Kuinka monta Ralph Laurenin vaatetta lapsellanne on?
Kommentit (23)
Johtuen USA:n matkasta ja outlet-reissusta.
Kun vaatteita sai halvemmalla kuin H&M kamppeita niin tuli ostettua useammassa koossa ja tuossa on jo siskoiltakin perittyä.
äkkisältään tulee mieleen tyttären kaksi pikeepaitaa, pojan t-paita ja pojan kauluspaita. On varmasti muitakin.
Mitä väliä?
Ihan Euroopasta kaupasta (ei outlet-mallistoja) normaalihinnalla (mm. takki) tai alesta ostettuja.
Olen erittäin tyytyväinen laatuun.
Sekä tytöllä että pojalla. Ostan aina uusia, kun tulevat pieneksi, koska ovat laadukkaita. Vanhat myyn kirpparilla tai lahjoitan.
Enkä ole edes surkea. Ei vois vähempää kiinnostaa.
En nyt ihan varmasti muista, onko vai ei. Minulle ei vaatemerkit ole erityisen tärkeitä. Vain laatu ja ulkonäkö merkkaa :)
uutena reilu 100 e luokkaa. pikeepaidan voi saada 50 e:lla
henkkamaukalta saa siis kuusi tai seitsemän paitaa samalla hinnalla. Kannattaako ihan todella...
onko teille tärkeämpi, että 1-vuotiaalla on esim. 15 henkan paitaa, jotka ovat kyllä nättejä vai sitten vaikka 4 kunnollista merkkivaatetta?
tyhmännäköinen vaate, että pidetään sitä jumppa/yöpaitana. Vien lasteni serkulle mökkipaidaksi, kun jää pieneksi.
uutena reilu 100 e luokkaa. pikeepaidan voi saada 50 e:lla
USA:ssa outlet mall -liikkeistä saa pikeitä 10 dollarilla - ja siis ykköslaatua, ei mitään ohutta lirua kuten esim. Tommy Hillfigerin outlet-kamppeet välillä on. Itse tykkään tosi paljon RL vaatteista koska ne ovat oikeastikin todella laadukkaita ja kestävät pesua, mutta Suomesta en osta periaatteen vuoksi.
onko teille tärkeämpi, että 1-vuotiaalla on esim. 15 henkan paitaa, jotka ovat kyllä nättejä vai sitten vaikka 4 kunnollista merkkivaatetta?
Hyvätuloisena ihmisenä en silti näe mitään järkeä ostaa lapselle 50€ paitaa, joka on sitten jonkin ajan päästä karseassa kunnossa 8v pojan rymyämisen jäljiltä. Rahasta ei ole kiinni, vaan ihan siitä, että en näe mitään järkeä tuollaisessa. Enkä jaksa niitä ruveta sitten myymään eteenpäin, vaikka joku myytävässä kunnossa olisikin.
Onko käytetty ekologisia materiaaleja ja menetelmiä. Noilla hinnoilla työn voisi teettää vaikka Suomessa! Luulen kuitenkin, että vaatteissa lukee "made in China" ja joku rikastuu älyttömästi siitä, että jotkut haluavat, että vaatteissa lukee "Ralph Lauren".
T. ekologisia ja eu:ssa valmistettuja vaatteita suosiva äiti
Paitoja on sen verran kuin tarvitsee. Ehkä kaikkiaan taaperoiässä oli tuo 15 paitaa, mutta siinä on jo mukana sekä pitkähihaiset että lyhythihaiset ja pari kauluspaitaa juhliin.
Neljällä "kunnon merkkivaatteella" ei taaperon kanssa pärjää, jos ei pese joka päivä pyykkiä. Eli niitä huonompia pitää olla silti (tai sitten enemmän merkkivaatteita)
Mitä minä nyt muistan omien lasteni touhuista 1-vuotiaana, aika paljon tuli pyykkiä. Onneksi olin saanut sopivasti kulahtaneita vaatteita äidin työkaverilta niin ei tarvinnut välittää mitä vaatteille tapahtuu ja saako ruusunmarja- ym. tahroja pois.. Mitä ihmettä lapsi olisi tehnyt "neljällä kunnollisella merkkivaatteella" ???
hinta ja laatu ovat ok mutta en pidä tyylistä. Tuollainen new england preppy ei iskee minuun yhtään lapsilla. Itselläni kyllä paljon niitä työvaatteina.
sekä ainakin yksi pikkuliike fredalla, en muista nimeä
Mitä minä nyt muistan omien lasteni touhuista 1-vuotiaana, aika paljon tuli pyykkiä. Onneksi olin saanut sopivasti kulahtaneita vaatteita äidin työkaverilta niin ei tarvinnut välittää mitä vaatteille tapahtuu ja saako ruusunmarja- ym. tahroja pois.. Mitä ihmettä lapsi olisi tehnyt "neljällä kunnollisella merkkivaatteella" ???
Vaikka voittaisin lotossa, en ostaisi mitään kallista merkkivaatetta. Tekisin mieluummin siinä tapauksessa ekologisempia ja kestävämpi valintoja, mutta että pukisin lapseni merkkeihin siks että se nyvvaa on hianoo. Höpölöpö.
Miksi lapsista pitää tehdä merkkipellejä?
saatua mekko tytöllä.