Jee -11,5kg jo :)
Tammikuun alusta olen tiputellut painoani, 102,5 oli alkupaino, joten siihen nähden hyvin maltillisesti olen tiputtanut, mutta matka jatkuu tästä.
Minua tsemppaa ajatus siitä, että ensi kesänä en olisikaan niin kauhee ryhävalas kuin muutamana edellisenä kesänä olen ollut.
Kommentit (10)
alamäkiä. Mutta nyt taas kova tsemppi päällä ollut jo 7 viikkoa.
Olen tunnesyöjä, kun v*tuttaa, syön kauheasti kaikkea makeaa. Se onkin ainoa paheeni, muuten syön ihan normaalisti.
Ihana uutinen ja kovasti onnea! Siitä se paino jatkaa tippumista, kun noin hienosti oot jaksanu maltilla totutella uuteen elämäntapaan. :)
aikaisemmin vain ajattelin, että "pitäs laihduttaa, pitäs laihduttaa", sitten kävelin kaapille ja söin suklaata... Ja fiilis laski entisestään. Ajattelin aina, et ei se yks karkkipussi nyt missään näy, kun ylimääräistä on jo ainakin 30 kiloa.
Vuoden alusta olen ottanut itselleni pieniä tavoitteita ja sallinut itselleni maltillisen herkuttelun kerran kahdessa viikossa. Välillä olen repsahdellut, mutta pudotettu paino on pysynyt poissa, eli mitään jojoamista ei ole ollut.
Itsetunto on parantunut roimasti alkuvuodesta ja yksi iso asia oli juurikin tuo alle sadan pääsy. Se on kyllä kamala paino naisihmiselle...
Olo on hyvä, enkä ole millään kitudieetillä ollut, vaan nimenomaan hakenut pysyvämpää elmänmuutosta. Musta tuntuu, et mä onnistun nyt :)
Aloitin kesäkuun alussa pudottamaan raskauskiloja, lähtöpaino oli 83. Nyt on mittarissa 71kg, ja toivottavasti vuoden vaihteeseen mennessä vielä 3-4 kiloa vähemmän.
Mun tavoite vuoden vaihteeseen on 88,5kg.
Siihen on 3,5kg, uskon saavuttavani sen kyllä.
Joulun ajattelin mennä niin, että sallin itselleni sen yhden herkuttelupäivän, niin kuin muulloinkin. Joulu-uusivuosi viikon menen sitten tiukemmalla.
mennä joulu-uusivuosi härdellin läpi?
Itse tuossa juuri valittelin omaa kasvanutta olomuotoani, ja viestisi rohkaisee! Hyvä että olet pitänyt pintasi pitkäjänteisesti!
Saisinkohan mä tavoitteeni enskesään mennessä!
Mites muut painonpudottajat?
ap
Tänä aamuna paino 89,4kg. Voi vitsit, että tuntuu hyvältä :)
ap
alle satanen ;) Itse oon laihtunut kahdessa kuukaudessa 5kiloa.. :)