Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa juhlienviettopaikkaa Helsingin keskustassa

Vierailija
25.10.2011 |

Suunnitelmissa on järjestää noin 15 ystävälle rennot juhlat Helsingin keskustassa. Paikkana voisi olla vaikka jonkun ravintolan kabinetti, jossa olisi juhlaväelle tarjolla pientä purtavaa noutopöydästä.

Missä ravintolassa tällainen onnistuisi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis varata vieraille kabinetin mutta toivot, että ravintolassa on muuten noutopöytä, että vieraat syövät samaa ruokaa kuin muutkin ravintolan asiakkaat?

Mun mielestä noita noutopöytiä on lounasaikaan tai erikseen tilauksesta ja jälkimmäisessä tapauksessa etsisit siis paikkaa, jossa on sekä ruokailutila että ruoat vain sinun vieraillesi.

Vierailija
2/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on siis, että emme aio syödä kunnon illallista vaan toivoisin että käytössämme olisi kabinetti jossa olisi meidän porukallemme jotain pientä naposteltavaa ja juotavaa. Juhlat on tarkoitus järjestää lauantai-iltana ja jatkaa siitä jonnekin baariiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla on ainakin kabinetti ja naposteltavia juttuja:

http://www.ravintola.fi/gringos_locos_helsinki/listat/491

Muut kabinettipaikat jotka tulee mieleen on ruokapaikkoja, joissa pienemmät syötävät on alkupaloja.

Vierailija
4/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten hyvältä mutta toivoisin että käytössämme olisi erillinen tila/kautta huone ja gringos locosissa ei käsittääkseni ole sellaista?

ap

Vierailija
5/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nimenomaan siellä kabinetissa, se on erillinen tila. Mutta katoin, että tuolla sivulla ei lue mitään siitä. Soittamalla varmaan selviää.

Vierailija
6/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivoja, eri kokoisia kabinetteja, joihin voi tilata buffan.

Jos haluat tuoda ruoat itse, kannattaa googlata juhlatiloja, niitä löytyy stadista pilvin pimein.

Vierailija
7/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nimenomaan siellä kabinetissa, se on erillinen tila. Mutta katoin, että tuolla sivulla ei lue mitään siitä. Soittamalla varmaan selviää.

Kiitos vinkistä! soitan sinne huomenna.

Muitakin ravintoloita saa vielä ehdottaa.

Vierailija
8/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noutopöytään antipastoja. Kabinetista hienot näkymät Vanhalle ylioppilastolle, Manskulle ja Aleksille.

Vierailija
9/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia vastaajia! Näistä ehdotetuista paikoista todennäköisesti löytyy sopiva tila juhlia varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme