Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi karppaus ahdistaa niin kamalasti?

Vierailija
26.10.2011 |

Olen itse pudottanut painoa vhh:lla ja oli elämäni helpoin dietti. En syönyt ylettömasti lihaa vaan valtavasti kasviksia voin kera. Jätin pois sokerin ja viljat sekä leipänä söin vain joskus täysruisleipää.

Karppaukseen kuuluu peruselintarvikkeet. Luulisi Nutrilett tms. jauheiden valmistamisen ja pakkaamisen kuluttavan enemmän luonnonvaroja. Ja jos karppaus ei kokeilijalle sovi hän yleensä lopettaa. Niille joille se sopii tulee terveyshyötyä ja samalla vähenee lääkärikulut.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tuli sydämen rytmihäiriöitä sekä verensokeritason heittelyitä. Vaarallinen dieetti, johon myös itse perustaja Atkins menehtyi ylipainoisena.

Vierailija
2/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatui ja löi päänsä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"When Dr Atkins - who leaves wife Veronica - had a cardiac arrest in April 2002 he put out a statement saying it was "in no way related to diet."

Vierailija
4/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tuli sydämen rytmihäiriöitä sekä verensokeritason heittelyitä. Vaarallinen dieetti, johon myös itse perustaja Atkins menehtyi ylipainoisena.

Mistä ihmeestä näitä uunotettuja oikein aina kaivautuu esille.

Johan tuon tietää naurismaan aitakin, että ko. hemmo kuoli kallovammaan, joka tuli liukastuttuaan ulkona.

Ja tuo ylipainoshitti taasen johtui kaatumisen jälkeisen sairaalahoidon aikana kertyneestä nesteestä.

Muutama kuukausi ennen liukastumista nauhoitetussa, häntä koskevassa ohjelmassa mies oli vielä aivan normaalipainoinen.

Kerro ihmeessä, mistä sinä oikein tuon "tietosi" olit ammentanut?

Kiinnostaisi tietää missä sijaitsee tälläisen disinformaation pesä.

Vierailija
5/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitä harrastavat malttaisivat olla tekemättä tällaisia aloituksia. Senkun karppaat vaikka maailman tappiin, mutta tee se ihan itseksesi! Ei mua kiinnosta sun näkemykset siitä, miten muiden pitäisi syödä.

Vierailija
6/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"When Dr Atkins - who leaves wife Veronica - had a cardiac arrest in April 2002 he put out a statement saying it was "in no way related to diet."

Viirusperäisi sydämen toimintahäiriötä voi saada melkeimpä kuka tahansa, kun huono mäihä käy.

Vierailija
7/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitä harrastavat malttaisivat olla tekemättä tällaisia aloituksia. Senkun karppaat vaikka maailman tappiin, mutta tee se ihan itseksesi! Ei mua kiinnosta sun näkemykset siitä, miten muiden pitäisi syödä.

osaa olla lukematta ei mieluisia postauksia?

Itse ainakin sujuvasti sivuutan sellaiset otsakkeet joiden en usko kiinnostavan minua.

Kokeile ihmeessä sinäkin!

Vierailija
8/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä karpaajiakaan, sillä eivät he halua kuulla mitään kielteistä aiheesta.

Kun pari karppauksen takia pyörtyilevää työkaveria olen herätellyt kesken työpäivän, niin kyllä voin myöntää, että ahdistaa koko karppaus, kun ihmiset aiheuttavat haittaa itselleen.

Vierailija
9/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties siinä on se, että viedään se dietti ihan äärimmäisyyksiin. Eli "pahimmat" tiputtavat hiilarit täysin pois. Hiilarit on kuitenkin yksi tärkeä energianlähde ja kuitukin on hyvää ruoansulautkselle.

Mutta kuten täällä sanottiin, kyllä karpata saa, mutta ei kai siitä tarvitse vouhottaa :)

Vierailija
10/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atkinssille ruumiinavausta.

Vierailija
11/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat kateellisia meille, jotka syödään voita, kermaa, leivonnaisia ja perunaa ja hoikkia ollaan.

Vierailija
12/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollessaan.

Vierailija
13/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ne karppaajat, jotka kuvittelevat kokeneensa jonkin ihmeellisen valaistumisen, mikä kaikkien pitäisi kokea. Fanaattisimmat luulevat, että vain he syövät oikein ja muut väärin. Ei ymmärretä sitä faktaa, että karppauskaan ei sovi kaikille. Osa karppaajista on kuin jotain fanaattisia uskovaisia.. Sellaiset ovat ahdistavia!!

Vierailija
14/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti: "Luulisi Nutrilett tms. jauheiden valmistamisen ja pakkaamisen kuluttavan enemmän luonnonvaroja!?"

Lihan tuotantoa kutsutaan myös käänteiseksi proteiinin tuotannoksi, sillä yhden lihakilon tuottamiseen tarvitaan noin kymmenen kiloa rehua. On turhaa tuhlata ihmisravinnoksi kelpaavaa ruokaa lihaa ja maitoa tuottavien eläinten ravinnoksi, kun samaan aikaan monet miljoonat ihmiset maapallolla kärsivät aliravitsemuksesta: esimerkiksi Meksiko syöttää 50 % kaikesta tuottamastaan viljastaan karjalle, vaikka 22 % maan väestöstä kärsii aliravitsemuksesta. Mitä lihan ja maidon tuottaminen aiheuttaakaan?

Vierailija
15/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. John McDougall, a member of the Physicians Committee and an internist who had debated Dr. Atkins, said there was no doubt that Dr. Atkins had lost weight after his cardiac arrest, but before that was a different story. ''I knew the man,'' he said. ''He was grossly overweight. I thought he was 40 to 60 pounds overweight when I saw him, and I'm being kind.''

As for the buildup of fluids in his final days, he said, ''I never heard of anyone gaining 60 pounds of fluid in nine days.'' He said he suspected that Dr. Atkins was unable to follow his own diet.

Vierailija
16/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Atkins sai sydärin verisuonten rasvoittuman myötä

http://www.free-atkins-diet.com/Robert-Atkins.html

In April 2002, Atkins suffered a heart attack, which the American Heart Association linked to the Atkins diet, but Atkins stated that his cardiac arrest was due to a chronic infection.

Vierailija
17/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseään esille tuova karppaaja turmelee koko yhteisön.

Jokainen syököön, mitä haluaa, mutta onko sitä korostettava jatkuvasti, mitä suolensa täytteeksi laittaa.

Vierailija
18/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nyt on kumma että ihminen lihoaa vaan nesteestä, luulisi näyttävän vähän sitten erilaiselta kuin tavis läski?

Karppaus ei ahdista muuten yhtään mua (kun en karppaa) kun sitten kun joku alkaa väittää ainoana totuutena sitä karppaamistaan.

Paras ruokavalio on kuitenkin jokaiselle hieman erilainen. Kohtuus kaikessa on paras ohjenuora. Eniten ahdistaa, kun jotkut tosissaan luulevat että myös ykköstyypin diabetes parantuu karppaamalla. Tämä "tieto" aiheuttaa jopa joillekin ihan oikeasti vaaraa, kun esim. vanhemmat uskovat karppausjumaliaan ja lapsi sairastaa diabetesta joka ei hoidu vain hiilareita välttämällä. Jos lapsi on niin pieni että vanhempien hoidon varassa niin TOSI pelottavaa.

Vierailija
19/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, ettei Atkinssin perhe antanut tehdä Atkinssille ruumiinavausta.

hänelle olisi pitänyt tehdä ruumiinavaus?

Mies makasi kallovamman saaneena teholla jonkin aikaa, kuollen sairalassa.

Tuskin sairaalakan on sitä edes ehdottanut.

Ruumiinavaukset eivät maailmalla ole samanlaisia automaatioita kuin Suomessa.

Eikä Suomessakaan sairaalassa kuoleita välttämättä avata.

Vierailija
20/71 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atkins kuoli päävammaan, eikä totuttaa saada kai koskaan tietää, koska perhe kielsi ruumiinavauksen (hmmmmmmmmmm). Jos se olisi tehty, olisi myös saatu selville, mikä oli Atkinssin verenkiertoelimistön todellinen tilanne.

Atkissin sairaalapapereissa luki, että Atkissilla oli ollut sydänkohtausta ja verenpainetauti. Leski väitti, että paperin kirjoittaneet eivät tienneet Atkinssin medical historya ja tämä lausunto oli siis väärä, koska Atkinssin sydäri johtui muka jostain virusjutusta. Ja koska ruumiinavausta ei saatu tehdä, asia jää epäselväksi. Yeah right, sanon minä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi