Voi ei - työ alkaa äippäloman jälkeen ja kävin vaateostoksilla
ja tajusin, kuinka hirveän iso elefantti musta on tullut jotenkin ihan vaivihkaa. Siis joo tai enhän minä nyt peilistäkään katsoessa miltään keijukaiselta näytä, ja käytössäkin on edelleen äitiysfarkut eli kyllähän mä tiedän lihoneeni. Synnytyksen jälkeen on tainnut jopa tulla lisäkiloja, eli nää ei edes ole mitään raskauskiloja.
Mun oli tarkoitus ostaa muunmuassa talvitakki, ja mikä katastrofi kun Zaran M-kokoinen villakangastakki kinnas _käsivarsista_, rintamuksesta nyt puhumattakaan. Ennen raskautta mulla oli Zaran S-kokoinen takki käytössä. Miten voin olla syönyt ja levinnyt näin paljon, yäk.
Omaa itseäni voin tästä tietysti vaan syyttää. Nyt loppuu ähmiminen. Ei mahtunu edes Henkkamaukan 42-kokoiset tyköistuvat paitapuserot nätisti kiinni.
No niin ei mulla muuta, meen tästä juomaan vaikka jääkahvia tyrmistykseeni.
Kommentit (4)
tsemppii laihdutukseen! Toivonmukaan onnistut. Monille käy niin, että oikeuttaa raskaudella ahmimiset sun muut, vaikka oikeasti raskausajan lisäenergiantarve vastaa yhtä kappaletta juustovoileipää. Ja imetysaikana sitten sönkötetään, että tarvitsee niin vietävästi energiaa ja siksi pitää syödä... JUST JOO. Sillain niitä lihavia saadaan aikaiseksi muun muassa.
olen syönyt vähän helkkaristi sekä raskaus- että imetysaikana, koska mulla on kauhea nälkä. En ole kuitenkaan lihonut.
Mua ei kiinnosta hevon helvettiäkään tuollaiset "yhdet juustovoilevät", syön jos on nälkä.
No mulla on ollut kyse ihan banaalista lohtusyömisestä, herkkujen ahmimisesta ja semmoisesta. On vaan ollut niin jotenkin tylsää tai en mä tiedä mitä, että on tullut vedettyä pienet herkkuöverit, ei kerran tai pari, vaan monta kertaa viikossa. Jotenkin kauheasti on ollut kotonaoloaikaa ja sitten olen mässäilyyn sortunut.
Yleensä mulla on mahtuminen työvaatteisiin ollut ensimmäinen signaali siitä, että pitäis syömistä vähän rajoittaa, mutta nythän on tosiaan ollut niin mukava vetää äippähousut ja imetystunika päälle ja ottaa lokoisasti, etten ole isontumistani huomannutkaan.
Mutta tosiaan nyt ryhdistäydytään!
ei mitaan 'en syo enaa ikina' juttuja. onnitut kylla!!
tsemppii laihdutukseen! Toivonmukaan onnistut. Monille käy niin, että oikeuttaa raskaudella ahmimiset sun muut, vaikka oikeasti raskausajan lisäenergiantarve vastaa yhtä kappaletta juustovoileipää. Ja imetysaikana sitten sönkötetään, että tarvitsee niin vietävästi energiaa ja siksi pitää syödä... JUST JOO. Sillain niitä lihavia saadaan aikaiseksi muun muassa.