Mulla on tilillä 1607e. Onko se paljon?
Viimeinen päivä tulee n.300e, jolloin rahaa siis n.1900e josta osa ehtii mennä ennen kuun puolivälissä tulevaa palkkaa.
Kommentit (52)
aianki meitin tiliin verrattuna, hoitovapaalla eikä paljon säästöjä jäljellä..
ja kerää lisää. Mitä se äidillesi kuuluu paljonko sinulla on.
eli olisin ihan hehkeenä tuollaisesta ylimääräisestä rahasta, omalla tilillä on nyt vain juuri tipahtaneet lapsilisät ja niillä eletään seuraavaan palkkapäivään ens kuun puoliväliin.
Sulla on varmaan sit vähän varakkaampi mies.
mun tilillä on jotain 4300 ja olen hoitovapaalla
Mäkin olen hoitovapaalla ja rahaa tilillä yli 6000 euroa. Eikö se ole ihan normaalia, että ennen hoitovapaan alkua pyritään säästämään, jotta on rahaa sitten olla hoitovapaalla? Ei se miehen varallisuus mitenkään liity asiaan.
Sulla on varmaan tosi hyvät tulot jos pystyt odotusaikana säästämään 6000 euroa hoitovapaata ajatellen. Mulla on tulot vähän yli 3000 euroa kuussa, enkä saanut hoitovapaata ajatellen säästöön yhtään mitään. Harvalla on varaa säästää, saisi olla jo älyttömän hyvät tulot että saisi muutamassa kuussa tuhansia kasaan. Kolmen tonnin tuloista ei kyllä säästellä yhtään mitään.
Jos ihmisen tulot ovat 3 000 e /kk,eikä pysty säästämään, jossain mättää.Mutta,näitä riittää,sen näkee töissä joka pv...nyt olen itse hoitovapaalla ja laitan joka kk sivuun 100 e.Mies on työttömänä.Ja EI -emme asu vuokralla ,vaan lähes omassa talossa ,joka on pian maksettu =)
1580e about. Mun palkka nettona on siis vain n.1200e/kk. Nyt kun seuraava palkka tulee, on tilillä n.2400e, siitä ei siis laskuja, vain ruokaan menee rahaa. Maanantaina tilille tulee 372e.
1580e about. Mun palkka nettona on siis vain n.1200e/kk. Nyt kun seuraava palkka tulee, on tilillä n.2400e, siitä ei siis laskuja, vain ruokaan menee rahaa. Maanantaina tilille tulee 372e.
minua alkaisi tuo summa ahdistaa. Tällä hetkellä tilillä reilu 10 000 euroa. Enkä ole säästänyt, sitä on vain jäänyt. Maaliskuussa alkavaa hoitovapaata odotellessa...
tietää paljonko sinulla ap on rahaa ja miksi hän ei osta itse kenkiään. Eihän sinun kannata säästää siksi että saat kustantaa toisten menoja. Ota vähän etäisyyttä äitiisi, hän kuulostaa dominoivalta..
...josta osa ehtii mennä... ap ei siis ei aio selviytyä seur-. tilipäivään käyttämättä rahaansa.
Tuo ap:n summa on yli 2 kertaa mun eläkkeeni, ja siitä maksan lainan ja sähkölämmityksen, vakuutukset, auton kulut jne.
Ja munkin olisi pitänyt antaa rahaa äidilleni, jolla oli suurempi eläke, sai hyvin asumistukea vuokra-asuntoonsa jne.
Mutta joidenkin mielestä kai kaikki raha on tuhlattavaksi tarkoitettu, jos sitä on päässyt vähänkin kertymään.
127,30e ja sillä täytyy pärjätä marraskuun puoliväliin
jos ei edes laskuja tarvi maksaa