Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitää elättää???

Vierailija
25.10.2011 |

Siis teitä, jotka lisäännytte kuin kanit ja ette pysty itse elättämään itseänne ja tekeleitänne, vaan ryöväätte koko ajan mun rahapussia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin välillä mietin. Mut sit toisaalta mietin, että menee niitä mun veroeurojani selkeesti huonompiinkin kohteisiin.

Terv. vasemmistoliittolainen

Vierailija
2/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on yhteiskunnan jäsen ja saa nauttia yhteiskunnan suomista eduista ja kaikesta siitä hyvästä, minkä saa ilmaiseksi, niin siitä seuraa velvollisuuksia. Kukaan meistä ei saa päättää yksin, mihin kohteeseen itse maksetut verot sijoitetaan, vaan yhteiskunnan varallisuus jakautuu lukuisiin eri kohteisiin. Eri asiat hyödyttävät eri ihmisiä, mutta jokainen kyllä käyttää ja hyödyntää yhteiskuntaa tavalla tai toisella. Jotta elämä sujuisi näinkin laajassa kokonaisuudessa, on jokaisen myös oltava osa sitä kokonaisuutta. Näin ollen sinä ap et voi sooloilla ja poimia vain haluamiasi palveluita osallistumatta niiden rahoittamiseen. Ja tottakai se, kuinka paljon kukin osallistuu, riippuu ihan maksukyvystä. Nämä asiat selitettiin jo joskus peruskoulussa, joka olisi sinullekin, ap-hyvä, ollut ilmainen palvelu, mutta tuliko jätettyä se väliin, vai mistä kiikastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais muuttaa Yhdysvaltoihin, jossa jokainen elättää itsensä ja maksaa lähes kaiken itse.

Mulle sopii hyvin tämä systeemi, olen saanut lapsilsää, opiskellut ilmaiseksi, ilmaisen hammashuollon, sairaanhoidon, saanut opintotukea, asumistukea, saanut yhden opiskeluvuoden kesälomakuukautena toimeentulotukea, koska kesälomapalkkaa sain vasta heinäkuussa enkä halunnut vaivata pieneläkeläisvanhempiani, olen saanut työttömyyskorvausta yhteensä muistaakseni puolen vuoden ajalta, olen synnyttänyt lähes ilmaiseksi sairaalassa, ollut

äitiysvapaalla ja hoitovapaalla ja lista jatkuu.... Olen ollut työelämässäkin jo lähes 10 vuotta, ja mielelläni maksan verot, koska niillä rahoilla tämä yhteiskunta antaa suht hyvän elämän myös heikommille. Toki hyväksikäyttäjiäkin on, mutta se on vain pieni osuus kaikista.

Vierailija
4/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska köyhät ja tyhmät lisääntyvät suhteessa enemmän kuin fiksut ja varakkaat..

Vierailija
5/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkut huomaavat että ei oo pakko raataa ku muut tekee sen sun puolesta.

Vierailija
6/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin lapsen, mutta odotan parempia aikoja, koska nyt en lasta pystyisi elättämään.

Vierailija
7/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maahan, jossa ei ole verotusta.

Vierailija
8/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sellaiseen maahan, joissa joudutte elättämään itsenne ja tekeleenne!

Vierailija
9/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..haluttiin vain yksi lapsi, jotta voimme paremmin elättää näiden muiden tekemiä kansakunnan toivoja.

Vierailija
10/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne pahemmin pois muuttamalla lopu

Vierailija
11/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sellaiseen maahan, joissa joudutte elättämään itsenne ja tekeleenne!

Vierailija
12/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pienituloisena ihmisenä täytyy maksaa siitä, että hyvätuloiset saavat hankittua itselleen siivoojan verovähennyksellä? Siis heitä, jotka sotkevat ja elostelevat kuin siat, eivätkä pärjää itsenäisesti tässä maailmassa, vaan ryöväätte koko ajan minun rahapussiani?

Vierailija
13/13 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitää elättää???Siis teitä, jotka lisäännytte kuin kanit ja ette pysty itse elättämään itseänne ja tekeleitänne, vaan ryöväätte koko ajan mun rahapussia?

mummoutuisi ja pappoituisi vaan koko Suomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän