Tältäkö keski-ikä tuntuu?
Väsyttää. Eikä oikein mikään innosta. En jaksais. Kauheeta, että tulee taas talvikin. Ja noi tiskit on aina tossa.
Olenko keski-ikäistynyt? Ikää melkein kolkytviis. Vai tuntuuko teistä muista tältä?
Kommentit (10)
toivoo ettei kukaan vain soita ja pyydä mihinkään. Haluu olla kotona.
voi tuollaiselta tuntua parikymppisenäkin. Voi olla että sulla on keski-iän kriisi vaan päällä :) Asenteesta enemmän kuin iästä kiinni, miltä elämä tuntuu.
Väsyttää. Eikä oikein mikään innosta. En jaksais. Kauheeta, että tulee taas talvikin. Ja noi tiskit on aina tossa. Olenko keski-ikäistynyt? Ikää melkein kolkytviis. Vai tuntuuko teistä muista tältä?
Illalla yhdeksän aikaan alan vilkuilla kelloa, väsyttää kovasti, onneksi kohta pääsee nukkumaan! Aamulla herään puoli kuusi, mutta ei väsytä, meninhän illalla ajoissa nukkumaan. Töihin, ja töiden jälkeen jumpan, salin tai venyttelyn kautta kotiin. Taiei nyt ihan joka päivä sentään, mutta 3-5 päivänä viikossa, miten nyt sattuu huvittaa, sen verran on aikaa kun teini käyttää koiran iltapäivisin, ei ole niin kova kiire kotiin kuin aiemmin. Tosin kotiin pitää mennä ajoissa, ei teininkään ole hyvä olla liikaa yksin, mutta toisaalta - kotona onkin ihana olla, ei muuta huvittaisikaan tehdä!
Ja aika ihanaa, kun tulee talvi, sitten voi nauttia talvi-illoista kotona kynttilän valossa, villasukat jalassa! Voi vaan olla ja nauttia!
Tylsää, varmasti, mutta kun NAUTIN siitä, aiemmin en osannut tällaisesta tylsästä arjesta nauttia.
Mutta olen jo 45 v, ehkä se kriisi,joka tulee kun tajuaa olevansa keski-ikäinen, on minulla jo mennyt ohi....
Tiedät olevasi keski-ikäinen, kun…
- Muistat ajan jolloin televisiossa oli kaksi kanavaa
- Alat toistaa itseäsi
- Olet kärsivällisempi kuin ennen (=et jaksa enää välittää)
- Olet ylpeä ruohonleikkuristasi
- Kahvi on yksi elämän tärkeimpiä asioita
- Et muista koska viimeksi katsoit televisiota lattialla maaten
- Tarkoitat termillä “hyvä ruoho” naapurin nurmikkoa
- Sinulla on bileet ja naapurit eivät huomaa sitä
- Sinulla on enemmän sähkölaitteita kuin pistokkeita
- Melkein kaikki tavara mitä omistat aiheuttaa ongelmia, huolia tai rahanmenoa
- Alat toistaa itseäsi
Väsyttää. Eikä oikein mikään innosta. En jaksais. Kauheeta, että tulee taas talvikin. Ja noi tiskit on aina tossa.
Olenko keski-ikäistynyt? Ikää melkein kolkytviis. Vai tuntuuko teistä muista tältä?
Tiedät olevasi keski-ikäinen, kun työnteko ei maistu hauskalta ja
hauskanpito alkaa maistua työltä.
Tiedät olevasi keski-ikäinen, kun työnteko ei maistu hauskalta ja hauskanpito alkaa maistua työltä.
Enkä ole väsynyt eikä ole tylsää. Tänään olen lähdössä miehen kanssa jokaperjantaiselle illallisella, mies on valinnut ravintolan, en tiedä mihin mennään. Viikonloppuna lepäillään ja puuhaillaan mitä huvittaa. Viikolla käydään töissä, mutta sekin on ihan kivaa. Lyhyet työpäivät ja iltaisin ehtii taas harrastaa ja olla perheen kanssa.
Keski-ikäinen voi olla jo parikymppinenkin elämänasenteeltaan.
Enkä ole väsynyt eikä ole tylsää. Tänään olen lähdössä miehen kanssa jokaperjantaiselle illallisella, mies on valinnut ravintolan, en tiedä mihin mennään. Viikonloppuna lepäillään ja puuhaillaan mitä huvittaa. Viikolla käydään töissä, mutta sekin on ihan kivaa. Lyhyet työpäivät ja iltaisin ehtii taas harrastaa ja olla perheen kanssa.
suurimman osan aikaa ja olen 40+