Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ostatte murrosikäisillenne pussilakanoita

Vierailija
26.10.2011 |

ostatteko pareittain vai vain yhden? Ajatuksella, että on sitten omaan kotiin parivuoteeseen samanlaiset vai ajatuksella, että on nyt omaan huoneeseen se yksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei niitä kannata vanhempien vuodetta varten ostaa. Ei tule sinne laitettua kuitenkaan.

Sen sijaan mä ostan usein kaksi lakanaa, koska myös teinin vuoteessa on kaksi peittoakin.

Vierailija
2/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutetaan ne ensin loppuun.

Jso astaisin ostaisin sen, minkä tervitsemme eli yhden tietysti yhdelle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille omamme. Ehkä joskus pidämme teinin kanssa samasta kuviosta, mutta värimieltymykset ovat jo sitten erilaiset.

Vierailija
4/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisis istten TEININ omaan TULEVAAN kotiin ne kahdet jne. Mutta meillä ostetaan kyllä vaan se yksi, koska ei ne kestä niin kauaa hyvänä, että olisi enää sen oman kodin lakanoiksi.

Vierailija
5/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän voi pitää myöhemmin vieraslakanana.

Vierailija
6/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en osta murrosikäiselle lakanoita. Kun muuttaa kotoa, saa ostaa haluamiaan.

Vierailija
7/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ei ole tullut mieleenkään, joten vastasin tähänkin hassusti:)

Ja toisaalta voi olla, että makukin tuosta vielä muuttuu, joten senkin takia turha hankkia etukäteen. Vähän olen miettinyt, että omaan kotiin voitaisiin sitten hankkia kerralla lakanoita ym. tarvikkeita kun asia on ajankohtaisempi. Tietysti jos teini jostain kuosista tykkää ihan hirveän paljon, niin voihan sitä jo nyt ostaa kaksi, käyttöön kun varmasti päätyy.

Vierailija
8/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinilläsi on 2 peittoa sängyssä?

tykkää kahden peiton painosta ja siitä että voi vaihtaa toisen joka on vielä kylmä, jos tuntuu liian kuumalta tai pitäää päällekäin jos tuntuu viileästä

Vierailija
9/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parittomillekin lakanoille on käyttöä, vaikka sitten tuleville lapsille. Nykyisten lakanoiden kohdalla ei tosin sitä vaaraa ole, tuskin kestävät niin pitkään, että teinin oma lapsi nukkuisi niissä.

Parisänkyyn hankitaan usein yksi leveämpi peitto, eikä siihen käy kaksi normaalikokoista pussilakanaa.

Vierailija
10/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei niitä kannata vanhempien vuodetta varten ostaa. Ei tule sinne laitettua kuitenkaan.

Sen sijaan mä ostan usein kaksi lakanaa, koska myös teinin vuoteessa on kaksi peittoakin.

Ap ei puhunut omasta parivuoteestaan vaan teinin mahdollisesta tulevasta....

Vierailija
11/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parillisia lakanoita suurinpiirtein koko iän. Joka joulu ja synttäreinä tuli lakanat muiden lahjojen lisäksi.

Kun erosin eksän kanssa, niin laitoin hänen matkaansa kaikki, koska halusin jo välillä ostaa uusia ja oman makuni mukaisia. Olin silloin 27v.

Vierailija
12/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toivon että teinini elää omaa itsenäistä elämäänsä muutettuaan pois kotoa, eikä heti säntää avo- tai avioliittoon.

Vierailija
13/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen muka tietää, että teini hankkii aikanaan parivuoteeseen kaksi sinkkupeittoa? Meilläkin on tuplapeitto parivuoteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi