Miten isken erittäin kauniin naisen
Olen iseknyt silmäni erääseen ulkomaalaiseen naiseen ja hänkin kyllä minuun tai ainakin niin luulen. Hän on ihan jumalaisen kaunis ja meinaan kertoa sen hänelle kun seuraavaksi kohdataan ensi viikolla, siis sellainen, etten ole saanut nukuttua moneen viikkoon. En silti meinaa ehdottaa mitään, kehun vaan häntä todella kauniiksi ja annan ajan kulua ja asian jäädä hautumaan. Onko huono suunnitelma?
Kommentit (29)
on riittänyt ihan vaan "how are you?" ;) En tiedä toimiiko suomalaistuneiden ulkomaalaisten kohdalla. Ehkä, ehkä ei.
ennemmin; siis "I am rich man" tai jotakin semmoista, jos se kaunis neiti ois vaikka rahalla ostettavissa, ulkkis kun on! Veikkaan, ettei tavismiehen yläpuolella oleva ap sen kummempaan kommunikointiin kykenekään.
Ihmettelen mitä tää kysymys tekee vauvapalstalla? Täällähän kaikki tietääkseni ovat kauniita. =D
Niin ja mitä itse täällä teet? Oletko yh-isä kenties?
Leski olen ja välillä lueskelen teidän välillä aika sekopäisiäkin juttuja :)
on riittänyt ihan vaan "how are you?" ;) En tiedä toimiiko suomalaistuneiden ulkomaalaisten kohdalla. Ehkä, ehkä ei.
Ei osaa sanaakaan Suomea eikä varmaan tiedä edes missä Suomi sijaitsee :) No tietää kun on korkeakoulun käynyt eikä asu Jenkeissä.
I'm not just an averige guy because all my women have been very beautiful. And you are extremely beautiful so I'm very interested in you.
I'm not just an averige guy because all my women have been very beautiful. And you are extremely beautiful so I'm very interested in you.
rehellisyys kannattaa aina. Toisaalta kun tätä bb-porukkaa ajattelee, niin kyllähän se tämäkin toimii.
että kauniiden ja rumien kohdalla kannattaa kehua älyä ja keskinkertaisten ja älykkäiden kohdalla kauneutta?
Tällä se lähtee.
nyt otat itteäs niskasta kiinni ja meet kertomaan sille naiselle asias! ja tuut sitte heti tänne meille kertomaan mitä se sano ;)