Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sai mielestään väärin perustein huomautuksen wilmaan

Vierailija
26.10.2011 |

Kannattaako asiaa lähteä selvittämään? Tyttäreni sai huomautuksen metelöinnistä vaikka oman kertomansa mukaan opettaja erehtyi (sijainen), mekkalaa piti joku vieressäolija. Kun tyttäreni sanoi, ettei ollut melskannut, opettaja sanoi, että kun valehtelet vielä, saat uuden merkinnän.

Ainakin kotona tyttöni on aina ollut rehellinen. En usko että valehtelee. Joskus on kyllä höpöttänytkin tunnilla, ja myöntänyt sen. Mutta ehkä on vaan pakko tyytyä tähän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä toimin sijaisena ja on todella korkea kynnys antaa negatiivista palautetta. Tarkistuksen tarkistus että on kyse oikeasta lapsesta.

Pari päivää sitten jouduin soittamaan yhdelle vanhemmista kun hänen lapsensa ei ole käynyt muutamaan kertaan tietyn aineen tunneilla.

Vanhemmalle lapsi oli selittänyt tunnilla tapahtuneen tilanteen aivan toisin mitä todellisuudessa oli tapahtunut.

Jokainen suojelee omaa nahkaansa, jopa ne luokan parhaat oppilaat.

Suhtautuisin lapsen kertomaan erittäin kriittisesti.

Älkää vanhemmat olko liian sinisilmäisiä lastenne suhteen.

Vierailija
22/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavattoman tehokas sijainen,kun viitsiin wilmaan mitään kirjoitella, ja aika hyvin, että ylipäänsä on saanut jotkut tunnukset käyttöönsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jokaisella on halu tulla kohdelluksi oikein! Minusta tuossa tilanteessa lapsi voisi itse sanoa opelle että antoi huomautuksen väärin perustein!Ei se opettajakaan saa olla mikään mielivaltias joka saa tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
24/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim pahoitella jos on toiminut väärin. Valitettavasti vaan moni aikuinen ei tätä osaa.

Vierailija
25/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmestynyt aiheettomia poissaolomerkintöjä, jotka on kyllä korjattu jälkeen päin. Jokin aika siiten satuin heti töihin päästyäni vilkaisemaan wilmaa ja 7.luokkalaiseni oli merkitty ekalta tunnilta poissaolleeksi. Kuitenkin olin hänet itse vienyt autolla kouluun. Tunnin päätyttyä soitin heti lapselle ja kyselin, että mihin oli hävinnyt kun ei ollutkaan tunnilla. Hän oli kuulemma luokassa ja tunti oli juuri päättynyt. Oli mennyt saman tien valittamaan opelle, joka korjasi asian. Aakkosissa edellä ollut oli oikea poissaolija.

Muuten meidän lapsilla on wilmassa pelkkiä kehuja. No okei, pari kertaa on ollut jokin läksy tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme