Onko miehesi poliisin ns. "varohenkilö"?
Aviomieheni on ja olen ylpeä hänestä.
Varohenkilö tarkoittaa siis, että kohdetta ei voi lähestyä ilman apujoukkoja tai poliisikoiraa ja etälamautinta.
Eli erityisen vaaralliseksi merkitty siis poliisin rekisterissä.
Pidän miehekkäistä miehistä.
Kommentit (10)
ylpeyden aiheen? Mieheni ei ole poliisin varohlö, ja toivottavasti ei ikinä tulekaan. Asutteko isollakin paikkakunnalla, tietääkö muutkin asian?
vaan mieheni auttaa poliisia pääsemään heidän jälkilleen. ja minä paikkaamaan heidän pahoinpitelemiään ihmisiä.
vaan mieheni auttaa poliisia pääsemään heidän jälkilleen. ja minä paikkaamaan heidän pahoinpitelemiään ihmisiä.
jolta oli katkaistu keskisormi palkaksi poliisille vasikoimisesta.
nyt et jauhaisi paskaa.
AP ei taida tietää, millä nimellä poliisit kutsuvat näitä ns. varohenkilöitä....
Mutta en viitsi sitä sen tarkemmin selittää, kun et apinanaaras kumminkaan ymmärtäisi hölkäsen pöläystä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2011 klo 23:31"]
AP ei taida tietää, millä nimellä poliisit kutsuvat näitä ns. varohenkilöitä....
[/quote]
No millä nimellä kutsuvat?
Anna mun arvata: sinulla ja miehelläsi on runsaasti tatuointeja, lapsia eri kumppanien kanssa, asutte kaupungin vuokratalossa ja elätte sosiaalituilla (ainakin virallisesti). Lisäksi lapsenne saavat kivoja lapsuusmuistoja, kun poliisi tulee hakemaan isukkia kotoa koiran ja etälamauttimen kanssa. Siinäpä ylpeyden aihetta kerrakseen...
joku vitun luuseri siis. Moinen pelle on tosi miehekäs joo...