toimivien örkkien roolista. Olen ihan iloinen, että niin moni suhtautui tähän juttuuni totena, eikä näitä kyynikoita ilmaantunut kasakaupalla. Miehetkin siis osaavat puhua, tuntea ja ajatella - ja jopa nauttia näistä toiminnoista!

Vierailija
24/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on väärin kirjoitettu.

Vai onko sun tapana kirjoittaa itsestäsi useinkin monikkomuodossa?

Vierailija
25/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa teinimeiningiltä... tai tuoreelta suhteelta...

Vierailija
26/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja negatiivisuudesta eroon. Voit vielä yllättyä, että saat omaan elämääsi hyviä asiota. Ajatukset luo todellisuuden. Sitä saa mitä tilaa:)

Vierailija
27/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdytty tuntikausia keittiönpöydän ääressä kun on pelattu scrabblea lasten mentyä nukkumaan :P

Vierailija
28/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumme, syömme ja ehkä juomme jotain, katsomme teleivisiota, miestä ei keskustelut kiinnosta, sitten panemista ja sitten mies juo lisää ja lisää ja sitten mies alkaa selittää, kuinka "ei koskaan pääse mihinkään ja nyt olis mahdollisuus, kun lapset hoidossa" ja sitten se lähtis baariin ja tulis yöllä ja aamulla pitäsi saada krapulaa loiventavaa seksiä ja kaljaa...

Söimme ja joimme viiniä, juttelimme. Aamuviideltä siirryimme vuoteeseen, rakastelimme ja nukahdimme.

Vierailija
29/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te muutkin suhteen alkuaikoina olette jutelleet tuntikausia? Vai ettekö?

Meillä vuosi-pari oli tuollaista, sitten enimmät jutut oli juteltu ;)

Vierailija
30/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmasti odotti enemmän sitä panopuolta, mutta kiva mies kun jaksoi esittää, että juttusi kiinnostavat. Mukava mies siis kyseessä, näytteleminen on raskasta.

Minulla on mukava mies ja suhdetta takana 10 vuotta. Juttelemme viinin ääressä kyllä mutta emme enää 8 tuntia. Ei sitä näin työssäkäyvänä äitinä ja isinä viikonloppunakaan jaksa.

Vierailija
31/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmasti odotti enemmän sitä panopuolta, mutta kiva mies kun jaksoi esittää, että juttusi kiinnostavat. Mukava mies siis kyseessä, näytteleminen on raskasta.

Minulla on mukava mies ja suhdetta takana 10 vuotta. Juttelemme viinin ääressä kyllä mutta emme enää 8 tuntia. Ei sitä näin työssäkäyvänä äitinä ja isinä viikonloppunakaan jaksa.

Miksi se on niin vaikea uskoa että mies voi tykätä keskustella? Hienoa, täytyy olla todella syvälliset jutut että jaksaa noin kauan jutella. Ei meillä ollut alkuaikanakaan tuollaisia sessioita, vaikka mielestäni hyvin sovitaan yhteen ja ystäviäkin olemme. Naispuolisten ystävien kanssa ehkä muutama tunti menee helpostikin jutelles, mut miehen kanssa pari tuntia on harvinaista. Ei nyt mitään hyvin syvällisiä yleensä keskustella, höpötellään vaan päivän tapahtumista tai ystävien jutuista, joskus haaveillaan mitä tehtäis jos rahaa olis enemmän...

Vierailija
32/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te muutkin suhteen alkuaikoina olette jutelleet tuntikausia? Vai ettekö?

Meillä vuosi-pari oli tuollaista, sitten enimmät jutut oli juteltu ;)

Tuoreessa suhteessahan se on juuri tuollaista ihanaa: juteltavaa riittää tuntikausiksi juurikin siksi, kun toista ei vielä tunne kauhean hyvin ja alkuhuuma on päällä.

Mutta kuulostaa hienolta! Toivottavasti teillä tuo säilyy vuosia!

Vierailija
33/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydän ääressä jaksettais istua:) Meillä on pirtinpöytä + penkit. Ei ole selkänojaa ja kovat penkit.

Autossa monesti tulee juteltua. sänky on toinen paikka.

Mies kyllä simahtais jo puolentunnin päästä pystyyn jos siis 10 aikaan illalla alettais tarinoimaan keittiön pöydön ääressä:DD

Vierailija
34/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ilmeisesti ei ole, eikä tarvitsekaan, jos ei satu olemaan keskustelusta nauttiva ihminen.

En itse asiassa tiedäonko suhteemme enää niin tuore - olemme seurustelleet tiiviisti kohta 3 vuotta. Aluksi tuollaiset keskustelut olivat ihan tavallisia, puhelmessa vierähti helposti neljä tuntia ta enemmänkin - parhaimmillaan seitsemänkin.

Nyt suhde on tietysti vähän arkistunut, eikä juteltavaa riitä tuntikaupalla. Asumme osan viikosta eri paikkakunnilla, mutta juttelemme muutaman kerran puhelimessa. Juuri tämän arkistumisen takia olenkin niin iloinen, että saimme viettää tuollaisen alkuaikojen illan.

Tämä mies ihan oikeasti haluaa puhua ja on kiinnostunut - seksiä saisi varmaan helpommalla ja lähempää.

Ap

Vierailija
35/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ainakin on tullut selväksi, että AP on ihan helvetin laiska ja tylsä läskipallero akka. Mutta kiva kun sait istua ja mussuttaa, eikä tarvinnut käydä ulkona vaikka kävelemässä.

Vierailija
36/36 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ainakin on tullut selväksi, että AP on ihan helvetin laiska ja tylsä läskipallero akka. Mutta kiva kun sait istua ja mussuttaa, eikä tarvinnut käydä ulkona vaikka kävelemässä.

Kuinka pitkiä lenkkejä teet itse klo 21-05 välillä? Päivän tai viikon muusta ohjelmastahan tässä ei ollut puhetta, ties vaikkaolisimme treenanneet maratonille, harrastaneet agilityä tai outaneet metsää. Minä en ole laiska (eikä mieskään), vaikka osaammekin joskus vain olla. Veikkaan että tämän henkisesti vajavainen kirjoittaja ei kestäisi minun elämääni viikkoakaan.

Olen kyllä vähän pallero, ainakin soveltuvin osin, mutta akkaa minusta ei löydy.