Panacodin sivuvaikutukset?
Hei, otin eilen illalla eka kertaa Panacodia, 2kpl kuten lääkäri suosittti. Aamulla olin ihan tokkurainen, ja minua huimasi ja oli paha olo. Toki kova hartia-lapakipua voi vaikuttaa myös, siis varsinainen vaiva.
Mutta eikös niiden vaikutus olisi pitänyt jo lakata. Lisäksi minua oksettaa edelleen ja myös vatsaan koskee. Lisäksi syön yhtä lihasrelaksanttia ja Duactia toiseen vaivaan.
Kommentit (27)
Kodeiini parasetamoli, eliminoi kaiken kipulääkevaikutuksen noin heti. Paran mukaanluettuna. Morfiinivaikutus 1,5-4 tuntien aikana ja vaikutus yhden buranan luokkaa, joka tiedetään, onhan se vain 10% vaikutus morfiiniin verrattuna.
Puolikas Panacod toimii hyvin nukkulääkkeenä. Aamulla mukava, rauhallinen ja levännyt olo. Ummetusta voi ehkäistä esim. lakritsilla ja luumuilla.
Pariksi tunniksi tulee lievästi euforinen olo yhdestä kapselista. Ei kuitenkaa mitään verrattuna siihen kun sain sairaalassa lihakseen pistettynä Tramalia.
Ihana tokkura tuli kun otin kodin, ei jaksa miettiä nyt murheita, mikä on hyvä.
Panacod on aivan järkyttävä lääke!! Hirveät jälkivaikutukset. Pyörrytys, huimausta, oksennusta aivan hirveää!!