Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui, kun otin yhteyttä perheneuvolaan..

Vierailija
27.10.2011 |

Olen puhunut etukäteen asiasta, kun ei me päästä tässä perhe-elämässä eikä parisuhteessa samoille linjoille. Viimeksi sanoin miehelle, että en muuta halua kuin että on rehellinen, ei valehtele, ottaa huomioon minut ja minunkin tarpeet yms. peruskamaa ja mies vain huusi, että häntä ei tarvitse määräillä.

Ajattelin, että saan jotain ulkopuolisen näkökulmaa asioihin. En ole vielä käynyt siellä, mutta tapaaminen on 1,5 vkon kuluttua.

Anyway, mies sai ihan kauheat raivarit ja nyt ei ole puhuttu mitään moneen päivään. Se räivii vaan ovia ja paiskoo tavaroita. Vähän jo mietityttää, että mitä jos se sekoaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat voimia ja jaksamista päästäksesi parempaan olotilaan. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan erota.Miehiä on maailma täynnä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies halua sinne, eikä halua että minäkään menen. Kun eihän meidän asiat muille kuuluu. Mutta mies rukkaa pelottaa se, että joku muukin on sittenkin kanssani samaa mieltä, että ei näin voi elää...

Sitä haluankin puntaroimaan, että onko mitään järkeä pysyä yhdessä. Lapsia on, mutta ei sekään enää riitä syyksi.

Vierailija
4/6 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista?

Vierailija
5/6 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo yleensä että pari olutta, mutta löydän tyhjiä tölkkejä ja viinapulloja vaikka kuinka paljon, kun siivoan vaikka kaappeja. Valehtelee vaikka sellaisia, että voit pitää vapaata ja käydä jossain vaikka lauantaina. Ja kun lauantai tulee, asia on unohdettu tyyliin "en mä mitään ole puhunut ja juuri sovin jaskan kanssa menosta". Paljon on sovittu vaikka mitä, mutta jälkikäteen väittää että ei ole sovittu. Joskus harkitsen lupausten nauhoittamista.. Voi myös jättää tulematta kotiin, vaikka olisi sovittu että minulla on jokin tärkeä meno. Voi olla yönkin poissa ja ei soittele, että ei tule kotiin..

Vierailija
6/6 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo yleensä että pari olutta, mutta löydän tyhjiä tölkkejä ja viinapulloja vaikka kuinka paljon, kun siivoan vaikka kaappeja. Valehtelee vaikka sellaisia, että voit pitää vapaata ja käydä jossain vaikka lauantaina. Ja kun lauantai tulee, asia on unohdettu tyyliin "en mä mitään ole puhunut ja juuri sovin jaskan kanssa menosta". Paljon on sovittu vaikka mitä, mutta jälkikäteen väittää että ei ole sovittu. Joskus harkitsen lupausten nauhoittamista.. Voi myös jättää tulematta kotiin, vaikka olisi sovittu että minulla on jokin tärkeä meno. Voi olla yönkin poissa ja ei soittele, että ei tule kotiin..

sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme