Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panacodin sivuvaikutukset?

Vierailija
28.10.2011 |

Hei, otin eilen illalla eka kertaa Panacodia, 2kpl kuten lääkäri suosittti. Aamulla olin ihan tokkurainen, ja minua huimasi ja oli paha olo. Toki kova hartia-lapakipua voi vaikuttaa myös, siis varsinainen vaiva.

Mutta eikös niiden vaikutus olisi pitänyt jo lakata. Lisäksi minua oksettaa edelleen ja myös vatsaan koskee. Lisäksi syön yhtä lihasrelaksanttia ja Duactia toiseen vaivaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod on aivan järkyttävä lääke!! Hirveät jälkivaikutukset. Pyörrytys, huimausta, oksennusta aivan hirveää!!

Vierailija
22/27 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeiini parasetamoli, eliminoi kaiken kipulääkevaikutuksen noin heti. Paran mukaanluettuna. Morfiinivaikutus 1,5-4 tuntien aikana ja vaikutus yhden buranan luokkaa, joka tiedetään, onhan se vain 10% vaikutus morfiiniin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas Panacod toimii hyvin nukkulääkkeenä. Aamulla mukava, rauhallinen ja levännyt olo. Ummetusta voi ehkäistä esim. lakritsilla ja luumuilla.

Vierailija
24/27 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariksi tunniksi tulee lievästi euforinen olo yhdestä kapselista. Ei kuitenkaa mitään verrattuna siihen kun sain sairaalassa lihakseen pistettynä Tramalia.

Vierailija
25/27 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tokkura tuli kun otin kodin, ei jaksa miettiä nyt murheita, mikä on hyvä.

Vierailija
26/27 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus.

Vierailija
27/27 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua, ei toimi mun kehossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä