Arvatkaa mikä ottaa kupoliin!
Se, että mies syöttää jääkaapista vanhaa ruokaa lapsille ja ihan tieten tahtoen ei vahingossa. Nytkin syötti lapsille jogurttia joka oli ainakin viikon vanhaa. Ei kuulemma mene miksikään siinä ajassa. Muistan miten kerran syötti tytölle 3 päivää vanhaa lauantaimakkaraa ja tyttö oksensi yhden yön.
Kommentit (9)
heitän aina kun ehdin. Nytkin olen ollut itse muutaman päivän työmatkoilla ja mies sanoo aina ettei heti saa heitää menemään kun hän syö niitä itse...toiseksi olen sitä mieltä etten ole mieheni huoltaja eli hänkin voisi opetella heittämään vanhaa ruokaa pois sen sijaan että syö sitä itse tai syöttää lapsille. t. ap
toisaalta meillä taloudess asuu 2 aikuista ihmistä että...t. ap
on sitä mieltä että jopa jääkaapin siivous on naisen vastuulla ettei mies syötä sieltä vanhaa ruokaa lapsille :D :D:D onko ne miehet todella noin aivottomia ja tarviiko siihen aivottomuuteen todella alistua ja tehdä vaan itse? t. ohis
Tai ylipäänsä ajatella omilla aivoillaan?
seuraavalla kerralla mies saa sitten itse syödä monta päivää vanhaa haisevaa makkaraa ja katsoa miltä tuntuu oksentaa...todella vastuutonta!
mies on sellainen rautavatsa, että pystyy syömään vanhempiakin tuotteita, lapsille hän ei niitä kyllä anna. Itse heittelen vanhoja tuotteita pois. T.2
Miksi teillä on jääkaapissa vanhaa ruokaa?
Hirveätä haaskausta mielestäni ostaa kaappiin ruokaa pilaantumaan ja myös vähän typerää jos toinen on niin nuuka kuitenkin että kaikki on syötävä.
Opetelkaa ostamaan vain tarpeellinen.
vanhat ruoat pois, ennen kuin se mies antaa niitä lapsille.