Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako yh nauttia "vapaasta" viikonlopustaan?
28.10.2011 |
Vai pitääkö jäädä kotiin ikävöimään ja odottamaan sunnuntaita, että lapsi/lapset palaa/vat kotiin?
Kommentit (5)
On ihan velvollisuus. Ihme marttyyriasennetta tuollainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No miksi ei saisi? Kyllä mä ainakin nautin.
että saan nauttia silloin kun vapaata on, mutta muutamasta suusta on tullut erillaista palautetta niin ajattelin kysäistä av:lta millainen yleinen mielipide noin keskimäärin on.
Ap
YH:n on koko viikonloppu kiillotettava marttyyrikruunuaan ja voivoteltava kovaan ääneen, että onpa raskasta ja kurjaa, mitenköhän ne lapsetkaan pärjää.
Alue: Aihe vapaa
Tee mitä ikinä haluat.
Luvan aikuiselle antoi
nimim. toinen yh