Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus ajaa köyhän asiaa, koska haluaa työnteon kannattavaksi!

Vierailija
27.10.2011 |

Hullua, että tätä ei tajuta. Jonkun on maksettava luuserisuomalaisten osuus. Valitettavasti köyhiä, työttömiä, työtä vieroksuvia, sairaita ja kouluttamattomia on niin paljon, että on saatava valtion toiminta todella kannattavaksi, jotta tuilla eläviä voidaan elättää.

Kokoomus haluaa panostaa työtätekevään väestöön, tehdä työnteosta kannattavaa ja täten lisätä veromarkkoja.

HÖLMÖT jos ette tajua, että jonkun on maksettava hyvinvointi. Sen tekevät työssäkäyvät. Eivät köyhät ja kipeät, heistä pitää huolehtia ja kuka muu kuin porvari sen tekee. Ja tietysti paperimiehet ja muut, joilla liksa vielä juoksee.

ÄÄNESTÄKÄÄ SIIS KOKOOMUSTA, jos haluatte edelleen saada tuet tilille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ovat aina ennenkin halunneet.

Vierailija
2/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että leikataan kaikkia tukia. Kyllä vaan 1000 euron kuukausipalkan paskaduunikin alkaa maistua, jos vaihtoehtona on tyhjän päälle putoaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että leikataan kaikkia tukia. Kyllä vaan 1000 euron kuukausipalkan paskaduunikin alkaa maistua, jos vaihtoehtona on tyhjän päälle putoaminen.

koska porukka joutuisi joka tapauksessa ravaamaan sossun luukulla pitääkseen perheen ruuissa. Omat kustannukset sillekin tulevat.

Vierailija
4/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on lapsia vielä elätettävänä.

Vierailija
5/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätätkö sinä perheesi sillä? Juuri noin nerokasta on kokoomuksen äänestäjän ajatusmaailma!

Vierailija
6/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pois ja rankasti, niin alkaa töihinlähtö kiinnostaa.

Kokoomus on ainoa puolue, joka tunnistaa talouselämän haasteet ja ymmärtää sen, että hyvinvointivaltio ei elätä itseään, ellei ole veronmaksajia.

Arvostelijat, ettekö siis tajua aloitukseni pointtia? Oliko teksti liian vaikeatajuista. Joku sinunkin tukesi maksaa. Mieti sitä.

Vierailija
7/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pois ja rankasti, niin alkaa töihinlähtö kiinnostaa.

Kokoomus on ainoa puolue, joka tunnistaa talouselämän haasteet ja ymmärtää sen, että hyvinvointivaltio ei elätä itseään, ellei ole veronmaksajia.

Arvostelijat, ettekö siis tajua aloitukseni pointtia? Oliko teksti liian vaikeatajuista. Joku sinunkin tukesi maksaa. Mieti sitä.

että mieluummin annan verorahani noihin tukiin kuin lyön karvakäsille Kreikkaan.

Joku sinunkin tukesi maksaa kun ehkä jonakin päivänä menetät työsi. E#hkä silloin saat vähän uutta perspektiiviä elämääsi.

Vierailija
8/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota-aika oli vain muutama sukupolvi sitten. Sen jälkeen tehtiin kovasti töitä.

Nyt ei. On persuaate, ja halveksuva asenne työtä sekä yrittäjyyttä kohtaan. Miten tämä on mahdollista maassa, jossa vielä parikymmentä vuotta sitten haluttiin tehdä töitä.

Kyllä nautin sinä päivänä, kun on PAKKO leikata tuet minimiin. Milloin se olikaan, kun eläkeläisiä on enemmän kuin työntekijöitä? Eivät kokoomuslaisetkaan jaksa enää vuosikausia luusereita elättää, työt muualla alkavat kiinnostaa ja yrittäjien sekä korkeasti koulutettujen jälkikasvu katoaa maasta.

Ghetto taitaa Suomesta näillä asenteilla tulla. Vain viitisenmiljoonaa asukasta ja luullaan, että on varaa tällaiseen. Luuserit, herätkääpä siis:-) Kohta voi rahat ja tuet loppua ihan oikeasti ja vain haaveilette 1000 euron kk tuloista.

Vierailija
9/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde työt minulta. Olen alalla, jolla töitä riittää ja lisäksi olen yrittäjähenkinen ihminen, aina olen ollut töissä ja aion ollakin. Siksipä tämä surkeiden tukiloisien elättäminen inhottaa, kun he itse eivät tee mitään hyvinvoinnin edistämiseksi Suomessa. Loppuu se kärsivällisyys ennenkuin työt, näin se vain on. Ja sitten pitää vain vaihtaa maata, kun työ on sellainen että siihen pystyy helposti.

Mutta säälittää tämä maa, ei ole isänmaallisuutta sen vertaa, että halutaan tehdä maasta vahva ja kannattava.

Ruotsin malli kopiointiin tänne, se tosin edellyttää ensin oikeistolaista hallitusta ja sekin aika vielä koittaa. minun lailla kyllästyneitä koko kansan elättäjiä on paljon...

Vierailija
10/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota-aika oli vain muutama sukupolvi sitten. Sen jälkeen tehtiin kovasti töitä.

Nyt ei. On persuaate, ja halveksuva asenne työtä sekä yrittäjyyttä kohtaan. Miten tämä on mahdollista maassa, jossa vielä parikymmentä vuotta sitten haluttiin tehdä töitä.

Kyllä nautin sinä päivänä, kun on PAKKO leikata tuet minimiin. Milloin se olikaan, kun eläkeläisiä on enemmän kuin työntekijöitä? Eivät kokoomuslaisetkaan jaksa enää vuosikausia luusereita elättää, työt muualla alkavat kiinnostaa ja yrittäjien sekä korkeasti koulutettujen jälkikasvu katoaa maasta.

Ghetto taitaa Suomesta näillä asenteilla tulla. Vain viitisenmiljoonaa asukasta ja luullaan, että on varaa tällaiseen. Luuserit, herätkääpä siis:-) Kohta voi rahat ja tuet loppua ihan oikeasti ja vain haaveilette 1000 euron kk tuloista.

töitä haluttaisi tehdä, mutta kuka niitä haluaa tehdä jos palkka on tyyliin 1200e käteen ja joudut joka tapauksessa menemään sossun luukulle. En minä ainakaan haluaisi (toistaiseksi on suht hyvä palkkainen tylpaikka).

Vika ei ole liian suurissa tuissa vaan paskoissa palkoissa. Onhan toki näöitä elämäntapatyöttömiä, mutta veikkaan sen ryhmä olen aika marginaalinen.

Vierailija
11/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt saa olla melkoisen suuret bruttopalkat, että töihin kannttaa mennä !

etenkin, jos perheessä on kaksi tai useampi lapsi,

lähde töihin , vie lapset tarhaan menee maksua yli 400e /kk, siihen päälle mahdolliset matkakulut esim kk bussilippu noin 100e

eli nettopalkasta kun vähennät nuo kulut töihin lähdöstä, niin melkoisen isosta summasta kyse ! kun olet kotona, et tarttte maksaa hoitomaksuja, ei bussilippuja yms mahdollisia työvaatehankintoja

eli itse säästän juuri tuona noin 550 e /kk kun olen kotona : )

tilanne muuttuu kun lapset menee kouluun ja hoitmaksut jää pois, silloin alkaa käteen jäämään tuo yli 400 e kuussa palkasta enempi

eli jo se, et työssäkäyvien PIENIPALKKAISTEN hoitomaksut olis pienemmät, laittais monia mammoja töihin ; )

samoin julkisen liikenteen toimivuus ja halpuus!

nyt siis saan vain 200e vähemmän kuussa käteen kotona olleen, kuin jso menisin töihin! tuon säästän jo ruokaa itse tehden ja suunnitellen, mitä en ehkä jaksaisi töissä käydessä tehdä.

Vierailija
12/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde työt minulta. Olen alalla, jolla töitä riittää ja lisäksi olen yrittäjähenkinen ihminen, aina olen ollut töissä ja aion ollakin. Siksipä tämä surkeiden tukiloisien elättäminen inhottaa, kun he itse eivät tee mitään hyvinvoinnin edistämiseksi Suomessa. Loppuu se kärsivällisyys ennenkuin työt, näin se vain on. Ja sitten pitää vain vaihtaa maata, kun työ on sellainen että siihen pystyy helposti.

Mutta säälittää tämä maa, ei ole isänmaallisuutta sen vertaa, että halutaan tehdä maasta vahva ja kannattava.

Ruotsin malli kopiointiin tänne, se tosin edellyttää ensin oikeistolaista hallitusta ja sekin aika vielä koittaa. minun lailla kyllästyneitä koko kansan elättäjiä on paljon...

mikä ala? tarvitsisin töitä..

Vierailija
13/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeasti tuota mieltä. Asun köyhtyvällä tehdaspaikkakunnalla, jossa on aiemmin ollut paljon perinteistä teollisuutta. Olen vuosia seurannut, kuinka alansa ammattilaisia kyykytetään ja nöyryytetään ja lopulta irtisanotaan.

Ensin vuosikaudet hoetaan, että pitää tehostaa ja pitää vähentää työntekijöitä, mutta sillä tavalla saadaan bisnes kannattavaksi. Tällä tavalla sijoittajat ja työnantajat valehtelevat päin naamaa vuosia, kunnes on aika kääriä voitot ja antaa kenkää. Sitten nallewahlroosit ja jarisarasvuot piipittävät, kuinka ollaan työtävieroksuvaa sakkia.

Kyllä en kokkareita saati muitakaan opportunistipuolueita äänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan