Mie otin yhteyttä facebookissa vanhaan ihastukseen..
...joo..o.Oishan se pitänyt tietää että huono olo tulee. Olin varattu kun tavattiin ja ihastuin ja tunnustin sen myös, meillä mennyt tosi huonosti jo aikoja miehen kanssa. Jotenkin jäi kummittelemaan ihastus mieleen. No parin vuoden tauon jälkeen laitoin viestiä ja kysyin kuulumisia. No varattuhan se oli ja kaikkea kivaa tekevät yhdessä. Kyseli mun kuulumisia mutta en tiedä viitsinkö enään vastata. Tää tyyppi varmaan sellainen, että ei halua olla ilkeä ja sanoa että ei kiinnosta vaan laittaa pallon minulle. Viimeksi sama. Eli en viittis taas toivottaa hyvää elämää jne. ja jatkoa. Eihän tässä ystävyydessäkään ole mitään järkeä? Kun toisella 100kaveria ja toisella pari niin epäsuhta. Onko kokemusta?
Kommentit (3)
kun kerran laitoit viestiä ensin, ja ilmeisesti kyselit kuulumisia ihan viattomasti, niin tottakai vastaat takaisin hänelle. Tyyppihän ei tiedä mitä taka-ajatuksia sinulla oli hänen suhteensa? jos et vastaa, hän arvaa heti että minkä perässä taas olitkaan. ja pitää sinua vain hirveänä tyrkkynä. Jos kerrot takaisin kuulumisesi niin saattaapi ajatella että ihan vain uteliaisuuttasi kyselit mitä vanhalle tutulle kuuluu. sen jälkeen ei tarvii enää vastailla, mutta ihan kohteliaisuudesta olis hyvä jatkaa keskustelua jonka kerran aloitit.
Vai, miltä sinusta itsestäsi tuntusi saada viesti tältä tai joltain muulta tyypiltä, ja kun sitten vastaat, tyyppi ei vastaakkaan enää takaisin? tulisiko hiukan tyhmä olo? mulle tulis.
kerroin kuulumiset ihan rennosti, utta en mitään kysymyksiä laittanut eli jää hänelle vastaako mitään. Toivoisin ettei, koska ei varatut kiinnosta. Niistäkin kokemusta ja ei hyvin käynyt. Ja he seurustelleet varmaan alle 2v joten elävät alkusuhteen huumaa ja ei sellaiseen parane sotkeutua.
up