Kuinka paljon rintanne kasvoivat raskauden aikana?
...ja miten kävi raskauden jälkeen?
Mikä oli kuppikoko ennen ja jälkeen?
Kommentit (22)
70C-70D tai DD -70 C (toivottavasti, pahoin pelkään että ovat kutistuneet). Imetyksen lopettamisesta nyt 2 kk.
lopetin juuri imetyksen. toivon tissieni palautuvan... :(
pakkohan niiden on kasvaa, vai mihin se maito sitten kertyy ku ei ainakaa nuihin nysiin
ap
Nyt imetän taas ja ovat D
B ennen imetystä ja sen jälkeen ei kuitenkaan tarkoita samanlaisia rintoja, vaan ne jälkeen rinnat olivat sellaiset rullattavat versiot
Juuri ennen raskautta ne olivat pompahtaneet hitusen AA:sta A:han ja siinä ne pysyivät koko raskauden. Kun maito nousi 3. päivänä, ne turposivat noin kolminkertaisiksi. Vauvan ollessa 4 kk ja siitä eteenpäin olen käyttänyt D-kuppia. Se on iltaisin liian suuri, mutta joinakin aamuina jopa liian pieni.
Ympärys on sama, tosin alkuraskaudessa se kasvoi muutamalla sentillä, lopussa vielä pari cm lisää ja jonkin aikaa raskauden päätyttyä se pysyi samana, kunnes pieneni takaisin.
ennen raskautta 70b, raskauden aikana täyteläinen 70b, imetyksen alussa ehkä jopa lähelle 70c, mut b-kupin rintsikat oikein hyvät. Vuoden imetyksen loputtua lähemmäs 70a:ta, mut edelleen b ok. Ja nyt kun 2v imetyksestä niin taas paluu ennalleen 70b. Eli ei mulla juurikaan ole kasvanut. maito ei muuten "varastoidu" rintaan, vaan sitä muodostuu uutta jatkuvasti. Ja pienessä pinnassa maitorauhaset on vaan tiiviimmässä paketissa.
Enen A/75, suurimmillaan raskaus/imetys B/80 ja nykyisin A/80.
lapsia b75, raskauden jälkeen imetyksen aikana d85, jäljelle on jäänyt c80. mutta ei ne enää entisenlaiset ole, riippuvat ovat. ennen oli kiinteät. mutta hommansahan nuo ovat hoitaneet, kaksi lasta niillä on saanut imetettyä.
tällä hetkellä ne näpöttää ainoastaan jos minulla on kylmä. tai sillon ne näyttää "oikeilta" nänneiltä. mulla nyt vaan sattuu olemaan semmoset teinitissit
D:stä G:hen. Aivan jumalattomat hinkit, ymp.mitta pysynyt sama 80. Kasvoi jo raskausaikana, maidon noustessa ei enää onneksi kasvaneet. Nyt imetystä takana 6kk ja edelleen sama koko.
Ja nykyään mulla on B. Nännit muuttui imetyksen ajaksi, mutta nykyään samanlaiset kuin ennen raskautta ja imetystä. Eli rumat, sellaiset pehmonännit.
Enen A/75, suurimmillaan raskaus/imetys B/80 ja nykyisin A/80.
Vasta synnytyksn jälkeen tuo kasvu, kun maito nousi rintoihin. Nätit on edelleen.
Raskauden jälkeen 85D. Ovat muuttuneet roikkuviksi ja raskausarpisiksi.
pakkohan niiden on kasvaa, vai mihin se maito sitten kertyy ku ei ainakaa nuihin nysiin
ap
Ostin 80B rintsikat kun luulin, että nämä kasvavat. Liivit olivatkin melkolailla tyhjää täynnä... Imetin 6kk ja rinnat palautuivat samoiksi kiinteiksi 75A.
Sama toisen lapsen kohdalla.
raskauden aikana kasvoi B:hen, imetysaikana oli C, nyt pari vuotta myöhemmin koko on A. Ei sentään palautunut takaisin AA:han :)
ja monet liivit piti ostaa. Myös loppuvaiheessa, sillä rintani roikkuivat ja hikosin paljon, joten liivejä oli vaihdettava usein. janiihin pinttyi se haju vaikka pesi niitä. Yöks. En ikinä laittaisi silikoneja. Ihanaa olla pienirintainen..
Mul on eripari tissit, c(d)-d(dd), niin imetysaikana molemmat oli d(-dd). Mut mä tosiaan ootin kunnon daisareita ja ei sitten MITÄÄN!! :( Ajattelin et kerrankin ois isot tissit, mut kun ei ni ei.. ja samaa kokoa ovat edelleen.
tällä hetkellä ne näpöttää ainoastaan jos minulla on kylmä. tai sillon ne näyttää "oikeilta" nänneiltä. mulla nyt vaan sattuu olemaan semmoset teinitissit
T. 20
Mul on eripari tissit, c(d)-d(dd), niin imetysaikana molemmat oli d(-dd). Mut mä tosiaan ootin kunnon daisareita ja ei sitten MITÄÄN!! :( Ajattelin et kerrankin ois isot tissit, mut kun ei ni ei.. ja samaa kokoa ovat edelleen.
Kuppikoko ennen raskautta b, raskaana b ja raskauden jälkeen b.
En imettänyt.