Uskaltaisitko yrittää lasta vielä 39 vuotiaana? Esikoinen 14v
Kommentit (33)
Tuntuu, että jaksan paljon paremmin, nuorena oli omat asiat enemmän mielessä ja puitossa seisominen ja yövalvomiset otti todella pahasti aivoon. Nyt kun asioihin on enemmän perspektiiviä tuntuu, että ongelmat selviävät itsestään ja unettomuutta kestää tosiaan paljon paremmin. Puistossakin munusta on nyt suorastaan kivaa.
Lapset minulla 15,9 ja 1
kerrasta.
mä olin jo 31 v kun sain ekat, joten palstan mukaan olen täysi paska ja mummo ja lapset häpeää yms yms
mutta paskat mä siitä
suosittelen lämpimästi
Mä on nuorempi ja pirtee ja nätti ja hyväkuntosempi kuin moni 30 v!!Sori vaan!Ei tarvi kaljaa juoda eikä tupakkaa vetää,liikun ku hullu enkä tod ole väsynyt!Ja miksi hitossa teiän mukulat ei nuku yöllä?????Kysyn vaan!!
t.mamma 39 ja 1,5 v =)
niin on kyllä todella ihmeellistä.
Sain kuopuksen 39v. ja hyvin ne yöt valvoin ja nyt olen 46v. ja kuopus on omatoiminen koululainen.
pohdin olenko raskaana... Ikää kohta 41. :)
terveen vauvan, ensimmäinen lapseni oli 17v.
Minulla oli tässä välissä kylläkin neljä synnytystä, yhteensä kuusi lasta, joten minulla ei ole noin pitkää väliä synnytyksissä, jos Sinulla ap ei ole muita lapsia. Kerran oli 6,5v 17 vuodessa kuusi lasta...
Mutta jaksamiseen..jos minä olen jaksanut kuuden lapsen kanssa niin etköhän Sinä jaksa kahden, joista toinen on jo noin iso.
Moni on täällä ehkä ajatellut että jaksatko enää, entä oletko terve jne.
Jos ap sinusta tuntuu että lapsellesi on hyvä saada sisarus ja itse haluat vielä kokea vauvan hoitamisen ja kaiken kivan mitä siinä onkaan, niin älä enää odottele vaan anna vauvan tulla jos on tullakseen.
Voit innostua vielä saamaan sisaruksen pienellesi että on kaveri omasta kodista. Nykyään on yli 40v synnyttäjiä.
Meille syntytivät viimeiset kaksi lasta 2v 9kk ikäerolla ja oikein hyvä asia.
Ihanaa syksyn jatkoa.
kuinka epävarmoja ihmisten pitää olla kaikesta - jopa lapsen teosta.
Keneltäkään ei tarvitse kysyä ja jos kaikkien mielipidettä kuuntelee, niin ei voi tehdä mitään...
Itse olen kohta 40 ja kolmas lapsi syntyy tässä ihan näillä viikoilla. Yhtä nopeasti raskauduin kuin nuorempanakin ja koko raskausaika mennyt enemmän kuin hyvin, yhtään päivää en esim. Sairaslomalla ollut raskausaikana. Hiukan jännittää tuo vauva-aika valvomisineen, mutta eiköhän se hyvin mene.
oot :) Nauttisit nyt vaan päivistäsi ilman vauvaa. Kiva sitten vaihdevuosivaivaisena taistella teinin kanssa...
Mä en uskaltaisi enää, mutta sinähän sen päätöksen teet. :)
oot :) Nauttisit nyt vaan päivistäsi ilman vauvaa. Kiva sitten vaihdevuosivaivaisena taistella teinin kanssa...
Samaa mieltä! :D
tuttavapiirissäni lähes kaikki ovat saaneet lapset lähellä 40 tai sen yli ( siis seuraavat lapset). Mikäs siinä, uraa takana, rahaa pankissa, maailmaa matkattu ja monia kokemuksia rikkaampia... 40 voi sairastua, 20 kymppinen voi sairastua myös. Onnettomuuksia voi sattua kenelle vain milloin vain. Moni tosin "kuolee" parikymppisenä, elämättömän elämän jälkeen ja on valmis saamaan lapsia kun jaksaa vielä yövalvomisen. Aivan kuin yövalvominen olisi vanhemmuudessa se suuri kysymys.