Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilapseni äiti kysyi, ottaisinko lapsen hoitoon. Äiti siis palaisi töihin.

Vierailija
25.10.2011 |

Olen siis kotona omien 1- ja 3-vuotiaiden kanssa. Kummilapseni täyttää pian 2v. ja on tällä hetkellä kotona äitinsä kanssa. Nyt äiti olisi kuitenkin palaamassa töihin ja kysyikin, ottaisinko lapsen meille hoitoon. Tuli tosi hyvä mieli, kun sanoi, että toisi niin paljon mieluummin minulle kuin päiväkotiin jne. Asutaankin ihan kävelymatkan päässä toisistamme ja lapsen äiti on tosi hyvä ystäväni.

Onko tässä nyt jotain, miksi minun "ei kannattaisi" ottaa lasta hoitoon? Siis tarkoitan, että onko joku asia, jota en nyt hoksaa, miksi tämä ei olisi hyvä järjestely. (minulla on myös alan koulutus, jos se nyt jotain merkitsee)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävättäresi nimi M:llä?

ap

Vierailija
22/24 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mitään..

ystävättäresi nimi M:llä?

ei ala, kuinka niin? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuttavien lapsia hoidossa monena vuotena, hyvin on aina mennyt. Ja tietysti se on työnä katsottava. Itse olin yksityisenä perhepäivähoitjana. Verotoimistoon kannattaa mennä, sekä lupa pitää saada kunnalta, jotta ystäväsi saa yksitysenhoidontukea kelalta, vakuutus on myös hyvä olla. Kasvatusperiaatteista kannatta keskustella ja myös varahoitosunnitelma on hyvä olla. Omilla hoitolapsilla oli mummit jotka hoisivat jos itse olin kipeä.

Vierailija
24/24 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehdotti sitä kyllä itse - en olisi ehkä kehdannut. Ja siis on alan ammattilainen. Me hoidamme maksut ja hän saa myös yksityisen hoidon lisän Hän saa tietysti omistaan kotihoidon tuen. On yrittäjä statuksella ja maksaa vakuutukset, eläkkeen ym. Siinä on joku raja, jonka yli pitää maksaa noita eläkemaksuja. Sai tosi hyvää palvelua verotoimistosta. Yksistyisten hoitajien sivuilta myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä