Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kummassa sanoa hienhajusta?

Vierailija
27.10.2011 |

Olen töissä paikassa, jossa meillä on hyvin "viralliset" välit työkavereihin, ei siis olla mitenkään kavereita. Luullakseni vaihdevuosissa oleva työkaverini haisee vahvasti hieltä, on muuten siisti, puhtaat hiukset ym., joten epäsiisteydestä se ei johdu. Epäilen siis vaihdevuosista aiheutuvaa hikoilua.

Se on todella epämiellyttävää. Me istutaan eri huoneissa, mutta pidetään usein palaverejä ja kokouksia minunkin huoneessani. Näiden tapaamisten jälkeen joudun tuulettamaan huonettani pitkään, ja se ei talviaikaan ole erityisen mukavaa. Häiritsee myös jos joku toinen kollega tulee huoneeseeni ja luulee hajun tulevan minusta.

Miten ihmeessä saisin tuolle työkaverille kauniisti sanottua asiasta? Ja voisiko sille tehdä jotain vai pitääkö vain kärsiä? Tiedän että hän itse häpeäisi kovasti jos tietäisi miten se meitä muita kiusaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävät taidot puhua hankalistakin asioista alaisilleen.

Vierailija
2/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävät taidot puhua hankalistakin asioista alaisilleen.

mutta hän ei halua/uskalla käsitellä asiaa ko. alaisen kanssa... ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostia :

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/875458/_sain_tanaan_…

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/71560/sain_pomoltani…

vakavasti: uskon että hienhaju on sellainen, että sen huomaa itsekin, vaikka joitain, esim. homeen hajua ei huomaakaan, ennen kuin jossain muualla haistelee omia vaatteitaan.

Tai ainakin jos se on todella voimakas, kuten minulla.

Ehkä hän yrittää kaikkensa, mutta alkaa vain päivän mittaan haista.

Ehkä hän käyttää huonoa merkkiä dödöä, (rexonakin on parempaa kuin muut kaupan tuotteet) ehkä jokin tuote auttaisi mikäli on kyse vaihdevuosista.

Mutta kuitenkin, asia on uskallettava ottaa puheeksi.

Ihan on vain töräytettävä, että "mitä deodoranttia sä käytät? Oletko kokeillut apteekin tuotteita?

Mä haisen usein ihan reilusti kotona, ja aivan järkyttävälle, mutta muita perheenjäseniä se ei jostain syystä ole kiusannut.

Ihmisten ilmoille lähtiessä on pakko käydä pesulla..

En tiedä, jos joutuisin olemaan kokonaisen päivän töissä, ja tekemään jotain fyysistä, niin taitaisi aikamoisia hajuhaittoja olla.

Oletko muuten varma, että se on hienhaju? Ja tuore?

Ettei ole pinttynyt vaatteisiin, ja pese niitä vieläpä 40 asteessa tms?

Tai käytä näitä muotijuttuja, kuten pesupähkinöitä?

Miesystäväni myös haisee kauhealle, kaupassa ihan hävettää kun tuoksu leijuu parin metrin päähän. Hänen vaatteensa haisevat, hän käy kyllä suihkussa päivittäin ja vaihtaa vaatteensa samalla.

Olen yrittänyt neuvoa ettei sullo konetta kovin täyteen, jätä pyykkejä lojumaan kosteana pyykkikoriin jne. mutta vielä ei oikein ole selvinnyt mistä haju johtuu.

Olen miettinyt, voisiko johtua alkavasta diabeteksestä tai jatkuvasta oluen juonnista...

Vierailija
4/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin peittää ei toivutut jutu.

Ja hanki elämä ja lopeta se työpaikkakiusaaminen.

Vierailija
5/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pestä kunnon palasaippualla, esim. Rexona. Mitkään nestemäiset suihkusaippuat ei auta. Kunnon vaahdotus, karvojen ajelu ja apteekin dödö. Illalla pesut ja dödöt kainaloon myös.

Sitten ehdottomasti joka pv. puhdas pesty pusero pä1 lle, ei eilisen pv:n vaatteita koskaan uusiksi.

En usko että joku haisee vaihdevuosinaan, jos nuo konstit tekee päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän