Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orkkuvinkkiä kaivataan :/

Vierailija
25.10.2011 |

Voihan elämän kevät. Saan orkun ainoastaan kun olen vatsallani ja käsi/kädet on klitan alla ja sitten ikäänkuin keinun puolelta toiselle (hyvin pientä liikettä siis), saan nopeasti. Joskus tyyliin 10 sek, jos olen valmiiksi melko kiihonnunut. Mutta entäpä sitten seksissä miehen kanssa? Noup. :( Ollaan yritetty eri asentoja, mutta lisää vinkkiä kaivataan ja mielellään kunnon selostus, ;) En ole halunnut hankkia mitään leluja, mutta tokihan niitäkin voin harkita, jos muu ei auta. Sellaista delfiiniä olen zuumaillut netistä.. Mä luulen suurimman ongelman olevan tuossa, että kun masturboin, niin jalat ovat tiukasti yhdessä.. Mutta sekstaillessa tämä on vähän hankalaa.. :)

Eli vinkkejä jakoon kiitos!

ps. Tilannetta ei yhtään edesauta se, että mieheni sitten tulee aina liian nopeasti. :/ Mahdoton yhtälö??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain kokeillut muita tapoja saada orkku.

Väitätkö, ettei klitorista voi muka hieroa selällään jalat levällään? Taitaa olla henkinen lukko sinulla. Häpeät varmaan masturbointia, ehkä se on kotona tuomittu ankarasti? KOkeile vaikka suihkua. Otat suihkusta pään irti, pelkällä letkulla ohjaat vesisuihkun klitorikseen. Säädä hana sopivalle voimakkuudelle, että ei ole kivuliasta. Tulet todella voimakkaasti ja nopeasti.

Saan orkun ainoastaan kun olen vatsallani ja käsi/kädet on klitan alla ja sitten ikäänkuin keinun puolelta toiselle (hyvin pientä liikettä siis), saan nopeasti.

Vierailija
2/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan elämän kevät. Saan orkun ainoastaan kun olen vatsallani ja käsi/kädet on klitan alla ja sitten ikäänkuin keinun puolelta toiselle (hyvin pientä liikettä siis), saan nopeasti. Joskus tyyliin 10 sek, jos olen valmiiksi melko kiihonnunut. Mutta entäpä sitten seksissä miehen kanssa? Noup. :( Ollaan yritetty eri asentoja, mutta lisää vinkkiä kaivataan ja mielellään kunnon selostus, ;) En ole halunnut hankkia mitään leluja, mutta tokihan niitäkin voin harkita, jos muu ei auta. Sellaista delfiiniä olen zuumaillut netistä.. Mä luulen suurimman ongelman olevan tuossa, että kun masturboin, niin jalat ovat tiukasti yhdessä.. Mutta sekstaillessa tämä on vähän hankalaa.. :)

Eli vinkkejä jakoon kiitos!

ps. Tilannetta ei yhtään edesauta se, että mieheni sitten tulee aina liian nopeasti. :/ Mahdoton yhtälö??

Heippa saatan taas toistaa itseäni, mutta esileikit eli suuseksiä ja ehkä niitä leluja, voisin vannoa että orgasmin tulet saamaan varmaan ennen naimista.M45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa saatan taas toistaa itseäni, mutta esileikit eli suuseksiä ja ehkä niitä leluja, voisin vannoa että orgasmin tulet saamaan varmaan ennen naimista.M45.

Ei se kuule kaikille niin helppoa ole.

Vierailija
4/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, voin olla väärässä sorry. Mutta mikä siinä sitten mättää ettei sitä orgasmia tule?. Olen kyllä ollut siinä uskossa että kyllä se orgasmi tulee tavalla tai toisella, olen sitten väärässä.M45.

Vierailija
5/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan tutustua hieman itseensä, harjoitella orgasmin ssamista eri tavoin ja sitten vasta elätellä toiveita siitä, että se olisi mahdollista myös yhdynnässä. Masturboit varmaan samalla tavoin kuin ensimmäistä kertaa sen tehdessäsi, jolloin et edes tajunnut mitä olet tekemässä. Hieman luovuutta ja mielikuvitusta kehiin!

Mä luulen suurimman ongelman olevan tuossa, että kun masturboin, niin jalat ovat tiukasti yhdessä.. Mutta sekstaillessa tämä on vähän hankalaa.. :)

Vierailija
6/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan, se on myös jokin harha että kaikille naisille suuseksi olisi jokin unelmien täyttymys. Itse en ainakaan voi sietää sitä.

Vierailija
7/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että joku ei nauttisi hyvästä suuseksistä. Huono tsägä sulla.

se on myös jokin harha että kaikille naisille suuseksi olisi jokin unelmien täyttymys. Itse en ainakaan voi sietää sitä.

Vierailija
8/21 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on myös jokin harha että kaikille naisille suuseksi olisi jokin unelmien täyttymys. Itse en ainakaan voi sietää sitä.

No millaista se hyvä suuseksi on, ihan käytännössä? Kun en ole itse koskaan nauttinut niin en tiedä, olisi ihan kiva tietää millaista se hyvä on josko siitä itsekin sitten nauttisi. Tuntuu että monella eri tavalla on nuoltu mutta se on silti jotakin hirveän ja juuri ja juuri siedettävän väliltä.

Vierailija
9/21 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaista se hyvä suuseksi on, ihan käytännössä? Kun en ole itse koskaan nauttinut niin en tiedä, olisi ihan kiva tietää millaista se hyvä on josko siitä itsekin sitten nauttisi. Tuntuu että monella eri tavalla on nuoltu mutta se on silti jotakin hirveän ja juuri ja juuri siedettävän väliltä.

Suuseksi vaatii tosiaan naiselta uskallusta. Kun aloiteltiin suhdetta nykyisen miehen kanssa, jo toisella seksikerralla hän sukelsi jalkoväliini ja alkoi nuolla. Ei se tuntunut juuri miltään aluksi, mutta annoin miehen tohottaa alakerrassa, koska oli niin innoissaan enkä kehdannut heti kieltääkään. Ajattelin, että nuolkoon nyt aikansa, jatketaan sitten kunnon seksiä kohta.

Melkein heti, kun olin tuon saanut ajateltua, niin kroppa lähti käsistä kuin yliviritetty mopo. Ihan hurjat reaktioaallot lähti kihisemään lantion seudulta - ja tämä on juuri se vaihe, jossa sitä uskallusta kysytään. Koita siinä nyt rentoutua miehen suussa, menettää kehon hallinta miehelle tietämättä mitä tapahtuu ja mitä kaikkea noloa siinä sitten saattaa tapahtua vasten miehen kasvoja... Paha paikka! Mutta mielihyvää tunteakseen naisen pitää uskaltaa antaa kropan reagoida, uskaltaa antaa itsensä miehen vietäväksi, avautua miehen kasvoille, tuli mitä tuli. Jos ei uskalla rentoutua, sitä jännittää lihaksiaan ja epää oman mielihyvän tunteensa, ja se, mikä voisi tuottaa mielihyvää, alkaakin tuntua vastenmieliseltä tai jopa hirveältä, juuri niin kuin sanoit.

Kerran kun otat riskin ja rentoudut, se onkin sitten mahtava fiilis. Opit suuseksistä nauttimisen taidon saman tien loppuelämäksesi. Homma on vaikeaa vain ensimmäisellä kerralla, kun pitää ylittää se kynnys, että antautuu nolossa asennossa täysin miehen kielelle.

Kysyit, että millä tavoin hyvä suuseksi pitäisi tehdä... Hm. No. Hyvä tapa varmaan riippuu kokijasta, yksilöitä kun ollaan. Liikaa voimaa ei saa käyttää. Kun hyvä tahti ja tatsi saavutetaan, nuolemista ei saa keskeyttää eikä lopettaa liian aikaisin. Jos nainen on hermostunut ja vähän jännittää, orgasmin saavuttaminen voi viedä aikaa, varsinkin ekoilla kerroilla. Mieheltä vaaditaan silloin kärsivällisyyttä. Tulos on kyllä pitkän lipomisen arvoinen jatkoseksielämää ajatellen, ja kokenut kielimies sen hyvin tietää.

En tiedä oliko tästä sulle apua. Toivottavasti edes vähän.

Vierailija
10/21 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan tutustua hieman itseensä, harjoitella orgasmin ssamista eri tavoin ja sitten vasta elätellä toiveita siitä, että se olisi mahdollista myös yhdynnässä. Masturboit varmaan samalla tavoin kuin ensimmäistä kertaa sen tehdessäsi, jolloin et edes tajunnut mitä olet tekemässä. Hieman luovuutta ja mielikuvitusta kehiin!

Mä luulen suurimman ongelman olevan tuossa, että kun masturboin, niin jalat ovat tiukasti yhdessä.. Mutta sekstaillessa tämä on vähän hankalaa.. :)

Olen masturboinut parikymmentä vuotta, lähestulkoon ap:n kuvailemalla tavalla. Ja olen yrittänyt muitakin tapoja, monesti, usein, nopeasti, hitaasti, selällään, mahallaan, kyljellään, jalat auki, jalat yhdessä... Ja ei, millään muulla tavalla en masturboidessa saa orgasmia.

Hienoa, että teillä kaikilla, luovilla ja kokeilunhaluisilla, ihmisillä onnistuu orgasmi miten vain. Minulla ei, eikä varmastikaan kaikilla muillakaan.

Hyvä puoli tässä on, että miehen kanssa kyllä saan orgasmin suuseksissä, sormettamisessa ja yhdynnässä.

..ttu, että ärsyttää tuollainen typerä "sä et vaan osaa" -tuomitseminen. Ääliötä porukkaa!

Vierailija
11/21 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies sormettaa siten, että makaat mahallasi jalat yhdessä??? Ellei siis sormeta niin, se kertoo, että voit itsekin saada orkun sormettamalla samassa asennossa. Älä nyt pidä meitä tyhminä. Aivan kuin maito maistuisi erilaiselta erilaisesta lasista juotuna...

Ja ei, millään muulla tavalla en masturboidessa saa orgasmia. miehen kanssa kyllä saan orgasmin suuseksissä, sormettamisessa ja yhdynnässä. ..ttu, että ärsyttää tuollainen typerä "sä et vaan osaa" -tuomitseminen. Ääliötä porukkaa!

Vierailija
12/21 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se orkku tule sillä,että annat olla sen kätesi siellä ja mies tulee takaa? Isommalla kalulla ainakin onnistuu,vaikka ne jalat oiskin melkeen yhdessä..sama toimii kaiketi myös mies päällä. Siis jalat yhdessä miehen jalkojen "välissä" ja käsin itse vähän auttaen :)

Vierailija
13/21 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on oppinut pienestä pitäen masturboimaan tietyllä tavalla, ei mahallaan maaten, mutta jalat yhdessä kuitenkin. Ja vieläpä ilman käsiä, reisiä ja emätintä rytmisesti yhteen puristellen (kuulostaa varmaan uskomattomalta, mutta näin on). Saan sillä tavalla todella nopeasti ihania räjähtäviä orgasmeja.

Ja ei se kuulkaas niin helppoa ole yhtäkkiä oppia kerran hyväksi koetusta tavasta pois!! Olen yrittänyt masturboida lukuisia kertoja vuosien aikana ns. "normaalilla" tavalla, klitorista hieroen, värisevällä dildolla ja ties millä. Tuloksetta. Kun ei tule, niin ei vaan tule. Eikä tule miehen kanssakaan millään tavalla. :(

Toki minulla voi olla jotain henkisiä lukkoja, mistäs sen tiedän, mutta estyneisyydestä se ei ainakaan ole kiinni. Orgasmittomuudestani huolimatta rakastan seksiä, osaan rentoutua ja heittäytyä sängyssä, kiihotun todella helposti, kokemusta on useammasta kuin yhdestä miehestä jne.

Voisin tietysti loppuelämäni surra asiaa, mutta olen pikku hiljaa alkanut hyväksymään sen, että tällainen minä nyt vain olen. Kuitenkin kykenen saamaan orgasmin omalla tavallani, se on jo jotain. Onhan niitäkin naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet.

Vierailija
14/21 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Hitachi Magic Wand tai suihkua?

Olen yrittänyt masturboida lukuisia kertoja vuosien aikana ns. "normaalilla" tavalla, klitorista hieroen, värisevällä dildolla ja ties millä. Tuloksetta. Kun ei tule, niin ei vaan tule.

Vierailija
15/21 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varhaisteininä aloittanut masturboinnin juuri ap:n ja kirjoittaja no 14 kaltaisesti. vieläkin joskus teen näin, mutta nyt aikuisena osaan nauttia seksuaalisuudesta myös paljon rohkeammin. Miten mä tän nyt sanoisin... just reisiä ja emätintä jumppaamalla/puristelemalla rytmisesti saa helposti ja nopeasti orgasmin, mutta siitä puuttuu ehkä silti se jokin, on enemmän vaan lihasjumppaa. Sitten kun "antautuu" seksille kumppanin kanssa ihan täysillä, niin tunne on 100 kertaa parempi, sellanen vapautunut tunne kun uskaltaa olla "irstas" ja tehdä mitä vaan. Siis orgasmi ei tietty ole sen ihmeellisempi (se on vaan tahatonta lihassupistelua), mutta se kokonaisvaltainen tunne seksistä ja läheisyydestä on niin hyvä.

Vierailija
16/21 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää, että jokainen nainen haluaa alapäätään nuoltavan. Saan kyllä orgasmeja sormettamalla ja yhdynnässäkin joskus, samoin delfiinillä helposti.

Joku saa orgasmin ainoastaan yhdellä tavalla, toinen ei lainkaan. Jollekin suuseksi on homman avain ja toiselle jo ajatus siitä on vastenmielinen.

Ei naisia pidä niputtaa samaan kaavaan, sillä jokainen nainen tietää itse, mikä tekee hyvää ja kunnioittava mies sitten ymmärtää toimia sen mukaan.

Vierailija
17/21 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen selällään, jalat miehen olkapäillä, mies päällä...irtoaa orkkuja. Jalkojen levittämisellä voi säädellä parhaaseen asentoon...

Vierailija
18/21 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin opin masturboimaan juuri noin... Etenkin suuseksissä tulee joskus halu puristaa reidet yhteen, mutta eihän se onnistu.

Olen onnekas, olen oppinut saamaan orgasmin monessa eri asennossa. Mutta kokeilkaapa seuraavia tavisasentojen variantteja: lähetyssaarnaajassa nainen puristaakin jalat yhteen, ratsastaessa taas voi kallistua eteen ja suunnata jalkoja taaksepäin polviin tukien (asento muistuttaa vähän miehen asentoa lähetyssaarnaajassa mutta jalat ovat enemmän harallaan). Molemmissa saa lantioon sen isojen lihasten aiheuttaman puristuksen, jokatulee tuossa masturbaatioasennossa.

Vierailija
19/21 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten orgasmin saamisen ongelmat ovat henkiset lukot, harvoin kyse on jostain sellaisesta, jota voisi parantaa asennoilla tms. Tähän viittaa sinulla se, että saat orgasmin itseksesi, mutta et miehen kanssa. Asentosikin masturboidessasi korostaa sinun omaa yksityisyyttäsi. Orgasmi tapahtuu syvällä piilossa olevassa sisimmässäsi. Olet asennossa, joka kuvastaa turvallista yksityistä maailmaa.

Miehen kanssa rakastellessa taas nainen paljastaa itsensä täydellisesti miehen elimen tunkeutumista varten hänen sisimpäänsä. Tilanne on siis täysin toinen masturbaatiokokemuksiisi verrattuna. Intiimi suojattu yksityinen verattuna avoimeen antautumiseen ja tunkeutumiseen.

Minulla on kokemusta samanlaisesta ongelmasta naisen kanssa. Hän oli masturboinut jo hyvin nuoresta alkaen ja sai niissä helposti orgasmin. Hän halusi rakastella kanssani mielellään, mutta orgasmia hän ei ollut koskaan saanut miehen kanssa. Tilanne alkoi stressata häntä yhä enemmän jolloin tietysti orgasmin saaminen liialla yrittämisellä vain luultavasti vaikeutui.

Lähdimme kerran kokeilemaan leikkiä, jossa olin olevinani raju, naisen tunteista täysin piittaamaton, naimista tarvitseva mies ja hän taas nainen, joka on joutunut tämän miehen käsiin. Hän "kamppaili" vastaan ja lopulta sidoin hänet käsistään ja jaloistaan sänkyyn asentoon, jolloin hän oli minulle täysin avoin. Hän koki tilanteen erittäin kiihottavana, koska tilanne ikäänkuin ei ollut mitenkään hänen käsissään. Lähdin muka hänestä mitään välittämättä ensin käsillä ja suullani leikkimään hänen hyvin kiihottuneella pillullaan. Lopulta näin riittävästi nautiskeltuani hänestä, yhä hyvin määrätietoisesti ja omaa nautiskeluani korostaen, lähdin tydyttämään haluani naida häntä. Kaikki avuttomuus ja tilanteen näennäinen pelkästään minun vastuullani oleminen aiheutti minulle ja hänelle suuren yllätyksen. Hänen orgasminsa alkoi jo muutaman työntöni jälkeen laantuakseen jonkin ajan kuluttua hieman ja taas alkaakseen yhä uudelleen ja uudelleen. Oli ihana katsoa hänen yllättyneitä orgasmeista hehkuvia kasvojaan ja silmiään joista tuntui säkenöivän tyydytyksen kipinöitä.

Jälkeenpäin keskustellessamme oli hän täysin ihmeissään. Hän ei ollut kokenut koskaan mitään yhtä ihanaa, eikä sellaisesta ollut milloinkaan uneksinutkaan. Jatkuvat toisiaan seuraavat orgasmit purkautuivat hänestä kuin kauan voimaa kerännyt tulivuori. Ymmärsimme, että hänen ongelmansa oli ollut lopulta vain se, että hänen oli ollut vaikea täysin irrottaa kontrollia itsestään ja vain antaa mennä. Pelkällä irrottautumispäätöksellä se ei onnitunut, mutta leikkimme vapautti hänet jollain tasolla vastuustaan.

Tämän jälkeen käytimme paljoin samankaltaista leikkiä hänen orgasmiensa tuottamiseen, mutta huomasimme pian, ettei se ollutkaan enää välttämättä tarpeen, vaikka mielellään toki niitäkin leikimme. Hän oli oppinut vapautumaan ja antamaan keholleen luvan toimia kuten se parhaaksi näki eikä enää yrittänyt hallita itseään toimimaan jollain itsensä määräämällä tavalla. Tästä samasta naisesta, joka ei koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, tuli nainen, joka aina rakastellessa saa lukemattomia yhä vahvempia orgasmeja.

Jos et ole kokeillut tilanteita, jolloin sinulla ei ole (vaikka vain leikisti, mutta tarpeeksi todentuntuisesti) valtaa, vaan olet täysin toisen armoilla, kannattaa ainakin kokeilla. Yhden yön, tai lyhytaikaisissa, suhteissa tällainen harjoittelu ei tavallisesti onnistu, koska tärkeää on, että voit täysin luottaa mieheen ja silloin antautua totaalisesti hänelle.

Vierailija
20/21 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinut parikymmentä vuotta, lähestulkoon ap:n kuvailemalla tavalla. Ja olen yrittänyt muitakin tapoja, monesti, usein, nopeasti, hitaasti, selällään, mahallaan, kyljellään, jalat auki, jalat yhdessä... Ja ei, millään muulla tavalla en masturboidessa saa orgasmia.

Hienoa, että teillä kaikilla, luovilla ja kokeilunhaluisilla, ihmisillä onnistuu orgasmi miten vain. Minulla ei, eikä varmastikaan kaikilla muillakaan.

Hyvä puoli tässä on, että miehen kanssa kyllä saan orgasmin suuseksissä, sormettamisessa ja yhdynnässä.

..ttu, että ärsyttää tuollainen typerä "sä et vaan osaa" -tuomitseminen. Ääliötä porukkaa!

Ajattelin vaan että jos on estoja tai jännittää, voisitkohan olla rennompi? hieromasauva sisään ja hellää/kovaa klitoriksen hieromista liukkarin kanssa. Ei se välttämättä onnistu tuosta vaan, olen mies ajattelin joskus kauan sitten että runkkaan kun mieleni teki, ei meinannu kuti lähteä sitten millään. Lopulta tuli ja kulliin piti tämän jälkeen laittaa pepantteenia, kysyin kerran lääkärissä käydessäni että mikä minulla voisi olla kun ei tule, lääkäri oli hetken hiljaa ja tuumasi että voisiko johtua mielialalääkkeistä. Sitten koitin tuota siideri hommaa niin tulosta syntyi, siis pari siideriä. Koitappa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi