Olen täysin hyödytön yksilö, en tuota mitään, ainoastaan kulutan yhteiskunnan varoja.
Mitä minun sinun mielestäsi pitäisi itselleni tehdä?
Kommentit (8)
Onnittelet itseäsi että tämmöistä biodiversiteettiä tällä kertaa. Jos halutaan huippuyksilöitä, sen seurauksena saadaan myös niitä ei-huippuyksiköitä. Toista ei voi saada ilman toista, ainakaan ilman keskitysleirejä.
Kaikkea hyötyä kun ei voi mitata rahassa.
Olla kiitollinen kaikesta hyvästä, mitä on saanut. Pohtia, mitä minä voin tehdä yhteiskunnan hyväksi. Monet kuvataiteilijat elävät osin yhteiskunnan varoilla, mutta he voivat luovalla työllään ilahduttaa muita. Olisiko sinulla lahjoja johonkin luovaan työhön?
me kaikki muutkin ollaan universumin kannalta. Tai ei hyödyttömiä, lähinnä haitallisia.
Minäkin olen turha. En kykene työyhteisöihin, enkä keksi ammattia joka olisi kaltaiselleni introvertille sopiva, kotoa käsin tehtävä etätyö, jossa ei tarvitsisi olla ihmisten kanssa tekemisissä.. Ei semmosta taida olla olemassakaan..
Olen suorittanut ammattitutkinnon, mutta sen alan töitä en halua tehdä, -naisvaltainen ala jonne pesiytyy kaikki tunnekylmät ja ilkeät nartut. Niin monesta eri työpaikasta on kiusattu pihalle, ettei enää kiinnosta ihmisten seura.
Harrastan kuvataidetta, mutta en ole kovin hyvä. Oikeastaan en ole hyvä oikein missään. Kaltaiselleni tapaukselle ei löydy paikkaa.. Ilman miestäni olisin kai jo "heittänyt lusikan nurkkaan".
Tismalleen samat tuntemukset kuin edellisellä kommentoijalla:) Paitsi en harrasta kuvataidetta:P Eikä ole miestäkään. Mutta olen itkäaiakistyötön (jolle ei loppua näy), sairas, täysin yksin elelevä turhake ihmiskunnassa:( Pelkästään haaskattu rahaa mm. terveydenhoitooni, en ikinä näköjään pääse tuottamaan kuitenkaan mitään eli kunnon palkkatöihin!:( Ja sairaus ja introverttiys rajoittavat ala vaihtamista työllistävämpään, eli kuolemaani enää odottelen tässä kai...:(
Sama ja lisäksi kertomani vitsit ovat paskoja.
Tuotatko itsellesi hyvää mieltä? Olisiko joku vapaaehtoishomma kiinnostava?