Edullisia joululahjavinkkejä?
Niin aikuisille, kuin eri ikäisille lapsille. Tyttöjä ja poikia.
Tänä vuonna on tarkan markan budjetti.
Muutama aikuinen jolle lahja. Pariskuntia. Läheisiä.
Lapsia tyttöjä ja poikia ikähaitarilla 1½v´-12v.
Ideat tervetulleita.
Kommentit (5)
Itsetehdyt heijastimet. Olen itse askarrellut heijastimia eri värisistä huopakankaista, joihin olen leikannut 5 sentin levyisestä heijastinnauhastasta erilaisia kuvioita, esim. sydämiä, tähtiä ja lumihiutaleita, ja kiinnittänyt harsimalla kuvion kiinni. Sitten ripustusnauha kiinni ja siihen hakaneula.
Kaikki lahjan saajat ovat kovasti niistä tykänneet!
Toinen vinkki on ostaa netistä halpoja kirjoja, dvd-sarjoja tai -leffoja yms. Voi saada tosi halvalla, kun ajoissa metsästää tarjouksia.
Ellokselta juuri nyt -50 eur kun tilaat 100 eurolla, koskee myös merkkituotteita:
koodi 241605
jääkaapinovimagneetteja ja valokuvakehyksiä lahjaksi sukulaisille.
Olen myös kerännyt käpyjä ja aion tehdä käpykranssin.
omatekoisia hilloja esimerkiksi tai joulukakkuja tai pikkuleipiä tai makeisia kauniisti pakattuna. Lapsille voit antaa vaikka uimaliput ja lupauksen viedä heidät uimaan.
Leivot jotain spesiaaliasi tyyliin porkkanakakkua ja sitten se sellofaaniin ja lahjaksi tai vaihtoehtoisesti muutama palanen. Aikuisille nuo ovat ihan hyviä. Tai osaatko tehdä joulusinappia? Teet paria-kolmea eri laatua ja laitat vauvanruokapurkkeihin, liimaat kauniin etiketin tuotteen nimellä jne. Tietysti kukkanenkin riittää jne.
Aikuisten lahjat kyllä nyhväisee muutamalla Eurolla ja kivat, mutta lapset on ongelmallisempia. DVD:t ei kauheasti maksa. Tai joku nätti paita henkkamaukasta 12-vuotiaalle. Kivoja vaatteita ja edullisia. 1,5-vuotiaalle voi ostaa vaikka pallon (lapset tykkää ja on halpa).