Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuusi kättelyä

Vierailija
25.10.2011 |

Olen kuullut teorian että kaikki maailman ihmiset ovat enintään kuuden kättelyn päässä toisistaan.

Ketä olet kätellyt - ja sitä kautta ketä muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kauttaan tulee varmaan aika monta valtiomiestä ja muuta poliitikkoa halki viime vuosikymmenten historian.

Vierailija
2/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrin Krabbea. Kai siitäkin joku ketju aukeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kättelisitte itteänne

Vierailija
4/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista, jonka miesvainaa oli ollut lapsena paavi Johannes Paavali II:n luokalla. Olettaen että puolalaislapset kättelivät, tätä kautta aika monta....

Vierailija
5/8 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija Sopasta. (rip)

Saattaa olla, että melko monta media- ja viihdealan ihmistä on yhden kättelyn päässä. :)

Vierailija
6/8 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden kättelyn päässä ainakin Herbert von Karajanista (kahden päässä Hitleristä...), Svjatoslav Richteristä (kahden päässä Stalinista...), Martti Talvelasta (kahden päässä Maria Callasista...) jne.

Vierailija
7/8 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon.

Jos on joskus kätellyt esim. jotakuta kansanedustajaa, on parin kättelyn päässä Yhdysvaltain presidentistä ja muista "julkkiksista". Tarja Halonen nyt on kätellyt vaikka ketä ja kaikki kansanedustajat Tarjaa.

Minun ja Osama bin Ladenin välillä on kaksi kättelyä :) vai paremminkin :(

Vierailija
8/8 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, että kaikki maailman ihmiset ovat toisistaan vain kuuden kättelyn päässä. Mietin vaan jotain alkuasukasheimoja. No, mulla on yks aussituttu, hänen kauttaan on kai sitten yhteys aboriginaaleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi