Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhottaa mies mutta ajatus erostakin inhottaa, mitä tehdä?

Vierailija
27.10.2011 |

En voi sietää miestä enään lähelle. Liitto aivan kuollut ja ollaan ystäviä vaan. =/ Mies ärsyttää tavoiltaan ja ulkonäöltään ja sille en voi mitään. Ne mitkä alussa oli niin ärsyttää koko ajan enempi. Mutta erokin ahdistaa. Koska tämä eka mieheni ja seurusteluni. En tiedä saisinko parempaa ja meillä yhteinen talolaina ja lapset. En tiedä mitä tehdä ja itkettää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä sinusta tuntuisi jos miehesi sanoisi samat jutut sinusta.

Jos haluat jatkaa sinun täytyy muuttaa asennettasi ja yrittää muuttaa ajatusmaailmasi ja olla positiivisempi.

Mutta en näe mitään syytä jatkaa jos ei rakkautta ole, saati edes läheisyyttä. Lapset ei ole syy. Lapset kyllä vaistoaa jos liitto on huono.

Onnelliset vanhemmat on yhtäkuin onnelliset lapset.

Vierailija
2/4 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheesi. Mullakin oli vaihe, että mies ei kiinnostanut, mutta nyt vaikuttaa, että olen rakastunut häneen uudestaan. Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on ja molemminpuolin tuntuu, että homma pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitset itse, että olette ystäviä. Voiko parempaa suhdetta olla, loppujen lopuksi, nimittäin pitkäaikaista. Intohimo yms. ei välttämättä kauan kestä. Jos oikeasti olette ystäviä=tulette hyvin toimeen, en näe mitään syytä erota. Lapset huomaavat, että vanhemmat tulevat hyvin toimeen, ei sitä, harrastatteko seksiä vai ette.

Vierailija
4/4 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö parisuhteeseen kuulu läheisyys? Vai onko seksitön suhde elämää? Kun toista ei tee mieli.

Käyn juttelemassa tilanteesta mutta kohta pitää harventaa kertoja. Kärsin siis myös masennuksesta. Siellä vaan valitan miehestä ja tuntuu pahalta puhua niin toisesta. Mutta puhun totta, Minua ei varsinaisesti siellä neuvota vaan kuunnellaan vaan. Tosin sanotaan että ei kannata antaa itseään jyrätä ja jossain vaiheessa pitää antaa periksi ja yksin ei voi suhdetta tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi