Apua. Joulu tulossa ja isänpäivälahjaksi sopivasti positiivinen raskaustesti.
Miten tällainen vahinko voi sattua!!!!! En olisi ikipäivänä kuvitellut elämäni aikana joutuvani tämän tilanteen eteen. Ihan tosissani mietin raskauden keskeyttämistä. Kamalaa tulla tänne tämän asian kanssa, mutta kun miehen lisäksi kukaan muu ei tiedä asiasta ja haluaisin jollekin kertoa. Ja toivoisin, että mulle sanottaisiin, että abortti on kamala asia. Joutuisin miettimään VIELÄ LISÄÄ!! En selvittele taustojani, tilanne kuitenkin se, että raskaus on ei-toivottu. Anteeksi niille, jotka lasta toivovat ja täällä valitan...
Kommentit (2)
Odottamaton raskaus yllätti. Asuin silloin poikaystäväni kanssa vielä eriosoitteissa ja tein oman päätökseni niin että jos mies ei ole apunani ja tukenani niin teen abortin. Luojan kiitos että mies oli onnellinen kuultuaan että olen raskaana ja halusi ehdottomasti isäksi vaikka en olisi sitä hänestä koskaan kuvitellut. Raskaus aikana ehdin totutella ja kypsyä asiaan että minusta tulee äiti eikä elämä lopu siihen.
Monesti katson lastani ja olen tosi onnellinen etten päätynyt siihen toiseen ratkaisuus. Lapsi on parasta mitä olen koskaan saanut, enkä tosiaan kaipaa mitään siitä entisestä elämästä. Monesti olen miettinyt miten tyhjää elämä on ollutkaan ilman lasta.
Olen linjalla, jos haluat vielä jotain kysyä tai jutella... Älä tee aborttia, jos yhtään mietit kannattaako se tehdä.
Mä olisin onnellinen vauvasta, mutta tiedän, että mies ottaisi asian todella raskaasti.
Puitteet meillä on ihan ok, mutta mies ei millään vielä halua toista lasta. Pelotta kovin! Olen ihan yksin asian kanssa :(